En kestä ihmisiä jotka ovat jämähtäneet paikalleen. Kävin vastikään vanhan opiskelutoverini luona kylässä
Asuivat miehensä kanssa kälysessä kerrostalokaksiossa. Huonekalut asunnossa jotain 10 vuotta vanhoja tyyliin Jyskistä tai Ikeasta hankittuja. Jotenkin tuli likainen olo siellä kun tavaraa oli aivan liikaa ja ne on kaikki vanhoja. Sudatinkahvit keitettiin tavallisella kahvinkeittimellä ja ne juotiin yllättäen mauttomista muumimukeista.
Kommentit (44)
Terveisiä Porvoosta.
No mutta oikeasti, ei ihmisten sisustukset kuulu muille. Pääasia että itse viihtyy kotonaan.
Onko 10v vanhat huonekalut edes vanhoja? Kuinka monen vuoden välein ap laittaa sisustuksen täysin uusiksi ja vaihtaa kaikki huonekalut uuteen sohvaa ja keittiökalusteita myöten?
Elämä ei ole kisa, sillä kaikki häviävät siinä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole kisa, sillä kaikki häviävät siinä.
Elämisen maailmamestaruuskilpailut. Viimeisenä maaliin tullut on voittaja.
Miten musta tuntuu, että täällä vasta oli ihan samanlainen aloitus? Sielläkin oli Jysk mainittu.
Mun miehen sisko varmaan ajattelee noin meistä. Aina kun sen kakarat tulee meille kylään, ne kauhistelee kuinka pieni ja ankea koti meillä on.
Sille ei mahdu sen päähän, että rakastan kotiani enkä ole tästä lähtemässä yhtikäs minnekään, on kuinka pieni ja ankea tahansa muiden mielestä :)
Lähinnä tämä aloitus kertoo ap:n kamalasta luonteesta, ei mistään muusta.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon kanssa samaa mieltä, viestin kanssa en.
Toki jos tykkää elämästään niin mikäs siinä. Tarkoitan ihmisiä, jotka valittavat ja puhuvat kuinka haluaisivat sitä tai tätä tai etteivät ole tyytyväisiä nykytilanteeseensa, mutta mitään muuta eivät tee kuin keksivät tekosyitä miksi eivät muka voi muuttaa asioita.
Otsikon perusteella odotin jotain ihan muuta myös 😀 Ja sitten tulee tosi jämähtänyttä sisustuksesta valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Sudatinkahvia en ole maistanut.
Olettekos te aivan tietämätön moukka? Sehän on sudeettisavolaisista pavuista uutettua juomaa.
Ap ei nyt tiedä, mitä paikoilleen jämähtäminen tarkoittaa :D
Mulla kanssa samankĺainen kokemus. Kävin huoruuden kaverin luona ja kyllä pikkasen hävetti sen puolesta kun pihassa seiso ainakin 5 vuotta vanha perus auto. Mitenköhän se on sen muijansa saanu kun tuommopnen köyhäilijä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kanssa samankĺainen kokemus. Kävin huoruuden kaverin luona ja kyllä pikkasen hävetti sen puolesta kun pihassa seiso ainakin 5 vuotta vanha perus auto. Mitenköhän se on sen muijansa saanu kun tuommopnen köyhäilijä?
Perusauto on yhdyssana.
Vierailija kirjoitti:
Miten musta tuntuu, että täällä vasta oli ihan samanlainen aloitus? Sielläkin oli Jysk mainittu.
Ettei se vaan ollut just tämä sama aloitus 🤣
Sudatinkahvihan on erikoiskahvia Sudanista! Sait harvinaista herkkua.
Ap vihaa itseään ja tulee aina vihaamaan.
Sä olet just niitä ihmisiä jotka arvioi asunnon perusteella ihmisten varallisuustilannetta.
Asun kerrostalossa, huonekalut on kierretettyjä, askoa ja ikeaa.
Minulla on kuusinumeroinen osakesalkku, jonka eka numero ei ole ykkönen. Tätä tuskin kovin moni arvaisi, ja vähän aikaa sitten kun en vielä omistanut autoa tarjosi välillä säälistä autokyytiä. Mitä siihen voisi silloin vastata? Autottomuus ei tarkoita että ei olisi varaa hankkia autoa, eikä pieni asunto sitä ettei olisi varaa asua isommin.
Katsos kun jotkut saattavat valita toisin ja viihtyä oikein hyvin kodissaan, jossa on tavallinen halpa kahvinkeitin.
Otsikon kanssa samaa mieltä, viestin kanssa en.
Toki jos tykkää elämästään niin mikäs siinä. Tarkoitan ihmisiä, jotka valittavat ja puhuvat kuinka haluaisivat sitä tai tätä tai etteivät ole tyytyväisiä nykytilanteeseensa, mutta mitään muuta eivät tee kuin keksivät tekosyitä miksi eivät muka voi muuttaa asioita.