Hyi hitto. Taas löytyi käytetty kortsu leikkipuistosta. Siis voiko näistä ilmoittaa johonkin? Ei tee mieli enää viedä lapsia tuonne leikkimään.
Pari viikkoa sitten käytin hätäisen lapsen kuusen juurella pissalla ja huomasin käytetyn kortsun siinä. Tänään kun oltiin leikkimässä puistossa poika kertoi, että oli löytänyt liukumäen alta tyhjän ilmapallon. Kävin kurkkaamassa ja kortsuhan se oli. Jotenkin tuntuu ällöttävältä. Voiko noista tehdä kaupungille tai jonnekin ilmoituksen?
Kommentit (27)
Leikkikää kotipihalla? Muakin ällöttää julkiset puistot. Ties mitkä nuorisojengit niissä öisin luuhaa.
Olen itse pessyt löytökortsut ja mies puhaltelee niistä lapselle ilmapalloja.
Katoppa huviks et onks cruisingmapis siinä täppä. Luulen et sinne vois kans kirjottaa et veis roskat mukanaa
Vierailija kirjoitti:
Surkea provo on surkea
Valitettavasti täysin totta joka sana. Harmittaa kun yleiset paikat sotketaan ja etenkin lasten leikkipaikat. Mullakin nuorempi sen ikäinen, että suuhunsa laittaa kaiken minkä löytää. Ällöttää. Ei tuonne voi lapsia viedä. Ap
Vierailija90 kirjoitti:
Katoppa huviks et onks cruisingmapis siinä täppä. Luulen et sinne vois kans kirjottaa et veis roskat mukanaa
Kuka sitä nyt käytettyjä kortsuja kantelee mukanaan? Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Sen voi käyttää uudestaan!
Pikkasen päälle menee ehkä mut ison päälle pitää kyllä olla rullautuva kun ei enään liu u vartta pitkin.
Kyllä tuosta voisi kaupungille ilmoittaa, josko tehostaisivat siivousta.
Kaikki mukaan laulamaan, yhdessä!
Vierailija kirjoitti:
Leikkikää kotipihalla? Muakin ällöttää julkiset puistot. Ties mitkä nuorisojengit niissä öisin luuhaa.
No meillä ei ole kunnon pihaa, mutta siihen kai tässä täytyy tyytyä. Ei tuonne uskalla enää lapsia viedä. Mulla on vuoden ikäinen tyttö, joka laittaa vielä kaiken suuhun. Pitää koko ajan olla käden ulottuvilla. Samaan aikaan vilkas 4v poika, jonka perään pitää katsoa. Harmittaa, mutta minkäs teet. Ap
Joo ei mekään enää kantakaupungissa uskalleta puistoihin mennä. Kerran löydettiin liukumäen alta hiekan seasta paljon lasinsiruja...
Vie lapsi hiv-testeihin jos on yhtään riskiä, että olisi koskenut "ilmapalloon".
Vierailija kirjoitti:
Karita asuu lähellä?
Kaija Koohan se puistoja harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meillä ei ole kunnon pihaa, mutta siihen kai tässä täytyy tyytyä. Ei tuonne uskalla enää lapsia viedä. Mulla on vuoden ikäinen tyttö, joka laittaa vielä kaiken suuhun. Pitää koko ajan olla käden ulottuvilla. Samaan aikaan vilkas 4v poika, jonka perään pitää katsoa. Harmittaa, mutta minkäs teet. Ap
Eikö se 4v osaa olla ulkoilun ajan kusematta. Ette mene minnekään kuusen juurelle niin ei tarvitse tuollaisia juttuja nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti täysin totta joka sana. Harmittaa kun yleiset paikat sotketaan ja etenkin lasten leikkipaikat. Mullakin nuorempi sen ikäinen, että suuhunsa laittaa kaiken minkä löytää. Ällöttää. Ei tuonne voi lapsia viedä. Ap
Ja äippyli on niin uppoutunut omaan kännykkäänsä, ettei ehdi yhtään seuraamaan kun kullannuppu imuroi maastosta kaiken mielenkiintoisen kitusiinsa? Okei.
Voi ei. Kaupungille laittaisin tiedoksi asian.
Parempi kumi kuin ruisku.