Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Attack on Titan

Vierailija
10.11.2014 |

Onko kukaan muu katsonut? Ite alotin just ja ei huhhuh! Tässä taitaa mennä koko yö mutta ei haittaa, luennolle samoilla silmillä vaan kun on pelkkä neljän tunnin koodauspaska

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Käväisen. Yliopistoani voi kuvailla monella termillä mutta keväinen ei ole kyllä lähelläkään.
Ap

Vierailija
22/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmaisin itse kyllä yhdellä kerralla koko sarjan, ajattelin ekan jakson kohdalla että vilkaistaas nyt onko hypen arvonen ja kas, sitten vikan jakson kohdalla pohdiskelin, milloin viimeksi olen nukkunut :D harmittaa että kahlasin sen niin nopeasti, ei riitä keskittymiskyky seurailla mitään kuukauden välein ilmestyvää mangaa kun haluaisin kaiken heti nyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mä hengaan HTML-luennolla suunnilleen tuolilla pomppien että pääsis jo kotiin katsomaan :D

Ap

Vierailija
24/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Struggle for Trost -jakso on ajoittain puuduttava. Alkaa mukavasti, mutta voi saatana sitä jumimista. Sen voisi tiivistää lyhempäänkin.

Vierailija
25/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisepa Ap Baccano-niminen sarja jos Attack on Titan kelpaa

Vierailija
26/31 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oo kattonu, mutta mun kaks kaverii kattoo (ja puhuu) siitä ihan tohkeissaan

Vierailija
27/31 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysijaksossa menen ja vieläkin tykkään. En kyllä sinänsä ymmärrä tuota shokkiarvosta valittamista, jos on yhtään kauhun tai animen ystävä niin varmasti on gorea sen verran tullut vastaan että se ei enää shokeeraa, lähinnä tuo vain todentuntua. Tykkään erityisesti sodankäynnin kauhun kuvaamisesta, määrätietoisuus ei usein kanna kovin pitkälle ja kaikenlainen tunnepohjainen sooloilu palkitaan usein sillä, että löytää itsensä titanin massusta. Ja gorekin on sinänsä ymmärrettävää, itse hymähtelisin jos tällaisella idealla varustettu anime ei olisi äärimmäisen verinen. Kukkasiako pitäisi kasvaa kun viisitoistametrinen hyypiö pistää sut nassuunsa? Minusta se tuo tähän vähän sellaista Berserkmäistä omanlaistaan viehätystä. Jos shokkiarvolla taas tarkoitetaan idean ahdistavuutta niin puolustukseksi voin todeta vain, että jos tässä maailmassa ei mitään säväyttävää tehtäisi niin olisi aika perseestä tämä elo. 26, Baccanon olen katsonut, oli erinomainen sarja, samoin samoilta tekijöiltä tullut Durarara

Ap

Vierailija
28/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Mistä tän pystyy katsomaan japaninkielellä ja enkkusubeilla? Olen etsinyt ja etsinyt ja Crunchyrollista katsoin 8 ensimmäistä jaksoa alkuperäiskielellä ja 9. jaksosta eteenpäin muuttui kieli enkkudubiksi ja loput japaninkieliset jaksot on maksullisia.

VPN:n avulla laitoin sijainnin jenkkeihin, jotta pääsisin luomaan Huluun tilin, mutta ei onnistukaan se tilin luonti, kun sivusto tunnistaa, että mulla on VPN käytössä. AOT olisi siis nähtävissä Hulun kautta jenkeissä, mutta ei tietenkään Suomesta käsin, edes VPN:llä.

Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi kertoa, mistä tän animen pääsee katsomaan.

Vierailija
29/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooikos kirjoitti:

Up.

Mistä tän pystyy katsomaan japaninkielellä ja enkkusubeilla? Olen etsinyt ja etsinyt ja Crunchyrollista katsoin 8 ensimmäistä jaksoa alkuperäiskielellä ja 9. jaksosta eteenpäin muuttui kieli enkkudubiksi ja loput japaninkieliset jaksot on maksullisia.

VPN:n avulla laitoin sijainnin jenkkeihin, jotta pääsisin luomaan Huluun tilin, mutta ei onnistukaan se tilin luonti, kun sivusto tunnistaa, että mulla on VPN käytössä. AOT olisi siis nähtävissä Hulun kautta jenkeissä, mutta ei tietenkään Suomesta käsin, edes VPN:llä.

Olisin todella kiitollinen, jos joku osaisi kertoa, mistä tän animen pääsee katsomaan.

Torrentteja olemassa

Vierailija
30/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa "Overlord"!!! Törkeän loistava ja lähtee heti ensimmäisestä jaksosta kuin japanilainen yksiraidejuna.

Vierailija
31/31 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi kai itsekin katsoa lisää, yhden jakson olen katsonut joskus aikoinaan. Tällä hetkellä on taas niin kova One Piece- kuume, miten tässä jaksaa odottaa jälleen viikon uutta jaksoa *-* mangaa voisi tietty lukea, mutta nautin niin paljon animaation laadusta tällä hetkellä et haluisin vaan katsella ja hihkua.