Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vastata mustasukkaiselle naiselle

Vierailija
09.11.2014 |

Puolituttu nainen kyseli facebookissa näennäisen kohteliaasti, mutta selvästikin kireästi, onko mieskaverinsa ollut paljon yhteyksissä minuun. Mies on välillä kirjoitellut hieman kyseenalaisiakin viestejä, mutta en ole välittänyt. Pyrin vastailemaan neutraalisti. Mitä ihmettä pitäisi vastata tälle naiselle? En mitenkään halua sekaantua heidän väleihinsä, mutta tuntuisi oudolta selitelläkään. Helposti selittely alkaa kuulostaa syylliseltä, mutta asian kieltäminenkin olisi väärin.

Puhhhuh. Ihan turhaa draamaa. Nainen ei ole koskaan aiemmin viestitellyt mulle, vaikka on fb-kaverina. Oli ilmeisesti ehkä hieman maistissa kellonajoista päätellen. Rasittavaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa mitään. Laita molemmille esto facebookiin.

Vierailija
2/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:52"]

Älä vastaa mitään. Laita molemmille esto facebookiin.

[/quote]

Aattelinkin että vois ehkä jättää  vastaamatta. Kysyköön mieheltään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on jo lukenut miehensä lähettämät viestit ja nyt testaa sinua, että miten vastaat...

Vierailija
4/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vastaisin totuuden mukaisesti.

Vierailija
5/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse kertoisin, mitä se äijä on viesteillyt (jos siis ne mies ja nainen ovat pariskunta?). Pettäjien paljastaminen ei tuota minulle vaikeuksia.

Vierailija
6/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisin naista ja kertoisin kaiken, mutta yhtään ei saa liioitella tai innostua selittämään ja pähkäämään asioita. Yhtään mielipidettä: ei! Pelkkä asia tiskiin.

Vierailija
7/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioi miehen viestit ja laita naiselle. setvikööt keskenään sotkunsa

Vierailija
8/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 20:00"]

Nainen on jo lukenut miehensä lähettämät viestit ja nyt testaa sinua, että miten vastaat...

[/quote]

Minun osaltani viesteissä ei pitäisi olla mitään epäselvää. Mutta tosiaan ehkä testaa. Mies lähetti mulle vähän oudon viestin. Ymmärsin että tarkoittaisi, että minä olisin naisellensa selvitellyt viestien aiheita. Oiskohan nainen sit sellaista mennyt väittämään.

ap

Vierailija
9/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita molemmille ryhmäviesti, että jutelkaapa kuulkaa keskenänne, sulla ei oo mitään kommentoitavaa.

Vierailija
10/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ryhmäviesti on varmasti paras, eiköhän siinä lopu molempien rasittavat viestittelyt. Sen lähettämisen jälkeen laitat estot.

Vierailija
11/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole naimisissa tai parisuhteessa hänen kanssaan ja jos ärsyttää niin kerro hänelle suoraan miltä susta tuntuu ja kerro samalla se sille miehellekin, mutta luulen sinun tietävän miten toimit jos toimit ollenkaan mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi