Onko tämä mies kiinnostunut minusta vai ei? Ristiriitaisia viestejä!!
En ota tutusta miehestä selvää. Välillä olen ollut varma kiinnostuksesta - sen on nähnyt katseista, flirttailevista puheista, hellistä halauksista tavatessa jne.
Toisaalta mies saattaa yhtäkkiä vetäytyä, ihan fyysisestikin siirtyä yhtäkkiä kauemmas minusta. Kerrankin istuimme seurueessa vierekkäin ja olimme pitkään ihan kosketusetäisyydellä. Yllättäen mies otti minuun selvän hajuraon ja siirtyi kyyhöttämään niin kauas kuin sohvalla pääsi. Hän saattaa myös välillä olla, kuin en huomaisikaan. Kuin olisin ilmaa vain. Ja sitten taas "jää kiinni" katselessaan minua ja kääntää nolona katseensa pois.
Mitä tästä nyt pitäisi naisena tulkita?
Kommentit (18)
Samaan tyyliin toimii työpaikallani varattu mies. Lisäksi tekee tikusta asiaa, mutta samalla vaikuttaa jotenkin hermostuneelta seurassani
Vaikka varattu ihminen olisi kiinnostunutkin, niin onhan se ristiriitainen tilanne.
Juu, miehet jotka lähettää ristiriitaisia signaaleita ei koskaan ole sen arvoisia. Joko pelimiehiä, jotka haluaa ihan huvikseen pitää naista epävarmuudessa, varattuja, tai muuten vaan on päättänyt olla tekemättä asian hyväksi mitään. Siis on varmaan fyysisesti viehättynyt sinusta, mutta se ei pelkästään riitä.
Mulla oli tollanen tuttu, siitä tuli 3-4 kk kamala suhde. Hänellä oli läheisyysongelmia ja käyttäytyi hyvin vaihtelevasti sen suhteen ajan.. kuin kuminauha, aina kun otin etäisyyttä, muuttui lämpimäksi. Kun lähenin, alkoi temppuilla, tehdä ohareita yms.
Yleensä varattu. Mä ihmettelin kun työkaveri ehdotteli mulle treffejä ja sit peru ne heti perään. Lopulta paljastui, että on suhteessa. Pelle.
Nainenhan ei toki voi itse tehdä aloitetta, koska naisen herkkä psyyke ei kestä edes sitä teoreettista mahdollisuutta että tulee pakit. Niinpä nainen on kehittänyt jonkun monimutkaisen vinkkipelin jota nainen pelaa korviensa välissä koittaen etsiä niitä miehiä jotka voi sietää ja joilta ei tule pakkeja.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:54"]
Yleensä varattu. Mä ihmettelin kun työkaveri ehdotteli mulle treffejä ja sit peru ne heti perään. Lopulta paljastui, että on suhteessa. Pelle.
[/quote]
Oletko ravintolassa töissä? Mulle nimittäin erään ravintolan henkilökuntaan kuuluva teki samaa, olinasiakas.
Ei ole kiinnostunut susta. Miehet ovat suoria kaikessa, joten jos ei ole selvästi kiinnostunut susta niin ei ollenkaan.. on vaan kaveri.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:55"]
Nainenhan ei toki voi itse tehdä aloitetta, koska naisen herkkä psyyke ei kestä edes sitä teoreettista mahdollisuutta että tulee pakit. Niinpä nainen on kehittänyt jonkun monimutkaisen vinkkipelin jota nainen pelaa korviensa välissä koittaen etsiä niitä miehiä jotka voi sietää ja joilta ei tule pakkeja.
[/quote]
Mulla oli vastaava tilanne ja tein aloitteen, mutta kun mieheltä koitti kysyä, että mitä hän haluaa, niin voi hemmetti sentään. Ei saanut vastausta millään, pelkkää kiertelyä ja kaartelua ja sulkeutumista, ja asian lyömistä leikiksi. Olkoon sitten. Olis tullut edes pakit, olisin tykännyt siitä enemmän kuin tuosta ihme jahkailusta ja kykenemättömyydestä kommunikointiin.
Sano sille jotain. Ehkä se odottaa jotain vinkkiä että olisit kiinnostunut siitä. Jotkut miehet ei vaan uskalla.
