Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo pariskunta tuttavapiirissä...

Vierailija
08.11.2014 |

Nainen alle kolmekymppinen kaunotar ja mies nelikymppinen tavallinen duunari. Nainen on niin kaunis että saisi varmaan minkä miehen tahansa mutta valitsi tuon... Jotenkin vaan ihmetyttää. Tunnetteko pareja, joiden yhdessäoloa ihmettelette?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasmin Mäntylä ja häntä liki 30 v vanhempi eläkeläinen. Ei mielestäni komea, eikä varakas, eikä Jasmin ole etsinyt isähahmoa. Naimisissa ovat ja Briteissä asuvat. Vaikuttaa hassulta, mutta ehkä tuntee olonsa jotenkin turvalliseksi. Ei koskaan voi tietää, mikä toisessa viehättää. Ulkopuolinen ei tiedä kaikkea, eikä kuulu tietääkään.

Vierailija
2/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on nuorempi, lyhyempi ja ruumiin rakenteeltaan hoikka (toisin kuin minä normaalivartaloisena, yli 170 m naisena). Me olemme ulospäin erikoinen pariskunta. Toisaalta koulutuspohja ja elämänkokemukset yhdistävät, samoin asenne perheeseen (valitsemme lapsettomuuden). Ei koiraa karvoihin katsomista parinvalinnassa, se on se rakkaus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisten silmin ei välttämättä nähdä pintaa syvemmälle. Se kaunotarkin joka seurustelee kaljamahan kanssa voi olla sisäisestikkin todella kaunis, eikä valitse miestä ulkonäön ja palkkapussin mukaan. Sitten on niitä jotka eivät edes rakasta miestään ja käyvät vieraissa, kun ovat nyt sattuneet valitsemaan sen rikkaan ja komean. Itse saisin aikalailla kenet tahansa, mutta otin sen ketä rakastan. En katsonut ensin lompakon sisään.

Vierailija
4/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2014 klo 10:47"]

Mieheni on nuorempi, lyhyempi ja ruumiin rakenteeltaan hoikka (toisin kuin minä normaalivartaloisena, yli 170 m naisena). Me olemme ulospäin erikoinen pariskunta. Toisaalta koulutuspohja ja elämänkokemukset yhdistävät, samoin asenne perheeseen (valitsemme lapsettomuuden). Ei koiraa karvoihin katsomista parinvalinnassa, se on se rakkaus. 

[/quote]

Aivan varmasti olette ulospäin erikoinen pariskunta, jos nainen on yli 170-metrinen!

Vierailija
5/25 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti minä ja nykyinen kumppanini :) Mies tumma, pitkä, pukeutuu rennosti (usein farkut, tennarit, huppari -linjaa). Melko rock-henkinen look, isoja tatuointeja, koruja. Todella sosiaalinen ja itsevarma, puhuu paljon ja kovalla äänellä.

Minä olen vaalea, pienikokoinen, pukeudun todella klassisesti, monen mielestä varmasti tylsän värittömästi. Hyvin luonnollinen tyyli: luonnollisen väriset hiukset, meikkiä kevyesti, ei lähes mitään koruja tai asusteita käytössä. Ulospäin annan kuulemma hillityn ja ujonkin vaikutelman, olen aika rauhallinen ja ääneni kuulostaa suunnilleen lapselta :)

Tähän voisi vielä lisätä, että ikäeroakin on 10 vuotta. Kummasti olemme kuitenkin viihtyneet toistemme seurassa, meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samantyylistä taustaa. Erilaisuus ei ole aina pahasta :)

Vierailija
6/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ehkä vähän simppelimpi duunarimies, ei edes missään kovapalkkaisessa hommassa yrittäjänä tai muuta. Nainen tuplatutkinnoilla yliopistosta valmistunut, poliittisesti aktiivinen ja edustelee siellä sun täällä. Joskus mietin mitä keskusteltavaa heillä on ( lapset tietysti, mut muuta? ) en usko että mies edes ymmärtää täysin, mitä vaimonsa politiikan puolella budjeteista luennoi...

Vierailija
7/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla katkera tai muuta vastaavaa koska en näe yhteensopivia pareja tuttavapiirissäni....

Vierailija
8/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

big cock?

Vierailija
9/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneet nuorena yhteen? Tiedän vähän tuon tapaista, nainen kasvanut täysin yli miehen tasosta, mutta koska on teinistä saakka pitänyt yhtä muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa, ei vaan ymmärrä että parempaa olisi heti saatavissaan. Joskus tosin ymmärtävät sitten 30-40-vuotiaina ja aloittavat uuden nuoruuden.

Vierailija
10/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 23:14"]joo ehkä vähän simppelimpi duunarimies, ei edes missään kovapalkkaisessa hommassa yrittäjänä tai muuta. Nainen tuplatutkinnoilla yliopistosta valmistunut, poliittisesti aktiivinen ja edustelee siellä sun täällä. Joskus mietin mitä keskusteltavaa heillä on ( lapset tietysti, mut muuta? ) en usko että mies edes ymmärtää täysin, mitä vaimonsa politiikan puolella budjeteista luennoi...
[/quote]
Pitäiskö ymmärtää? Meillä on miehen kanssa sama koulutustaso, mutta en minäkään ymmärrä hänen töitään (it-alalla).

