Sebastian Tynkkysellä yli 51 000 YouTube seuraajaa! Mikä on Sebastianin suosion salaisuus?
Vihreällä puolueella on 900 YouTube seuraajaa. Miksi yksi poliitikko on suositumpi kuin koko puolue?
Kommentit (25)
On kyllä suosittu poliitikko. Lisäksi pätevä.
Yksi on orgaaninen, toinen somen masinoima.
Kesällä hän tuotti tuntikaupalla erittäin asiapitoista tilannekomiikkaa Mannerheimintieltä. Vähemmälläkin saa ihmiset klikkaamaan seuraa-nappulaa netissä.
Kova luku on Sebulla. Tuohon ei kokeneemmatkaan poliitikot pääse, saati sitten tuuliviirit.
Aktiivisin poliitikko Suomessa. Siinä syy.
Rehellistä konkretiaan perustavaa ymmärrettävää politiikkaa normaaleille suomalaisille ihmisille.
Ei mitään 1800 -luvun menneen maailman epäkuntoista luokkavihaideologiaa tai sekasikiösukupuolista anarkistista huumeidenkäytön edistämistä.
Läpinäkyvyys ja jakaa tietoa ilman, että sensuroi. Esim. pitää live-lähetyksiä, joihin ei voi itse vaikuttaa. Kertoo ihmisille mitä on tapahtumassa. Itse olen ollu ihan pimennossa asioista, joista Tynkkynen on pitänyt liveä eli Tynkkysen kautta olen saanut tietää enemmän. Samoin hän laskeutuu tavallisen kansalaisen tasolle eikä pidä itseään kansan yläpuolelle, kuten monet muut.. Eli on hyvin lähestyttävä ihminen.
En ole kaikesta samaa mieltä Sebastianin kanssa, mutta nostan hattua sille, että hän jaksaa oikeasti panostaa työhönsä ja ottaa työnsä tosissaan eikä ole siellä vain nostamassa palkkaa. Tällaisia kansanedustajia tarvittaisiin lisää.
En ole hänen tai persujen kannattaja, mutta olen katsonut joitain hänen videoitaan ja ne ovat tosi hyvin tehtyjä. Tarkoitan siis taitavia, en ota kantaa asiasisältöön. Hän on todella lahjakas siinä hommassa.
Hän on suorasanainen KANSANedustaja. Ajaa kansan asioita ja ottaa rohkeasti kantaa.
Provosoiva tyyli, osaa lietsoa polarisaatiota ja taitaa populismin salat. Somen algoritmit suosii tällaista, toimii niiden sääntöjen mukaan taitavasti.
Ymmärrän joka sanan ja lauseen mitä Sebastian puhuu. Jos kuuntelen vaikka Krista Kiurua, en ymmärrä yhtään mitään mitä hän sanoo. Tuskin ymmärtää itsekään.
Vaikka hänen kanssaan olisikin eri mieltä, niin objektiivisesti arvioituna hänen videot ovat hyvin tehtyjä, hän on hyvä esiintyjä ja hän pystyy esittämään argumenttinsa perustellusti eikä homma mene liikaa paasaamisen tai kiihkoilun puolelle. Aika usein hänen ajatuksensa ja puheensa ärsyttää minua, mutta arvostan kuitenkin tapaa millä hän tuo ne esille.
Arvostan tuota että uskaltaa puhua asioista ja on myös lahjakas puhuja.
Itse en pysty käsittämään miten ihminen pystyy puhumaan noin pitkään ja täyttä asiaa.
Pitää aktiivisesti tuottaa sisältöä ja saada välillä joku video viraaliksi.
Juuri se että jaksaa laittaa julkiseksi asioita jotka muuten jäisivät unohduksiin.
Muutama vuosi sitten hän osallistui pride-marssiin mustan poikaystävänsä kanssa. Heidät häädettiin pois koska molemmat olivat persuja. Se siitä suvaitsevaisuudestä. Tämäkin priden asenne olisi voinut jäädä täysin pimentoon ilman Tynkkystä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi on orgaaninen, toinen somen masinoima.
Niin, Vasemmiston on somen masinoima.
T:ex-vassari
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän joka sanan ja lauseen mitä Sebastian puhuu.
Ja on vielä hyvännäköinenkin! T. N30
Rehellisyys ja kansan tahdon kuunteleminen.