En kestä ihmisiä jotka ovat jämähtäneet paikalleen. Kävin vastikään vanhan opiskelutoverini luona kylässä
Asuivat miehensä kanssa kälysessä kerrostalokaksiossa. Huonekalut asunnossa jotain 10 vuotta vanhoja tyyliin Jyskistä tai Ikeasta hankittuja. Jotenkin tuli likainen olo siellä kun tavaraa oli aivan liikaa ja ne on kaikki vanhoja. Sudatinkahvit keitettiin tavallisella kahvinkeittimellä ja ne juotiin yllättäen mauttomista muumimukeista.
Kommentit (44)
Millainen sun kämppä sit on? Teetkö itse mielenkiintoista ja hyväpalkkaista uraa?
Jos itse viihtyvät niin ei kait se ketään pitäisi häiritä?
Mihin heidän olisi paikaltaan pitänyt mennä?
En ole tiennytkään, että mukien pitää maistua joltain.
Kommenteista päätellen he eivät ole olleet kovinkaan hyviä kavereita opiskeluaikana. Hyvän kaverin kanssa voi puhua avoimesti asioista eikä kyräillä selän takana.
Pienestä on kiinni joidenkin ylemmyydentunne. Ajattelepa ap, miten turhaksi ja tavalliseksi itsesi tuntisit, jos et olisi päässyt näin haukkumaan toisten elämää.
Vierailija kirjoitti:
En ole tiennytkään, että mukien pitää maistua joltain.
Jospa huonosti pesty muki sisältää ylimääräistä makua.
Vierailija kirjoitti:
Asuivat miehensä kanssa kälysessä kerrostalokaksiossa. Huonekalut asunnossa jotain 10 vuotta vanhoja tyyliin Jyskistä tai Ikeasta hankittuja. Jotenkin tuli likainen olo siellä kun tavaraa oli aivan liikaa ja ne on kaikki vanhoja. Sudatinkahvit keitettiin tavallisella kahvinkeittimellä ja ne juotiin yllättäen mauttomista muumimukeista.
Juuri tuollaisista "ystävistä" haluan pysyä niin kaukana kuin mahdollista.
Niin heille taitaa olla elämässä eri asiat tärkeitä kuin sinulle.
Vissiin jotain rikkaita kun rahanarvoisista muumimukeista juovat. :D Toisia ei vaan kiinnosta mikään pinnallinen elvistely. Hyvä etteivät heitä vanhaa kunnollista tavaraa pois ja jatkuvasti ostele uutta. Nämä jatkuvasti tavaraa pois heittävät ja uusivat tyypit ne vasta ilmastonmuuksen tilannetta pahentavatkin.
Taitaa olla niin, että näillä ap:n ystävillä on rikas elämä, jota ei tarvitse varustaa kalliilla ja turhalla materiaalilla. Harmittaako ap, kun oma elämäsi taitaa olla melko tyhjää?
Minä pidän jämähtäneenä sellaista ihmistä, joka ei halua oppia mitään uutta ja uskoo elämänsä olevan valmis suoritettavaksi. Kapeakatseinen, ilkeä, umpimielinen.
Miten ne käy vessassa jos ovat jämähtäneet paikoilleen??
Oletko ap itse pierevä kivi, joka ei sammaloidu? Vai mikä sussa haisee?
Miltä näyttää eteenpäin menevä asunto?
Kävitkö mun luona? 😅
Et vissiin kun mun sisustus on jo 20v vanha.
Mitäs ennakoit huonosti. Selkeästi juoruiluun jämähtäneet kaverit ovat enemmän sun mieleen, joten muista vastedes olla olematta yhteydessä.
Jaa, että ahdisti kun opiskelukaveri ei ollut hankkinut velkarahalla kaikkea ja elänyt yli varojensa? Voi harmi.