Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jouluvalot viritetty ja "jouluverhot" ikkunoissa

Vierailija
09.11.2014 |

Ja ekat piparitkin leivottiin lasten kanssa tänään..ihana tunnelma, kun valot ja kynttilät laitettiin. Tää joulunodotus on sit parasta, lumi sais sitten jo tulla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan pestä keittiönikkunat ensi viikolla ja vaihdan jouluverhoihin.

Vierailija
2/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset on jouluverhot? Onko niissä jotain pukkeja? En ole ikinä omistanut jouluverhoja. Meillä on ikkunoissa aina valkoiset laskosverhot. Ei tulisi mieleenkään laittaa mitään punaisia tai muita verhoja. Mutta jokaisella tietty oma maku. Itse vain olen todella tarkka kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin siirryin ton halloweenin jälkeen aika nopeesti jo joulunodotukseen!

Vierailija
4/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me muut ei olla niin tarkkoja ja laitetaan jouluverhot(niitä voi olla ihan millaisia vaan).

Vierailija
5/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulujuttuja laitan vasta joulukuussa. Menee joulun tunnelma jos liian aikaisin aloittaa. Ja lopetuksessa sama.

Vierailija
6/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :)

Vierailija
7/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan joulussa on parasta just tää odotus. Heti joulunpyhien jälkeen tekis mieli heivata kaikki pois ja ruveta kasvatteleen tomaatteja ja odottaan kesää.

Vierailija
8/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta!!!

Vierailija
9/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli mieleeni eräs vanha tuttavani, jolla oli tapana vaihtaa jouluksi aina punaiset joulukoristeiset verhot ikkunoihin. Ajan kuluessa ja kyseisen rouvan vanhetessa,i kkunoissa jouluverhot olivat ympäri vuoden. Hän sanoi, että mitä niitä jatkuvasti vaihtamaan.

Vierailija
10/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muksut haluaisivat saada jo jouluvalot, verhot sun muut esille. Minä vastustan kun en muutenkaan tykkää joulusta ja sitten pitäisi jo tässä vaiheessa marraskuussa tunkea kaikki esille.

Vierailija
11/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuun alussa? En todellakaan vielä laita mitään! Ja jouluverhot kuulostaa minusta aivan kamalalta! Meillä on ikkunoissa ompelijan mittatilausverhot, ei mitään itse ommeltua marimekkokangasta..Miksi vaihtaisin jouluksi jotain tonttuverhoja??? Sopii ehkä jonkun idylliseen, pullantuoksuisen mummon punaiseen tupaan, mutta meidän kodissa näyttäisi lähinnä huonolta vitsiltä...

Vierailija
12/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilöä on Svanerforsin luonnonvalkeat verhot, joissa tekstiä kauniin punaisella. Pöytään vasta jouluna punainen himneästi kuvioitu pöytäliina, sitä ennen keittiössä on valkeat kaitaliinat verhojen tyyliin

Vierailija
13/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä perinteinen malli kaikissa joulujutuissa ,ei mitään muotijuttuja.Tykätään:).

Vierailija
14/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:48"]

Millaiset on jouluverhot? Onko niissä jotain pukkeja? En ole ikinä omistanut jouluverhoja. Meillä on ikkunoissa aina valkoiset laskosverhot. Ei tulisi mieleenkään laittaa mitään punaisia tai muita verhoja. Mutta jokaisella tietty oma maku. Itse vain olen todella tarkka kaikesta.

[/quote]

Mä niiiiiin odotin tätä vastausta :D

Joo älä toki vaivaudu vaihtamaan verhoja, pysy hillittynä ja tyylitietoisena (lue:tylsänä) ympäri vuoden.

T: Se, joka vaihtaa verhoja usein (mut ei meilläkään mitään joulupukkiverhoja ole)

Vierailija
15/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meidän jouluverhot ovat valkoiset, joissa punaiset rusetit. Normaalisti valkoiset kokonaan. Sellaiset rullakappaverhot =) Ei niissä mitään pukkeja tarvitse olla =)

ohis

Vierailija
16/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 03:22"]

Marraskuun alussa? En todellakaan vielä laita mitään! Ja jouluverhot kuulostaa minusta aivan kamalalta! Meillä on ikkunoissa ompelijan mittatilausverhot, ei mitään itse ommeltua marimekkokangasta..Miksi vaihtaisin jouluksi jotain tonttuverhoja??? Sopii ehkä jonkun idylliseen, pullantuoksuisen mummon punaiseen tupaan, mutta meidän kodissa näyttäisi lähinnä huonolta vitsiltä...

Ei kai niiden verhojen kuosin tarvitse olla tonttuja??? Ompelija osaa tehdä myös jouluisesta kankaasta verhot. Toisilla ne voi olla valkoiset joissa pari tähteä, toisilla punaiset, toisilla vihreät jne. Mistä kukin tykkää ja minkävärinen joulu kullakin on. Meillä ei ole mitään punaista jouluna, jouluverhot ovat valkoiset, joissa hopeaa.

[/quote]

Vierailija
17/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikkään ei tarvitse olla tylsä tai kliininen. Mutta joulukrääsäinen koti on harvoin onnistuneesti laitettu... Silti meilläkin lapset saavat osallistua paljonkin koristeluihin. Jouluverhoissa menis mulla kyllä raja...

Vierailija
18/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti jouluverhot olis minulle liikaa, vaikka olisivatkin ihan yksinkertaiset. Pöytäliina ok ja sohvatyynytkin ymmärrän, mutta jouluverhoja en halua. Less is more. Ja ette voi väittää, etteikö suurin osa jouluverhoista ole vähän mauttomia... Etenkin marraskuussa.

Vierailija
19/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänä vuonna joulun väri punainen, rinnalla valkeaa. Vielä en laita jouluverhoja, mutta jouluvaloja ajattelin jo ripustella pikkuhiljaa, jos auttaisi tähän pk-seudun synkkyyteen

Vierailija
20/41 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukrääsäinen? eikö jokainen saa tehdä kodistaan sellaisen mistä itse pitää? Mä olen tykästynyt tonttuihin ja meillä istuu pöydillä joulun aikaan erilaisia tonttuja. Jos joku muu ei tykkää, niin saa vapaasti olla tykkäämättä. Meillä on myös sellaisia vanhanaikaisia punaisia tonttuja ikkunoissa ja toisissa ikkunoissa pahvisia, kultaisia enkeleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän