Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mistä tiesit kuka on se oikea?

Vierailija
10.11.2014 |

Mistä tiesit kun löysit sen oikean? Kauanko olette olleet yhdessä? Onko ollut epäilyksiä rakkauden suhteen yms?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin sanoa, että SE oikea, myös sinun pitää olla hänelle Se oikea, vain siten tulee; oikeat toisilleen. Ja noita pareja on harvassa.

Vierailija
2/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti. Sen vaan tunsi, kumpikin. Koskaan ei olla epäilty rakkautta, vaikka muuten tottakai suhteessa on ylä- ja alamäkiä. Edelleen hulluna tuohon mieheen ja niin hänkin minuun. Toistakymmentä vuotta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en koskaan ole sitä oikeaa löytänyt. Nyt jo ikää +50 joten tuskimpa sitä oikeaa koskaan löytyykään. Naisia on elämässäni ollut yllin kyllin ja vaikka nyt olen ollut ihan omasta tahdostani jo useamman vuoden ypösen yksin, niin silti tiedän, että muutama olisi tulossa heti, jos vaan haluaisin. Siitä se ei siis ole kiinni, etteikö tarjontaa olisi ollut.

Onhan muutama ollut alkuun ihan lupaavakin, mutta koskaan ei ole tuntunut siltä, että tämä on se oikea. Ei ole ollut edes hilkulla. Itsestänihän se kiinni on ollut eli ihan omasta päänupista. 

Vierailija
4/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksusta ja siitä, että hän sai tulla henkilökohtaisen turva-alueeni sisälle mun ahdistumatta. Tavattiin vapaaehtoistyössä, mutta tehtiin töitä eri pisteissä. Jotenkin aina satuttiin samaan aikaan ruokailemaan, tauoille... Ensin ei varmaan edes kauheasti juteltu, mutta tuntui ensimmäistä kertaa hyvältä kun toinen oli lähellä. Olin tietty seurustellut aikaisemmin, mutta tämä ihminen tuntui heti omalta. Se työ loppui pian ilman mitään sen ihmeellisempää. Tavattiin sattumalta pian uudelleen ja siitä se sitten lähti. Mies kosi toisilla treffeillä ja sillä tiellä olemme edelleen. 17-v takana, aviossa 16,5-v. Koskaan en ole kyseenalaistanut hänen rakkauttaan, en myöskään omaani.   

Vierailija
5/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tietää siitä, että sitä ei enää tarvitse erikseen miettiä. Siitä, että huomaat hänessä olevan kaikki ne ominaisuudet, joita olet sekä tietoisesti että alitajuisesti pitänyt tärkeinä.

Vierailija
6/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 04:16"]

Tuoksusta ja siitä, että hän sai tulla henkilökohtaisen turva-alueeni sisälle mun ahdistumatta. Tavattiin vapaaehtoistyössä, mutta tehtiin töitä eri pisteissä. Jotenkin aina satuttiin samaan aikaan ruokailemaan, tauoille... Ensin ei varmaan edes kauheasti juteltu, mutta tuntui ensimmäistä kertaa hyvältä kun toinen oli lähellä. Olin tietty seurustellut aikaisemmin, mutta tämä ihminen tuntui heti omalta. Se työ loppui pian ilman mitään sen ihmeellisempää. Tavattiin sattumalta pian uudelleen ja siitä se sitten lähti. Mies kosi toisilla treffeillä ja sillä tiellä olemme edelleen. 17-v takana, aviossa 16,5-v. Koskaan en ole kyseenalaistanut hänen rakkauttaan, en myöskään omaani.   

[/quote]

♥♥♥

Vierailija
7/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki loksahtaa kohdalleen ja kaikki on hänen kanssaan helppoa ja ei tarvitse edes miettiä, onko tämä oikea vai ei. On vaan sellainen vahva tunne, että se on nyt tässä.

Meillä on tätä tunnetta kestänyt nyt 15 vuotta, vielä ei ole tullut epäilyksiä.

Vierailija
8/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran tuo tunne yhden miehen kanssa, mutta se ei ollut molemminpuolinen. Joku päivä se vielä katuu, mutta sitten saattaa olla jo liian myöhäistä.

Vierailija
9/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 03:09"]

Tiesin heti. Sen vaan tunsi, kumpikin. Koskaan ei olla epäilty rakkautta, vaikka muuten tottakai suhteessa on ylä- ja alamäkiä. Edelleen hulluna tuohon mieheen ja niin hänkin minuun. Toistakymmentä vuotta yhdessä.

[/quote]

Ihan samat fiilikset. Yhdessä 19 vuotta.

Vierailija
10/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla sentään niin paljon potentiaalisia vaihtoehtoja ollut, että se olisi ollut merkittävä ongelma

Vierailija
11/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeaa ole olemassakaan, on vain riittävän sopivia joita voi sietää. Valikoituu yleensä niistä ketä on saatavilla.

Vierailija
12/12 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahassa nipisteli kun ajatteli toista, koko ajan pöljä virne naamalla, sydän lepatti. Rakkaus on fyysinen tunne! 

Olemme olleet naimisissa pian 30 vuotta ja meillä on viisi lasta. Sanomme joka päivä toisillemme useaan otteeseen 'minä rakastan sinua'.