Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette laihduttaneet huomattavan paljon! Kysymys!

Vierailija
10.11.2014 |

Miten uusitten vaatekaappinne sisällön? Pikku hiljaa laihtumisen myötä vai jotenkin kertarysäyksellä, kun olitte tavoitepainossanne?

Olen laihtunut nyt 20 kiloa ja 30 kiloa olisi vielä jäljellä. Koska olen pukeutunut aina telttamaisesti, isoihin mekkoihin ja ei-ihonmyötäisiin, minun ei ole tarvinnut vielä ostaa oikein mitään pienempiä vaatteita. Muutamat alushousut, rintaliivit ja kahdet housut olen ostanut, mutta muuten samat vaatteet menevät päälle. 

En millään haluaisi nyt ostaa näille kiloille uusia, kivoja vaatteita, kun tiedän niiden jäävän kohta isoiksi. Miten te olette toimineet?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhiljaa ostelin kun oli pakko koska vanhat vaatteet tuli aivan liian isoksi.

Vierailija
2/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin välivaiheissa vain aika edullisia vaatteita. Mitä niihin rahaa käyttämään jos tarkoitus on että puolen vuoden päästä eivät enää ole sopivia. Lindex, KappAhl ja vastaavat tulivat tutuksi, niistäkin saa ihan ok siistin näköisiä vaatteita tuollaisiin välivaiheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä jäänyt pieneksi niin paljon ja toisaalta vaan rahdannut varastoon että sieltä on hyvä käydä penkomassa.

Vierailija
4/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 36 ja käytän valjiä vaatteita. Kaupassa ehdotetaan kokoa 40. Olen aina ollut hoikka, mutta viihdyn väljissä asuissa. Pimakat vaatteet 40v naisilla näyttävät aikas hurjilta.

Vierailija
5/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko omalla osan vaatteista hieman pienemmäksi?

Vierailija
6/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kävin niin että yhtenä syksynä hyväksyin lihavuuteni ja hävitin kaikki pieneksi käyneet vaatteet. Seuraavana talvena tein elämäntapamuutoksen ja vuodessa laihduin lähes 30 kiloa. Ostelin vaatteita tarpeen mukaan. Sittemmin tuli painoa vähän takaisin ja pienimmät vaatteet jäivät uudestaan pieniksi, en ole vielä hävittänyt niitä, odottelen uutta inspiraatiota pudottaa kiloja uudestaan, nyt riittäisi 10kg pudotus.

Vierailija
7/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilta

Vierailija
8/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi mintu :-D

Vierailija
9/9 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän nyt jonkun farkkujen käyttöikä muutenkaan ole kuin puoli vuotta, korkeintaan vuoden. Hanki uusia vaatteita vaan, että saat nautittua jo tekemästäsi työstä! Kun nämä jäävät pieneksi, anna pelastusarmeijalle!