Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mulla on?!

Vierailija
08.11.2014 |

Herään melkein joka yö noin tunti nukahtamisen jälkeen siihen, että on limaa kurkussa. Yskittää kamalasti jonkin aikaa. Joskus tuo nielun ärsytys helpottaa vasta kurkkupastillin imeskelyllä. Mitähän tämä voi olla, astmaa? Mistä olis apua tähän vaivaan? Inhottaa jo mennä nukkumaan, kun tietää melko varmasti heräävänsä tuohon :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma on 1 vaihtoehto. Hometalo toinen. Pitkään kestävä ifektiokin on mahdollinen, keuhkoklamydia (juu ei oo mikään sukupuolitauti) tai mykoplasma. OLisko lääkäri jotain?

Vierailija
2/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolera

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olishan se lääkäri varmasti jotain, mutta mullaon llääkärikammo, joten olen vitkutellut tuonne menoa. Mikä infektio se voi olla? Ja miten jos on astma, infektio tai mykoplasma, olisko millaista oireilua päivisin?

Vierailija
4/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nuku selällään, äläkä naama tyynyä vasten. Naama mahdollisimman lähelle sängyn reunaa niin et hengittele pölyjä. Astmalta kuulostaa. Kurkkupastillit ei kyllä mua auta, tai ei ole tullut mieleen kokeillakaan.

Vierailija
5/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kävellä pakkaspäivänä reipasta vauhtia jos tuntuu että tukehdut se voi olla astmaa. Mä pystyn kävelemään noin 15 metriä ennenkuin alkaa vinkua.

Vierailija
6/11 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infektio voi olla joko tuo keuhkoklamydia tai mykoplasma. Ne luultavasti aiheuttais jotain oireita myös päivällä, yskää esim.

Astman ainoa oire voi olla yöyskä.

Vierailija
7/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on krooninen nuha, joka vuosia sitten diagnosoitiin vasomotoriseksi nuhaksi. Voiskohan tämä sitten liittyä noihin yöllisiin limaheräilyihin? Mutta joo, pakkohan se lääkäriaika on tilata. Tiedä vaikka olis astmaa.

Vierailija
8/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettelin tuon keuhkoklamydian ja mykoplasman. En usko, että olis niistä kyse. Ei mulla ole muita oireita kuin päivittäinen nuha, pieni yskä ja nuo yölliset limaheräilyt. Mutta tuo astman mahdollisuus huolettaa. Ap

Vierailija
9/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene lääkärille, kyllä tällä palstalla saadaan sulle oikea diagnoosi ja oikea lääkitys.

Vierailija
10/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 11:19"]Älä mene lääkärille, kyllä tällä palstalla saadaan sulle oikea diagnoosi ja oikea lääkitys.
[/quote]

Niin minäkin vähän luulen! Kyllähän täällä saattaa lääkäreitäkin pyöriä - vaikka vähän epäilen. Ap

Vierailija
11/11 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans krooninen nuha, joka kuivalla ilmalla oireilee noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän