Mitä tekisit, jos teinisi laittaisi luvatta...
Venytyskorun korvaan? Vaikka olet ehdottomasti sen kieltänyt. Kyse 15-vuotiaasta. Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, en neuvoja ottaakseni. Mie kerron sitten oman reagoinnin myöhemmin.
Kommentit (6)
Sanoisin, että ole hyvä, otat korun pois, heti. Ja teini tottelisi.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 03:50"]
Kyllähän siitä pirkät keskustelut käytäisiin ja käytäs kattomassa kuvia venytetyistä korvanlehdistä ja tarinoita korjausleikkauksista. Onko tosiasaan!? Mä olen sillee pimee, että alle sentissä jos pysyis, niin asia ok. Isommat reiät ei vaan ole kellään nättejä, ei edes Lassilla.
[/quote]
ehti olla muutaman kuukauden, ennen kuin tuli ilmi. Tuolla on ollut feikkilävistyskoruja, niin en jotenkin tajunnut että on vaihtanut oikeaan. Vaikka yksikin päivä ihmettelin, että mitenhän tuollaisen kiekuran saa korvaan...
En kieltäisi venytystä jos teini pitää sen alle 10mm.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 03:54"]
Sanoisin, että ole hyvä, otat korun pois, heti. Ja teini tottelisi.
[/quote]
No turha sitä on otattaa pois siinä vaiheessa, kun venytyskoru on 2-3 mm. Ja onko mulla oikeus tuon ikäiseen 'kroppaan' mennä kajoamaan...
Likka sen laittais kuitenkin vuoden- parin päästä, kun muuttaa himasta pois.
ap
Oltiin kauppakeskuksessa, kun tuli tämä asia ilmi. Katsottiin lävistyskoruja, ja minä ihmettelin yhdestä korusta, että eihän noin suuri voi kellekkään mahtua korvalehteen. Sinä samassa lasikaapissa oli samanlaisia koruja kuin tytön korvassa, ja luuli mun tajunneen, ja alkoi itse kertomaan.
Olin itseasiassa vain ihmeissäni, en ollut ollenkaan varma vielä asiasta. En mä suuttunut, vaikka tytär luuli että olen häneen todella pettynyt. Myhäilin vain tyytyväisenä, että sain kaksi vuotta uhkailuilla ja kielloilla pidettyä venytykset poissa. Tokikaan en tätä hänelle sanonut. No, ei myö siitä sen enempiä keskusteltu, tytär meni ostamaan isompia lävistyskoruja ja minä menin sillä aikaa toiseen kauppaan.
itselläni on kaksi surkeata tatuointia, ja korvanlehdet täynnä umpeutuneita rumannäköisiä entisiä reikiä. Että kai sitä jokainen käy läpi omat juttunsa. Jotka on cooleja siinä jossain vaiheessa, eikä järkipuhe auta.
Näin, nyt jatkamme väittelyä naamalävistyksistä... 2 vuotta niistäkin tapeltu.
ap
Kyllähän siitä pirkät keskustelut käytäisiin ja käytäs kattomassa kuvia venytetyistä korvanlehdistä ja tarinoita korjausleikkauksista. Onko tosiasaan!? Mä olen sillee pimee, että alle sentissä jos pysyis, niin asia ok. Isommat reiät ei vaan ole kellään nättejä, ei edes Lassilla.