Kuinka monta kertaa viikossa peset hiukset?
Mä pesen kolme kertaa.
Keskiviikkona ja lauantaina saunassa ja maanantaina suihkussa.
Kommentit (52)
Lääkärin määräyksestä lähes päivittäin. Pitäis pestä joka päivä, mutta aina ei jaksa.
2-3 x vko. En käytä muotoilituotteita.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:10"]Lääkärin määräyksestä lähes päivittäin. Pitäis pestä joka päivä, mutta aina ei jaksa.
[/quote]
Mikä tauti? Jos saa kysyä.
T utelias
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:44"]siis mitä vittua ? Millanen saastanen ihmisapina ei pese hiuksiansa joka päivä?
varmaan nämä samat, jotka eivät peseydy joka päivä, tai käytä edes käsisuihkua paskomisen jälkeen.
[/quote]
Kaikillahan sitä käsisuihkua ei satu olemaan.
[/quote]
Se hoksasi olevansa väärässä eikä enää vastaa :D
1-3krt. joskus harvoin ehkä neljä kertaa jos esim helle ja urheilen paljon.
mulla on paksu, pitkä, karhea tukka. kolmantena päivänä alkaa näyttää vähän likaiselta ja neljäntenä täytyy yleensä pestä viimeistään. en käytä mitään muotoilutuotteita.
Joka päivä. Tulee likainen olo jos on päivänkin pesemättä.
Mitenköhän tuollainen pepunpesijä pärjäisi maissa, joissa on alkeelliset toiletit tai kesämökillä, jossa on vain ulkohuussi? Normaalisti käyttäytyviä ihmisiä ei tarvinne haukkua saastaisiksi. Ja itse kysymykseen pesen 3-7 kertaa viikossa, riippuen siitä kuinka usein harrastan hikiliikuntaa.
Viimeiset 30 vuotta kaksi kertaa viikossa. Lapsena pesin kerran viikossa saunassa. En käsittele hiuksia mitenkään, joten ne eivät rasvotu kovin herkästi.
Hiukset 3-4 kertaa viikossa. Joku mainitsi perseen pesemisestä kakan jälkeen. Itse on pakko pestä perse vedellä kakan jälkeen. Jos vain pyyhin alkaa reikä kutisemaan ja kirvelemään. Ei myöskään tuu kunnolla puhtaaksi pelkällä paperilla.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 22:27"]
Mitenköhän tuollainen pepunpesijä pärjäisi maissa, joissa on alkeelliset toiletit tai kesämökillä, jossa on vain ulkohuussi? Normaalisti käyttäytyviä ihmisiä ei tarvinne haukkua saastaisiksi. Ja itse kysymykseen pesen 3-7 kertaa viikossa, riippuen siitä kuinka usein harrastan hikiliikuntaa.
[/quote]
Olen asunut alkeellisessa maassa jossa juuri käytettiin reikävessaa ja vesikannu oli pesemiseen. Vessapaperia ei ollut.
Joka päivä. Oon töissä päiväkodissa ja aina niitä joku lähmii siellä pienten ryhmässä.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 21:27"]Mä pesen kolme kertaa.
Keskiviikkona ja lauantaina saunassa ja maanantaina suihkussa.
[/quote]
Mulla yleensä kanssa la saunassa seuraavan kerran tiistaina ja sitteb torstaina.
Pesen hiukset noin 3 kertaa viikossa eli silloin kun käyn suihkussa. Kesällä saatan käydä suihkussa useammin, mutten käytä pesuaineita joka kerta. Kuivashampoota käytän silloin tällöin.
Ja joo, pesen alapääni käsisuihkulla aamuisin ja silloin kun olen käynyt paskalla.