Olen ihastunut mieheen joka on perheellinen
Se sattuu. Emme ole menneet sänkyyn tai edes pussailleet, mutta tämä on silti väärin. Tapasimme miehen kanssa eräässä pubissa pari kuukautta sitten. Sen jälkeen joka kerta kun olemme nähneet, olemme jutelleet paljon. Kummatkin on ollut ilahtuneita toisen näkemisestä.
Reilu kuukausi sitten vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty liki päivittäin siitä asti. Meillä on paljon keskusteltavaa, yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja nauramme samoille jutuille. Mies on tavannut aika monta mun kaveriakin, kun ollaan oltu samaan aikaan viihteellä. Hän on käynyt mun luona, kun pidettiin leffailta. Tuntuu että aika lentää kun olemme yhdessä, koskaan ei ole tylsää eikä tule katsottua kelloon. Käymme lenkillä yhdessä.
Sitten itse ongelmaan. Olen alusta saakka tiennyt miehen avovaimosta ja kolmevuotiaasta pojasta. Mies ei ole salaillut niitä. Mutta ei tämä meidän juttu ihan kaverillisella pohjalla ole ja mieskin myönsi sen. Haluaisin että mies tekisi asioiden eteen jotain, sillä ei meidän suhde edisty ellei hän jätä nykyistä avovaimoaan. Lapsi tietysti tekee asiasta monimutkaisempaa, mutta uskon ja haluan uskoa että asiat sujuisivat silti hyvin. En halua painostaa miestä, mutta haluaisin että hän tekisi aloitteen eroon vielä tämän vuoden puolella. Olen ehkä itsekäs, mutta kaikki ovat joskus. Olisin valmis odottamaan joulun yli jos mies haluaa, mutta en varmaan kauhean paljon pidemmällräe ole valmis tätä pitkittämään.
Kommentit (20)
Huh, olet siis valmis rikkomaan lapselta perheen. Nyt järki käteen, maailmassa on vapaitakin miehiä. Ole nainen ja katkaise välit. Toki mieskin on syyllinen tilanteeseen. Luulen että hänelle olet vain hauska pikku piriste, ukkomiehellä ihailija, vaimon lisäksi. Mikäs siinä on ollessa. Tuskin jättää lapsensa äitiä, eli sinä tulet jäämään yksin joka tapauksessa. Parempi nostaa kytkintä ennen kuin sattuu kunnolla.
Ap rakas, usko kokeneempia. Mies ei jätä perhettään sinun takiasi. Poistu takavasemmalle kun vielä pystyt tekemään sen rikkomatta itseäsi täysin.
Miksi ihmeessä luulet, että mies jättäisi perheensä?
Lopeta haihattelu. Meän itseesi ja lopeta tuo kiva pikkujuttu. Teet niin paljon hallaa monelle ihmiselle, jos jatkat.
Etsi joku vapaa mies. Miksi et soisi itsellesi onnea? Miksi haet hankaluuksia? Mieti miksi? Miksi toimit niin, minkä tiedät olevan väärin?
etkö luota siihen, että saisit jonkun viehättävän vapaan miehen?
pitääkö olla varattu...todistettavasti jollekin kelpaava...että uskallat ja uskot, että kannattaa?
et taida arvostaa itseäsi pätkääkään, etkä kyllä sitä miestäkään.
mene nainen itseesi. Ota tilaa ja etäisyyttä ja toimia oikein. Suojele sitä lasta edes. Ja suojele itseäsi. Anna sen lapsen kasvaa omien vanhempiensa kanssa...älä sinä ainakaan mene sekoilemaan toisten väliin. Jos joku sen tekee, niin älä sinä. Elä omaa elämää ja etsi vapaa mies.
ei ihmissuhteet ole peliä. Pitää tajuta rajat. Sinkut voi pelata, jos haluaa, mutta ei lasten äidit ja isät.
jätä se juttu.
Itse en ikinä voisi aloittaa suhdetta miehen kanssa, joka TIETOISESTI pettää oman avovaimonsa (ja lapsikin vielä?!!) luottamuksen. Inhottavaa, kaksinaamaista toimintaa. Ap; jos jatkat tuota, rikot perheen ja saat kaupantekijäisenä miehen, joka ennemmin tai myöhemmin sinuun kyllästyttyään alkaa etsimään uutta ihailijaa. Sinuna tiedottaisin äijän avovaimoa tapahtuneesta, nuolisin rauhassa omat haavani ja olisin jatkossa tarkempi deittikumppaneitteni parisuhdestatuksesta.
Itsekin olen ollut ihastunut perheelliseen mieheen, joka on hyvä ystäväni. Hän on myöntänyt ihastuksensa minuun mutta niin kauan kun hän on lapsensa äidin kanssa, en koskekaan koko mieheen. En oleta että hän jättäisi perheensä, ja elän itsekin ihan omaa elämääni tässä samalla, tälläkin hetkellä seurustelen toisen aivan ihanan miehen kanssa jota en ikipäivänä pettäisi. JOS hän joskus jättääkin perheensä ja satun olemaan silloin sinkku, hieno juttu. En silti a) ole mikään perheenrikkoja tai tietoisesti "yritä" tätä varattua miestä, b) odota, että hän jättää perheensä tai c) tuhlaa elämääni haaveillen miehestä, joka on avoliitossa, kun niitä vapaitakin ihania miehiä on pilvin pimein.
