Miten niin Lidlissä muka halvempaa?
Itse en tykkää kys. kaupasta, nyt olosuhteiden pakosta jouduin käymään. Samalla katsoin hintoja, niin eipä olleet yhtään halvempia! Jauheliha ja maito ainakin kalliimpaa kuin lähikaupassa, eikä muutkaan tuotteet mitenkään edulliselta vaikuttanut. Vaikka olisikin pieni hintaero jossain tuotteissa, niin ostosreissun miellyttävyys on sitä luokkaa että mielelläni maksan pientä extraa siitä ettei tarvi Lidlissä jonotella
Kommentit (24)
Itse käyn lidlissä ja s-marketissa aika samanverran kummassakin. S-markettiin menen silloin kun pakko saada jotain tiettyä juttua. Lidlin valikoima kun on paljon suppeampi.
Mutta siis tuohon maitoon, s-marketissa rasvaton maito on 0.75€ lidlissä se on 0.78€. Ero ei ole iso joten sen vuoksi en kauppaa valitse. K- market taas on selvästi kalliimpi joten siellä ei tule käytyä. Nämä kolme kauppaa siis ovat vierekkäin.
Niin ja juuri oli lehdessä juttua, että lidlissä omi kotimaisia tuotteita vähän alle 50% ja s sekö k-kaupoissa oli yli 70%.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 07:08 Keskimääräiset ruokakulut kuukaudessa ovat noin 500 e, mikä on mielestäni varsin kohtuullinen summa, koska kiinnitämme paljon huomiota myös ruoan laatuun.
[/quote]
Ne meidän 6-henkisen perheen (4 poikaa,kouluikäisistä) ruokakulut ovat 600€/kk.Jäydään Lidlissä.Maitoa menee 15l/vko.
[quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 07:13"][quote author="Vierailija" time="09.11.2014 klo 07:08 Keskimääräiset ruokakulut kuukaudessa ovat noin 500 e, mikä on mielestäni varsin kohtuullinen summa, koska kiinnitämme paljon huomiota myös ruoan laatuun.
[/quote]
Ne meidän 6-henkisen perheen (4 poikaa,kouluikäisistä) ruokakulut ovat 600€/kk.Jäydään Lidlissä.Maitoa menee 15l/vko.
[/quote]
Jos kiinnittäisitte huomiota ruoan laatuun niin ette joisi maitoa. Ehkä pahin osteoporoosin ja muun tulehdustilan aiheuttaja..
Itse en ole huomannut myöskään, että Lidl olisi meidän kohdalla yhtään halvempi. Käymme k-ryhmän kaupoissa ja usein ostamme sitä lihaa tai kalaa, joka tarjouksessa. Teemme esim. pataruokia ja usein naudanpaistia saa tarjouksesta alle kympin kilo ja ulkofileetä kahdella kympillä (ovat myös kotimaisa, mikä on iso plussa) . Samoin lohi on usein tarjouksessa ja näitä saa tiskistä haluamansa määrän.! Syömme myös tuotteita, joita Lidlistä ei saa esim. Kotimaiset pakastemustikat ja usein myös valitsemme pirkkatuotteet.
seuraan säännöllisesti Plussatilitä kolmihenkisen perheemme ruokamenoja. Miehelläni ei ole mahdollisuutta työpaikkaruokailun, itse syön lounaan töissä. Keskimääräiset ruokakulut kuukaudessa ovat noin 500 e, mikä on mielestäni varsin kohtuullinen summa, koska kiinnitämme paljon huomiota myös ruoan laatuun.