Jos sammunut nainen herää siihen että mies panee häntä
pyytää lopettamaan ja sanoo ettei okseta. Mies ei lopeta.
Onko raiskaus?
Kommentit (9)
Ei ole palstan mukaan, ehkä vain lievä hyväksikäyttö.
Tietysti on raiskaus tai ainakin joku kevyempi seksuaalirikos. Miten tuon oksettaminen mielestäsi liittyy asiaan?
On raiskaus, ja jos tällä viittaat iltapaskan juttuun miehestä joka heräsi siihen että nainen ratsasti tällä, niin kyllä: se mies raiskattiin.
Kuten proffa sanoi, niin avioliittoa tai pitkää suhdetta pidetään lieventävänä asianhaarana, kun taas ventovieraiden kohdalla olisi satavarmasti raiskaus.
Jotkut on tässäkin keskustelussa juuttuneet ja heidän mielestä kaikkien miesten pitää olla ikionnellisia kun saavat römpsää, he eivät halua nähdä miestä uhrina, samanlainen vähättely alkaa monta kertaa jos mies joutuu väkivallan uhriksi, ei vain millään pystytä miestä näkemään uhrina ja pakkohan sen miehen oli jotain tehdä että häntä lyötiin jne..
Jos mies panee perseeseen niin sitten se on ehkä raiskaus.
Mulle kävi noin 25 vuotta sitten ja mietin itsekin että miten tuon nyt sitten määrittelisi. Omalla kohdallani pidän siksi lievänä hyväksikäyttönä, että se kundi ei ruvennut väkivaltaiseksi kun pistin fyysisesti hanttiin. Ei siis lopettanut vielä "ei":stä mutta tyytyi osaansa kun lopulta sain sen kammettua pois.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:40"]
Mulle kävi noin 25 vuotta sitten ja mietin itsekin että miten tuon nyt sitten määrittelisi. Omalla kohdallani pidän siksi lievänä hyväksikäyttönä, että se kundi ei ruvennut väkivaltaiseksi kun pistin fyysisesti hanttiin. Ei siis lopettanut vielä "ei":stä mutta tyytyi osaansa kun lopulta sain sen kammettua pois.
[/quote]
Nonni, siitäs saitte, mammat! Ja vielä kun kohteena on mies, niin luuletteko, että sille tulee rauskaustrauma! Huom. kyseessä oli vakipari.
SEN MIEHEN ONGELMA OLI SE VAUVA, EI itse akti. Tajutkaa jo.
* sanoo että oksettaa