Tiedän ettet halua kuulla tätä mutta nainen, kerää itsesi ja unohda koko juttu. Jos teidän juttunne on "meant to be", teidän tilaisuutenne tulee vielä.
NEXT!
Hyi helvetti että nämä jutut oksettaa. Ei siis ap okseta, vaan tuo mies
JOS saisit miehen, voisitko luottaa hänen? Hänhän on todistetusti pettäjä.. Miksi ei siis pettäisi sinuakin? Mistä tiedät milloin tulee nainen, joka on hieman viehättävämpi kuin sinä ja sinusta tulee aisankannattaja.
Mun miehellä oli myös piriste. Lupaili naiselle eroavansa ja ties mitä mutta lopulta halusi yrittää jatkaa minun kanssani. Ei sitä niin vaan lähdetä kun on pienet lapset ja pitkä yhteinen historia eikä meidän parisuhteessa varsinaisesti ole mitään vialla(no joo siis ruuhkavuodet eli ei ole huolehdittu parisuhteesta tarpeeksi). Toivon itse että tämä vielä onnistuisi ja olen valmis antamaan anteeksi ja yrittämään.
Lopeta se juttu heti! Mieti jos olisit itse tuo avovaimo, pienen pojan äiti ja selviäisi että isi viihtyykin muualla. Mieti miten se sattuisi. Ja mieti miten saatat pilata tuon pienen pojan elämän, jos vanhemmat eroaisivat sinun ihastuksesi seurauksesta, riitaantuisivat ja tuo pieni poika olisi kaiken sen keskellä.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 19:05"]
Se sattuu. Emme ole menneet sänkyyn tai edes pussailleet, mutta tämä on silti väärin. Tapasimme miehen kanssa eräässä pubissa pari kuukautta sitten. Sen jälkeen joka kerta kun olemme nähneet, olemme jutelleet paljon. Kummatkin on ollut ilahtuneita toisen näkemisestä. Reilu kuukausi sitten vaihdettiin numeroita ja ollaan viestitelty liki päivittäin siitä asti. Meillä on paljon keskusteltavaa, yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja nauramme samoille jutuille. Mies on tavannut aika monta mun kaveriakin, kun ollaan oltu samaan aikaan viihteellä. Hän on käynyt mun luona, kun pidettiin leffailta. Tuntuu että aika lentää kun olemme yhdessä, koskaan ei ole tylsää eikä tule katsottua kelloon. Käymme lenkillä yhdessä. Sitten itse ongelmaan. Olen alusta saakka tiennyt miehen avovaimosta ja kolmevuotiaasta pojasta. Mies ei ole salaillut niitä. Mutta ei tämä meidän juttu ihan kaverillisella pohjalla ole ja mieskin myönsi sen. Haluaisin että mies tekisi asioiden eteen jotain, sillä ei meidän suhde edisty ellei hän jätä nykyistä avovaimoaan. Lapsi tietysti tekee asiasta monimutkaisempaa, mutta uskon ja haluan uskoa että asiat sujuisivat silti hyvin. En halua painostaa miestä, mutta haluaisin että hän tekisi aloitteen eroon vielä tämän vuoden puolella. Olen ehkä itsekäs, mutta kaikki ovat joskus. Olisin valmis odottamaan joulun yli jos mies haluaa, mutta en varmaan kauhean paljon pidemmällräe ole valmis tätä pitkittämään.
[/quote]
Toivottavasti saat tulevaisuudessa samanlaisen kohtelun, kuin nyt tämän miehen vaimo on saamassa teidän takianne.
H.U.T.S.U! Sä voit selitellä itsellesi kaikki ihan niin päin kun haluat ja löytää hyväksyntää mutta väärin teet joka tapauksessa. Lopeta välittömästi yhteydenpito ja etsi itsellesi vapaa mies. Just tuommoinen haihattelu tuhoaa niin monen ihmisen elämän, eikä vähiten sen lapsen.
Täällä taas näitä jeesustelijoita riittää. Millä mallilla tuon miehen parisuhde on? Eihän sitä voi tietää, vaikka heillä menisi huonosti ja mies haluaisikin erota. Juttele nyt miehen kanssa hänen tilanteestaan. Aseta hänelle (ja itsellesi!) jokin aikaraja, mihin asti voit odottaa, että hän lopettaa nykyisen suhteensa. Ja joo, koeaja mies ensin, jotta tiedät, haluatko hänet ylipäätään. Jos on pienimunainen ja/tai surkea sängyssä, niin jätä nykyisen eukkonsa riesaksi. Mitä sellaiseen sekaantumaan.
Kysy ensin itseltäsi oletko valmis tuon pienen lapsen äitipuoleksi? Lapsi on mukana elämässä aina. Ja oletko valmis, että avovaimo katkeruuksissaan vaikeuttaa elämääsi jopa vuosia?
Niin, jos saat miehen, et todellakaan pääse eroon lapsesta ja lapsen äidistä. Ikinä.
En ikinä huolisi sellaista miestä joka rikkoisi perheensä toisen naisen takia.
Eli sä oot tiennyt miehen perheestä ja silti jatkanut? Odottelet siinä, että mies jättäisi avovaimonsa ja lapsensa takiasi? Joillakin naisilla löytyy röyhkeyttä ja itsekkyyttä. Peukalo alas.