Miksi aina käy näin? (ällövaroitus)
Jos ei ole syönyt kunnolla ja sitten syö (ihan mitä vaan, oli se sitten banaani, leipä, rasvainen ruoka, salaatti, "kotiruoka" jne...) niin heti saa juosta vessaan paskalle? Ja sama jatkuu koko päivän.
T. En syönyt mitään aamulla, lapsen kanssa otin aamupalaksi myöhemmin puolikkaan banaanin -> paskalle, äsken söin banaanin ja heti taas paskalle. Eihän tässä uskalla ruokaakaan laittaa.
Kommentit (8)
Kai kodin ulkopuolellakin voi käydä paskalla?
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:27"]
Kai kodin ulkopuolellakin voi käydä paskalla?
[/quote]
Ei ilmeisesti voi? :D (alapeukusta päätellen)
4
Aihe kiinnostaa minuakin, koska yksi lapsistani on aivan samanlainen...! Suunnilleen vain kuivat korput pysyvät sisällä. Lapselta on tutkittu kaikki mahdolliset allergiat, muttei mitään ole löytynyt.
Mihinköhän mun kommentti on kadonnut? :/ Mutta siis kirjoitin että voisko olla joku bakteeri tms? Ja oliko tää joku uus ongelma vai onko jatkunu pitkäänkin?
jos on olemassa joku normaali ruokarytmi, niin tottakai siitä poikkeaminen aiheuttaa oireita.
mulla esim jos syön enemmän lihaa kun normisti, menee maha kuralle.
ja tietenkin ruuan syöminen saa suolen liikkeelle.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:46"]Aihe kiinnostaa minuakin, koska yksi lapsistani on aivan samanlainen...! Suunnilleen vain kuivat korput pysyvät sisällä. Lapselta on tutkittu kaikki mahdolliset allergiat, muttei mitään ole löytynyt.
[/quote][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 15:46"]Aihe kiinnostaa minuakin, koska yksi lapsistani on aivan samanlainen...! Suunnilleen vain kuivat korput pysyvät sisällä. Lapselta on tutkittu kaikki mahdolliset allergiat, muttei mitään ole löytynyt.
[/quote]
No ei kai se ruoka heti paskana ulos tuu :D
Noniin, söinpä rohkeasti pussinuudelia ja mikäs se tuntuu - paskahätä!!! :D
Näin käy siis vain, jos olen syönyt huonommin, normaalisti ei todellakaan. Viimeksi söin eilen kunnon aterian noin klo 17 ja illalla leipää. Nyt sitten paskaa riittää.
Naurattaa vähän, eihän tämä haittaa kun kotona on mutta joskus kun on menoa, täytyykin olla koko päivä syömättä... muuten ei siis ole huono olo.