Hyi hitto. Taas löytyi käytetty kortsu leikkipuistosta. Siis voiko näistä ilmoittaa johonkin? Ei tee mieli enää viedä lapsia tuonne leikkimään.
Pari viikkoa sitten käytin hätäisen lapsen kuusen juurella pissalla ja huomasin käytetyn kortsun siinä. Tänään kun oltiin leikkimässä puistossa poika kertoi, että oli löytänyt liukumäen alta tyhjän ilmapallon. Kävin kurkkaamassa ja kortsuhan se oli. Jotenkin tuntuu ällöttävältä. Voiko noista tehdä kaupungille tai jonnekin ilmoituksen?
Kommentit (27)
Teinit saa noita myös ilmaiseksi koulusta ja heittelevät pilaillakseen ympäriinsä. Olen joskus nimittäin tehnyt samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikkikää kotipihalla? Muakin ällöttää julkiset puistot. Ties mitkä nuorisojengit niissä öisin luuhaa.
No meillä ei ole kunnon pihaa, mutta siihen kai tässä täytyy tyytyä. Ei tuonne uskalla enää lapsia viedä. Mulla on vuoden ikäinen tyttö, joka laittaa vielä kaiken suuhun. Pitää koko ajan olla käden ulottuvilla. Samaan aikaan vilkas 4v poika, jonka perään pitää katsoa. Harmittaa, mutta minkäs teet. Ap
Eikö se 4v osaa olla ulkoilun ajan kusematta. Ette mene minnekään kuusen juurelle niin ei tarvitse tuollaisia juttuja nähdä.
Täällä taas provoilijoita, joilla ei ole mitään käsitystä lapsiperhe-elämästä. Toinen äiti täällä symppaa. Joskus se hätä vain yllättää lapsen vaikka olisi kaksi kertaa käynyt pissalla ennen puistoon menoa. Ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkea provo on surkea
Valitettavasti täysin totta joka sana. Harmittaa kun yleiset paikat sotketaan ja etenkin lasten leikkipaikat. Mullakin nuorempi sen ikäinen, että suuhunsa laittaa kaiken minkä löytää. Ällöttää. Ei tuonne voi lapsia viedä. Ap
Sinun tehtäväsi on valvoa ettei lapsesi syö kortsuja. Hyvähän se vaan on ettei synnytetä lisää, kun entisten hoitoakaan ei hallita. Lapsesikin oppii tietämää, mikä kortsu ja mitä sillä tehdään.
En tiedä onko aloitus provo vai ei, mutta kyllä ainakin tässä läheisessä leikkipuistossa on näkynyt käytettyjä kortsuja. En tiedä onko itse leikkipaikoilla ollut, koska en ole siellä käynyt, mutta kävellyt olen ohi koiran kanssa ja siinä tiellä on niitä tullut vastaan. Todella ällöttävää. En tiedä onko paikka valikoitunut sattumanvaraisesti vai onko jotain p*rvoilua kyseessä, mutta yhtä ällöttävää joka tapauksessa.
Meidän läheisestä leikkipuistosta ei ole löytynyt kortsuja, mutta joskus se on aivan täynnä roskaa (sipsipusseja, pulloja jne.), jos nuoriso on viettänyt siellä illalla/yöllä aikaa. Onneksi näin on vain kesäisin ja silloinkin aika harvoin.
Sehän on nimen omaan leikkipuisto. Kaikki seksileikit ovat sallittuja.
Kyllä tuon ikäisen voi hätä yllättää. Älä sinä vie kortsujas lasten leikkipuistoon. Ne ei sinne kuulu.