Vierailija
11/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko sen tavallisen duunarin hyvinkin? Onko ainoa perusteesi tälle ihmettelylle se, että mies on matalapalkkaisessa työssä ja sellaisellahan ei tietenkään voi olla mitään tarjottavaa itseään nuoremmalle kaunottarelle?

Vierailija
12/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu ehkä ne rakastaa toisiaan

Vierailija
13/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukahan tässä on se "outo"?

Ehkä tosiaan ihmisissä on muitakin kiinnostavia ja arvokkaita asioita kuin ulkonäkö ja palkkapussi, jotka vaikuttaavat mieltymyksiin ja haluun jakaa yhteinen elämä? 

Vierailija
14/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 00:03"]

Menneet nuorena yhteen? Tiedän vähän tuon tapaista, nainen kasvanut täysin yli miehen tasosta, mutta koska on teinistä saakka pitänyt yhtä muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa, ei vaan ymmärrä että parempaa olisi heti saatavissaan. Joskus tosin ymmärtävät sitten 30-40-vuotiaina ja aloittavat uuden nuoruuden.

[/quote]

Rakkaus. Miten joku voi olla noin kylmä kala, ihmisen kuori... mysteeri minulle, tunneihmiselle. Ja kun minulle on suotu älyäkin, niin myös se auttaa minua käsittämään rakkauden.

Vierailija
15/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mun tuntemat ja onnellisimmilta vaikuttavat parit ovat hyvinkin "samantasoisia". Sitten on se yksi pari, jonka mies on yksi älykkäämpiä ja "tietävämpiä" tuntemiani kavereita ja nainen puolestaan ei tunnu tietävän mitään. Näyttävätkin enemmän äidiltä ja pojalta kuin pariskunnalta, eivätkä myöskään vaikuta kovin onnellisilta. Kaikki muut kaveripiirissä ovat menneet jo naimisiin ja saavat lapsia, ja kohta pitäisi heidänkin, jos meinaavat... (Mies ainakin haluaa lapsia.)

Vierailija
16/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen siis tiedän omasta työpaikastani tälläisen parin. Nainen on oieaa missi ainesta ja iloinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva n.30v,mies taas omaa tyypillisen suomalais miehen vartalon "kaljamahan" on jöröjukka ja aika vaisu n.40v. Olleet monta vuotta yhdessä,kummatkin samassa työpaikassa. Ja se on se RAKKAUS aika kummallista kun se ei ulkonäköön vaikuta vaan se kaikki muu vaikuttaa millainen ihminen on toista kohtaan ja ne ajatukset taitavat myös kohdata

Vierailija
17/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan tuollainen kummastuttava pariskunta :D

Minulla on yliopistotutkinto, olen kaunis, teen mielenkiintoista työtä lasten psykiatrian parissa.

Mieheni on putkimies, pitkä ja raisun näköinen (oikein komea minun silmissäni)

Mitä puhuttavaa lasten lisäksi? Ihan kaikki maan ja taivaan väliltä, mieheni on äärimmäisen fiksu! Työskentelen akateemikkojen kanssa mutta amiskoulutettu duunarimieheni on paljon älykkäämpi. Hänellä on myös lähes puolet suuremmat tulot kuin minulla vaikka olen "arvostetussa akateemisessa ammatissa" mikä pakkomielle ihmisillä on luokitella ketään sosiaalisen statuksen mukaan keskustelupalstoilla?

Vierailija
18/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo ja outo. Tarvitseeko kaikkien todella olla tavallisia?

Vierailija
19/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 10:49"]Minä ja mies ollaan tuollainen kummastuttava pariskunta :D

Minulla on yliopistotutkinto, olen kaunis, teen mielenkiintoista työtä lasten psykiatrian parissa.

Mieheni on putkimies, pitkä ja raisun näköinen (oikein komea minun silmissäni)

Mitä puhuttavaa lasten lisäksi? Ihan kaikki maan ja taivaan väliltä, mieheni on äärimmäisen fiksu! Työskentelen akateemikkojen kanssa mutta amiskoulutettu duunarimieheni on paljon älykkäämpi. Hänellä on myös lähes puolet suuremmat tulot kuin minulla vaikka olen "arvostetussa akateemisessa ammatissa" mikä pakkomielle ihmisillä on luokitella ketään sosiaalisen statuksen mukaan keskustelupalstoilla?

[/quote]

mitä tarkoitat tuolla että työskentelet akateemikkojen kanssa?

Vierailija
20/25 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 10:49"]Minä ja mies ollaan tuollainen kummastuttava pariskunta :D Minulla on yliopistotutkinto, olen kaunis, teen mielenkiintoista työtä lasten psykiatrian parissa. Mieheni on putkimies, pitkä ja raisun näköinen (oikein komea minun silmissäni) Mitä puhuttavaa lasten lisäksi? Ihan kaikki maan ja taivaan väliltä, mieheni on äärimmäisen fiksu! Työskentelen akateemikkojen kanssa mutta amiskoulutettu duunarimieheni on paljon älykkäämpi. Hänellä on myös lähes puolet suuremmat tulot kuin minulla vaikka olen "arvostetussa akateemisessa ammatissa" mikä pakkomielle ihmisillä on luokitella ketään sosiaalisen statuksen mukaan keskustelupalstoilla? [/quote] mitä tarkoitat tuolla että työskentelet akateemikkojen kanssa?

[/quote]Akateemikko on ihan eri juttu kuin akateemisesti koulutettu. Mutta täällä nyt sotketaan tuo asia koko ajan samoin kuin brutto ja netto.