Ihan tyhmät joulukalenterit tänä vuonna!!
Siis ensinnä tosi suppea tarjonta ns. lelukalentereista!
Tyttömme on koko vuoden odottanut että saisi LPS tai MyLittlePony-kalenterin, ja kumpiakaan ei löydy mistään tänä vuonna :(.
On vain Lego-kalenteria, surkea Barbie, aneeminen Disney Princess.
BR-leluissa myös Playmobilia mutta meillä on jo niitä niin paljon ja on ollut monta Playmobil-kalenteria vuosien varrella. (Myös Lego-kalentereita on ollut, eikä lapset leiki niillä enää paljoa.)
Schleich-kalenteri oli myös mutta aika tylsä sekin.
ONko tietoa mitä muita olisi jossain...???
On katsottu Citymarket, Anttila, BR-lelut, ainakin.
Kommentit (8)
Tuo kuulostaa kivalta, mitä se Sabo maksoi? En löytänyt suomalaisen sivuilta. KÄyköhän eskari-ikäiselle...? (Toisaalta on sillä ollut kaikki jo "liian nuorena", meikkikalenterikin oli jo pari vuotta sitten.. :) )
ap
Ostin kanssa Kunnaskerhosta lapselle korukalenterin. 15e.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:48"]
Minä ostin Suomalaisesta kirjakaupasta tyttärelle tuollaisen Thomas Sabo -kopiokorukalenterin. Joka päivä löytyy uusi maskotti/killutin, ja ekana päivänä taitaa tulla ranneketju, johon noita sitten kiinnitellään.
[/quote]
Piraatti?
Ei tuo sabokopio edes yritä olla Sabo, kunhan on samantapainen koru vain. Maksoi muistaakseni jotakin 17 euron nurkilla.
Olen monta kertaa tehnyt itse, nyt ei olisi millään aikaa ja se vasta kalliiksi tuleekin (jos laittaa siis muutakin kuin pari namia).
Ja just kun tuota LPS-kalenteria (joita on ollut vuosikaudet joka vuosi), on nyt just tänä vuonna niin toivottu (meillä on kohta vuoden ajan leikitty PEtseillä joka ikinen päivä ja monene kertaan, villitys alkoi joskus tammikuussa), niin kauhea asia että niitä ei nyt ole :(.
Enkä viitsi nyt tehdä itsekään Pets-kalenteria, kun hinnaksi tulisi niin kova hinta kun siihen pitäisi ostaa niitä juttuja irtonaisena.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:53"]
Tuo kuulostaa kivalta, mitä se Sabo maksoi? En löytänyt suomalaisen sivuilta. KÄyköhän eskari-ikäiselle...? (Toisaalta on sillä ollut kaikki jo "liian nuorena", meikkikalenterikin oli jo pari vuotta sitten.. :) )
ap
[/quote]
nyt tarjouksessa 13 euroa
Minä ostin Suomalaisesta kirjakaupasta tyttärelle tuollaisen Thomas Sabo -kopiokorukalenterin. Joka päivä löytyy uusi maskotti/killutin, ja ekana päivänä taitaa tulla ranneketju, johon noita sitten kiinnitellään.