Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi ettei halua mitään juhlia..

Vierailija
09.11.2014 |

Sai kuitenkin ässäarvan ja helppotekoista suklaakakkua. Nyt se marttyyrina facebookissa kehuu, kuinka ei ollut mitään ja saa sääliä osakseen. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Monesti miehet noin sanoo, mutta sitten kun saavat just jonkun pienen muistamisen niin ovat oikeasti mielissään. 

Vierailija
2/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa miehelle, että lahjahevosen suuhun ei katsota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis itse muista juuri ketään koskaan, missään tilanteessa, mutta en minä kehtaa jotain pientä olla laittamatta. Poikkeuksena ainoastaan veljelleen 50-v lahjan järkkäsi ja se oli sitten minusta aina järkyn iso, kun yleensä ei muista äitiään, ei lapsia, ei minua..ap. Heillä ei ole kotona juhlittu ja on ilmeisesti huonot muistot. 

Vierailija
4/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin laittamassa kommenttina sen faceen että tuli sanoneeksi ettei halua lahjaksi mitään. Vaikka useaan kertaan oli kysytty.

Vierailija
5/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että mies sai siis paljon enemmän kuin olisi ansainnut. Tekis mieli sanoa että JSSAP! Mutta saattaahan se vielä kasvaa aikuiseksi. Mitenkähän paljon pettyy jouluna jos ei saa yhtä paljon tai enemmän lahjoja kuin lapset?

Vierailija
6/7 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävisin kanssa laittamassa kommentin et vittuuks täällä vingut kun mitään halunnut ja silti pienen muistamisen sait.