Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan nainen (pomo+juhlat)

Vierailija
09.11.2014 |

Työpaikallamme on uudehko työntekijänainen ja itsekin olen työskennellyt firmassa noin kuukauden tätä naista kauemmin. Perjantaina oli juhlat. Eräs mies on syksyn ajan osoittanut kiinnostusta minua kohtaan ja kyseli viime viikot monesi, olenhan tulossa näihin juhliin.

Siinä sitten aloitellessamme työpaikalla tein jo tuolloin huomion, että tämä uusi työntekijä joi alkoholia reilummalla kädellä. Siirryttiin sitten kaupungille jatkoille. Ensimmäisen baarin jälkeen oltiin samassa porukassa tämä nainen, muutama mu työkaveri ja tämä mies. Kävellessämme toiseen baariin tämä nainen sönkötti minulle moneen kertaan, että menisin pois ja pyrki tämän miehen käsipuoleen. Itse olin kuin en huomaisikaan ja olin aivan neutraali. Yökerhossa tämä nainen loi minuun hyljeksiviä katseita ja oli tarrautuneena mieheen ja yritti hiplata tätä tanssiessa. Yritti selvästi iskeä. Mies ei näyttänyt kovin innostuneelta, mutta näytti siltä, että ei kehdannut torjua tätä naista. Jossain vaiheessa eräs toinen porukastamme päätti viedä tämän juopuneen naisen ulos ja taksiin kotiin. Lähtiessään tämä nainen sönkötti minulle vihaisen oloisen jotain, josta en saanut selvää.

Mitä tällä naisella on minua vastaan? Hän on perheellinen, tätä miestä kymmenen vuotta vanhempi, ei kai hän nyt sen takia yrittänyt minua sorsia, että oli ehkä huomannut tuon miehen olevan kiinnostunut minusta?

Miten käyttäytyisitte itse tässä tilanteessa maanantaina työpaikalla tätä naista kohtaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 13:33"]

Ehkä se mies on käyttäytynyt samalla tavalla sitä toistakin kohtaan. Hän nyt sattui olemaan se humalaisempi ja nolompi osapuoli kuin sinä. Miestä ei ehkä kunnon cat fight olisi kiinnostanut. Mulla on työkaveri joka myös lämmittelee muutamaa naista ennen pikkujouluja ja jotkut naiset sitten lähtevät kilpailemaan huomiosta.

[/quote]

Nimenomaan. En ymmärrä miten jotkut naiset, itse asiassa monikin, menee näihin. Se mies lämmitellyt useampaa naista ennen juhlia ja sitten ottaa helpoimman itseänsä tarjoavan. Muut feidataan ja katsopas vaan, ensi bileissä on taas muutama muu nainen, joka ei tällä kertaa ollut tähtäimessä, lämmitelty.

Yhdelläkään teistä ei ole itsellenne suhteeseen tuota miestä saada. Suhteeseen alkaa naisen kanssa, joka ei mene halpaan.

Vierailija
2/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavoin kuin tähänkin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Vierailija
4/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, naurettavaa kun saman työpaikan aikuiset naiset kinaa jostain miehestä! Keskittykää työntekoon eikä muuhun säätämiseen.

Vierailija
5/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 12:52"]

Mitä tällä naisella on minua vastaan? Hän on perheellinen, tätä miestä kymmenen vuotta vanhempi, ei kai hän nyt sen takia yrittänyt minua sorsia, että oli ehkä huomannut tuon miehen olevan kiinnostunut minusta?

[/quote]

Oletko tyhmä?!

Sä olet sille uhka! Yrittää sitä miestä.

Vierailija
6/6 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies on käyttäytynyt samalla tavalla sitä toistakin kohtaan. Hän nyt sattui olemaan se humalaisempi ja nolompi osapuoli kuin sinä. Miestä ei ehkä kunnon cat fight olisi kiinnostanut. Mulla on työkaveri joka myös lämmittelee muutamaa naista ennen pikkujouluja ja jotkut naiset sitten lähtevät kilpailemaan huomiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi