käviskö joku ystävällisesti huutiksessa kurkkaamassa
siellä on tarjolla uudet eccon gore-tex kengät punaset vähän isommalle tytölle nro 33 muistaakseni. Tiedättekö mihin hintaan noita myyty uutena? Kysyin liikkeestä uusia eccoja maksoivat 80-99 euroa mallista riippuen. tarkennan vielä että eivät ole minulla myynnissä vaan etsin tuollaisia kenkiä.
Kommentit (12)
mutta onhan nuo yhdellä huudolla postikuluineen " edulliset" , jos tarvetta ja haluat juuri tuon väriset :)
itse ostin juuri sokoksen kanta-asiakastarjouksena 65e
Meille tuli viikolla s-etukorttitarjoukset ja en huomannut niissä eccon kenkiä. tietty ostan mieluummin liikkeestä jos noin lähelle samanhintaiset. Onko outletin tuotteet aina ykköslaatua, ettei tarvi miettiä että saa jotkut kakkoslaatuiset
itsekin ostin silloin kolmet eccot mutta vanhimmalla meni kesäaikaan pieneksi. Toisaalta tekis mieli huutaa kengät kun on tuollaisten tarve, mutta vähän harmittaa kanttaa bisneksen tekoa.
sieltä löytyy.ovh olikin näköjään 85e
Oulussa ei tietenkään ole tuota liikettä siksi meille ei tarjoustakaan tullut. No onneksi ensiviikolla on Helsinkiin meno. Käyn hakemassa sokokselta kengät ja ei tarvi ostaa huutiksesta. Kiitti vinkistä.
Kyllä meilläkin on välillä " hutiostoksia" , mutta ei kyllä noin paljon ja noin erikokoisia...
Mutta jokainen saa tehdä rahoillaan mitä haluaa :-) Luulisi, että tulee kalliiksi säilöä " trokattavia" tavaroita kaapeissa. Ja entä jos ne eivätkään mene kaupaksi...
itse ostin tällä viikolla molemmille tytöille ja koot 31 ja 34 oli ainakin tuon 90 euroa.
Ecco gore-tex -talvikengät
koot: 21-28, värit: musta ja kanerva, hinta: 59,90E (75E)
koot: 27-35, värit: musta ja punainen, hinta: 64,90E (84E)
Plussa tarjouksena, K-Kengässä,
Richterin uusi eVent -talvikengät
Koot: 19-28, hinta: 59,90E (ilman plussa-korttia; 74,90E)
NetAnttilassa tarjouksena:
Viking Coretex-nilkkurit
koot: 22-27, hinta: 54,90E (69,90E)
Ja
Kuomasaappaat
koot: 24-34, hinta: 34,90E (39,90E)
Minkälaisia värejä uusissa Eccon goreissa oli? Olen menossa viikon päästä talvikenkäostoksille. Kiitän :)
vaan näkyi laittavan heti uudelleen. No jokainen saa tehdä tyylillään. minä hankin nuo sokoksen kengät
mutta trokaa stockmannin outletin tavaroita mielettömällä voitolla. anteeksi vain paljastus, mutta olen ollut itse ostoksilla samaan aikaan ja ostanut osin samoja tuotteita ja osassa jäänyt nuolemaan näppejäni, vaikka olisi ollut todellista tarvetta...
ja eccon hinnoista... tuo 95e tuntuu paljolta, muistelisin jotain 79.90e luokkaa, mutta hinnat voi nousta tietty, kun koko kasvaa. Nyt muuten s-etutarjouksena jotkut eccot muistaakseni 59e.