Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu edelleen pahalta, että ero oli ainut keino

Vierailija
09.11.2014 |

saada takaisin seksielämä. Vuosia yritin kaikkeni, mutta exän (lasten isän) ei vaan tehnyt mieli, koskaan. Muuten oli oikein hyvä ja ihana mies. Rakastan häntä edelleen, mutta en pystyisi palaamaan takaisin elämään, jossa ei ole seksiä, hellyyttä, fyysistä läheisyyttä. Pystytkö ymmärtämään minua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Hyvin kunnioitettavaa, että erosit, etkä pettänyt. Toki oletan, että yrititte ensin yhdessä ratkaista ongelman.

Vierailija
2/2 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi on tosi tärkeää. Se on ehkä tärkein asia minkä takia ollaan miehen yhdessä, suhteen liima. En oo kauhean hyvä kertomaan tunteistani, seksi ja läheisyys on siihen mun keinot. Ei onnistuis seksitön liitto multa. 

Mun eka avioliitto kuulosti vähän samalta kuin sun. Mulla on hyvät välit ex:n kanssa edelleen, soitellaan viikottain lasten asioista ja käy meillä joskus kylässä. On kuin veli mulle. Kyllä mua suretti pitkään että suhde kariutui, mutta en vaan pysty olemaan naimisissa veljen kanssa. 

Ehkä sullakin on mahdollisuus pitää hyvät välit ex:ään ja lisäksi löytää elämääsi mies, jonka kanssa seksi luistaa. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi