Oho, kylläpä ihminen voi näyttää..
erilaiselta toisen värisillä silmillä! :O http://justforfunandhomour.com/pictures-that-will-make-you-look-twice-1
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 00:53"]
Vaaleat silmät näyttäis jotenkin leventävän kasvojakin.
[/quote] Totta muuten!
Näyttääpä jotenkin paljon kauniimmalta ja erityisemmältä sinisillä silmillä, ei ruskeillakaan yhtään ruma ole mutta jotenkin vaaleat silmät vangitsevat. Itselläni on siltä väliltä.
Eikö ne siniset silmät olekin sen (hänen) oikea väri? Hyvä että sopii paremmin :)
Haha sama efekti on tullut itse koettua viimepäivinä ruskeiden piilareiden kanssa. Olen mielestäni kauniimpi ruskeilla kuin sinisillä silmillä, joten siksi tulee välillä käytettyä.
Ruskea on Zooey Deschanelin aito silmienväri. Myös Paris Hiltonin aito silmienväri on ruskea, mutta Paris on pitänyt sinisiä kontaktilenssejä jo vuosia.
[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 01:17"]
Ruskeilla silmillä näyttää jotenkin hämmentyneeltä ja yllättyneeltä.
[/quote]
Mun mielestä juuri päinvastoin.
Eri värisiin silmiin sopii yleensä kyllä aina vähä erilainen meikki. Esim. nuo tummat silmät näyttäisivät aivan mahtavilta "kissansilmärajauksilla". En ymmärrä ollenkaan tuota "But now we know why blue eye contacts are so popular".
Sopisi myös paremmin ilman tuota otsista. Varsinkin tummien silmien kanssa.
Nuo ruskeet silmät on kyllä ihan mustat.... Kai ne nyt ainain näyttää erille kuin haalean siniset...
Vaaleat silmät näyttäis jotenkin leventävän kasvojakin.