BB-Jennan ja Armin törkeä käytös!!!
Siis mitä vittua? Miten voi olla mahdollista, että ihmiset ovat nuin ilkeitä? Näin nyt bb:ssä kokonaan tuon päiväkirjahuone-episodin, kun Jenna, Armi ja Tuulikki sai kolme lisäkiveä. Ihan kauheaa, miten Armi ja Jenna nauro Tuulikille, vaikka hän itki vieressä?! :'( toihan on selvää kiusaamista. En voi tajuta, kuinka kylmä ihminen voi olla, että kun toinen itkee vieressä, niin naureraan pää punasena? Muutenkin Tuulikkia sorretaan tuolla; esimerkiks Anna, Armi ja Jussi K. vittuilivat siinä selostustehtävässä. Tuulikki on todella alakuloinen, mutta muut vaan jatkaa. Ja tähän lopuksi, en ole Tuulikin kannattaja, mutta sydän mulla on vielä tallella, toisin kuin Armilla ja Jennalla.
Kommentit (60)
No nyt tuotanto näytti tuon. Milloinkahan näyttää kaiken sen Tuulikin suusta tulleen nälvimisen, arvostelun ja dissaamisen?
Tuulikki on kyllä osannut olla ihan hirveä noille muille itsekin. Ja osasi jo Farmin aikaan. Sielläkin itketti Siniä kamalalla ilkeydellä. Nyt kun saa maistaa omaa lääkettään, harmittelee sitä itkuun asti.. Ulos vain tuolta!
Hyi vittu noita ihmisiä... tuulikki ei mikään lemppari ole, mutta mielummin tuulikki kuin ilkeät armi tai jenna!
Siis mitä tekivät? Miten haukku/ivasi?
Noni ja ilkeä Jenna jäi taloon... -.-
Jenna sai jäädä ja tuulikki tippui. Ihmettelen. Kai sen tuulikin kaverit on loian vanhoja antamaan paljon turboääniä.
Siis oli kyllä niin helvetin törkeetä käytöstä että huhhuh!
EN YMMÄRRÄ! Jenna jäi taloon vaikka on kiero kuin korkkiruuvi ja hirveän ilkeä. Mitä ihmiset ajattelivat, kun äänestivät sen jatkoon?
Ärsyttävää, että Tuulikki tippui. Se toi vaihtelua taloon. En taida viittiä seurata enää ensi viikkoa.
Jos teidät kiinnitettäisiin noin itsepäiseen anoppiin kuin tuulikki murhaisitte hänet toisena päivänä.
Tuulikin tippumista olen toivonut 1. päivästä lähtien. Olen tyytyväinen.
Näittekö Jennan ilmeen, kun olivat tuossa sohvalla äsken? Ilkikurinen, luulee että on kansan suosikki.
Tuulikki ei VIELÄKÄÄN huomaa itsessään ja tekemisissään mitään väärää. Sääntörikkeet on sääntörikkeitä, vaikka Tuulikki ne tekisi. Muka hyvää hyvyyttään..ja paskat!
Jonathankin on enkeli verrattuna Jennaan, toivottavasti on vielä välissä joku häätöäänestys tms. ennenku on varsinainen voittajaäänestys..
Mä oon niin järkyttynyt ettei sanat riitä! Varsinkin se pk-huone -klippi, ei jumalauta!!! Jennaa sydämettömämpää ihmistä saa hakea!
Tuulikki on murhapolttaja ja rikollinen...ei heru sääliä tälle akalle. Pohjimmiltaan erittäin ilkeä tyyppi, nyt saa maistaa omaa lääkettään.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 23:02"]Mä oon niin järkyttynyt ettei sanat riitä! Varsinkin se pk-huone -klippi, ei jumalauta!!! Jennaa sydämettömämpää ihmistä saa hakea!
[/quote]
Samoin, kyyneleet tuli silmiin, kun katsoi miten Tuulikki nyyhkytti ja eukot räkättää kuorossa. Ei mitään myötätuntoa eikä häpeää. Ap
2