Minulla myös tällainen kokemus. Tosi hankalaa sen jälkeen olla kun joutui kuitenkin tekemisiin, selvät pakit olisivat puhdistaneet ilman ja oltaisiin voitu olla vaan ystäviä. Meni maku koko tyypistä, koska tuosta lähtien se oikein innostui esittelemään itseään ja luomaan katseita.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:55"]
[/quote]
Mulla oli vastaava tilanne ja tein aloitteen, mutta kun mieheltä koitti kysyä, että mitä hän haluaa, niin voi hemmetti sentään. Ei saanut vastausta millään, pelkkää kiertelyä ja kaartelua ja sulkeutumista, ja asian lyömistä leikiksi. Olkoon sitten. Olis tullut edes pakit, olisin tykännyt siitä enemmän kuin tuosta ihme jahkailusta ja kykenemättömyydestä kommunikointiin.
[/quote]
Mulla on miespuoleinen kaveri joka tekee tuota samaa.
Halaukset on lämpimiä ja tiukkoja, pikku päissään halailee vielä enemmän ja antelee pusuja poskelle / kaulalle. Selvinpäin soitellaan / viestitellään päivittäin, mut on toisaalta etäisempi, mutta ei aina.
Nähdään suurin piirtein kerran viikossa vähintään.
Mies sinkku ja mä varattu.
Mitä tulkintoja arvon av-mammat tämän herran käytöksestä tekisi? Kertoisitteko? :)
Oman mieheni veli käyttäytyy noin. Siis ärsyttää, koska minä siis en todellakaan ole antanut mitään "singnaaleja" että olisin kiinnostunut, hän ei ole koskaan viehättänyt minua millään lailla.
Mutta sitten tuo juuri, että tekee tikusta asiaa ja väkisillä työntyy iholle mitä ihmeellisimmissä tilanteissa, mutta ottaa kuitenkin sitten sitä hajurakoa kun tajuaa mitä tekee.
Todella raivostuttavaa.
Mutta siis. Siitä päätelleen sillä on jotain salattavaa sulta, koska käyttäytyy noin tai tietää ettei sais käyttäytyä noin.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 16:13"]Mulla on miespuoleinen kaveri joka tekee tuota samaa.
Halaukset on lämpimiä ja tiukkoja, pikku päissään halailee vielä enemmän ja antelee pusuja poskelle / kaulalle. Selvinpäin soitellaan / viestitellään päivittäin, mut on toisaalta etäisempi, mutta ei aina.
Nähdään suurin piirtein kerran viikossa vähintään.
Mies sinkku ja mä varattu.
Mitä tulkintoja arvon av-mammat tämän herran käytöksestä tekisi? Kertoisitteko? :)
[/quote]
Anyone?!
Höh! Mä ihan tosissani kysyin teiltä arvon av-mammat tuon miehen käytöksestä jonka kuvailin ylempänä, et mitä mahtaa tarkoittaa. Miksi kukaan ei vastannut mulle? :(
-14
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:54"]
Mulla oli tollanen tuttu, siitä tuli 3-4 kk kamala suhde. Hänellä oli läheisyysongelmia ja käyttäytyi hyvin vaihtelevasti sen suhteen ajan.. kuin kuminauha, aina kun otin etäisyyttä, muuttui lämpimäksi. Kun lähenin, alkoi temppuilla, tehdä ohareita yms.
[/quote]
Samanlainen kokemus samaan tapaan käyttäytyvästä miehestä. Välillä oli ihan rakastunut ja välillä oli melkein kuin ei tuntisikaan minua. Eli ap, ei kannata kyllä hirveästi ladata odotuksia tuohon mieheen.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 18:28"]
Höh! Mä ihan tosissani kysyin teiltä arvon av-mammat tuon miehen käytöksestä jonka kuvailin ylempänä, et mitä mahtaa tarkoittaa. Miksi kukaan ei vastannut mulle? :( -14
[/quote]
En mä ainakaan osaa tuosta tehdä mitään tulkintaa. Voi olla kiinnostunut tai sitten ei.
Mies on ääliö tai varattu.
Unohda.