Nyt kun pandemia alkaa olemaan ohi, niin montako kertaa kävit testeissä?
Minä selviydyin ilman testaamista, enkä näin myöskään aiheuttanut yhteiskunnalle kustannuksia!
Kommentit (18)
0. Varmaan olen sairastanut koronan. Nytkin kova flunssa.
Kerran testasivat, kun jouduin yöllä päivystykseen muista syistä. Aiheuttamalleni kustannukselle en itse voinut mitään
Nolla.
Asun itä-Helsingissä, kuljen autolla, olen etätöissä. Mutta kaupassa ja kauppakeskuksissa olen käynyt. Nyt loppukesästä jo ulkomaillakin ja tavannut kavereita.
Pandemia ei ole millään tavalla ohi, pahin on vasta edessä.
Hyvin monet ihmiset ovat saaneet rokotteen, mutta ensimmäisinä rokotteen saaneet alkavat olemaan suojattomia, rokotuksen vaikutuksen vähitellen heikentyessä.
Kerran kävin testissä kun tuli hirveän kipeä kurkku.
Kerran testi otettiin lääkärikäynnillä ihan rutiinisti, vaikkei ollut koronaepäilyä eikä altistusta.
Molemmat negaa. 
Vierailija kirjoitti:
Pandemia ei ole millään tavalla ohi, pahin on vasta edessä.
Hyvin monet ihmiset ovat saaneet rokotteen, mutta ensimmäisinä rokotteen saaneet alkavat olemaan suojattomia, rokotuksen vaikutuksen vähitellen heikentyessä.
Siksipä kolmatta rokotusta jo aloitellaan.
0 kertaa. Miksi testata kun rinnastetaan muutenkin ihan perus kausi-influenssaan. Klamydia tartuntojakin on enemmän 😂
0. Kellään perheestä ei ole ollut koko aikana flunssaa, nuhaa, yskää eikä vatsatauteja. Voitais tämän jälkeenkin pysyä sairaina kotona eikä mennä hoitoon/kouluun/töihin pärskimään, kiitos!
Nolla kertaa. Käytännössähän kukaan ei tietäisi edes saaneensa koronaa, jos testausta ei olisi. Tuhansien ja tuhansien joukosta yhdelle tai kahdelle ihmiselle tulee hieman kovempiakin oireita.
Isäni on aika vahvasti riskiryhmää, joten kävin testissä matalalla kynnyksellä. Taisi tulla viisi testiä, tartuntoja nolla.
0 kertaa. En ole vuosiin ollut minkäänlaisissa taudeissa. Pidän mahd hyvää huolta ruokavaliosta ja liikun. Lisäksi d vitamiini, sinkki, omegat yms kuuluvat päivittäiseen käyttöön.
Neljä kertaa. Itse tiesin että koronaa se ei ole, mutta kun ohjeistus.
Inhoan sitä hemmetin tikkua 🤢
Kuulemma yksi testi maksaa kunnalle 200 euroa, ois mun mielestä ne rahat voinut parempaankin pistää.
Olen käynyt 3 kertaa testissä puolentoista vuoden aikana. Pandemia ei ole ohi, vaikka sitä ei haluta enää torjua.
3, ei testiä oteta jos kiellät sen.
Nollasti. Ei mitään oireita, joiden perusteella olisi tarvinnut testata.
Nolla.