Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt oon sen painonen ku haluun olla ja huomaan miten tulee usein

Vierailija
22.09.2021 |

Ihmisiltä sanomista että mee lenkille, kai meet tänään kävelemään kai oot käyny kävelemässä. Ja yhdenkin tutun kanssa kun juttelin puhelimessa niin sanoin että kävin sairaalassa, MENIT KAI KÄVELLEN. Ilmiselvästi muut eivät hyväksy nykyistä olemustani ja painostaa lenkille että kuluttaisin ylimääräiset kilot pois. Oon niin uupunut tähän ulkonäkö keskeisyyteen mun tuttujen piirissä. Pitäis olla langanlaiha ja vaaleat hiukset.

Mustissa näytän rumalta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on siis mielenterveysongelma. Opettele pitämään huolta itsestäsi.

Vierailija
2/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aloin ihan uteliaisuudesta möllimään itseäni näiden kuullen , niin tulipa sieltä sitten että parasta olisi aloittaa kuntosali. Tämmönen voi aiheuttaa oikeesti syömishäiriöitä ja masennusta kun edes tutut ei hyväksy muuten ku langanlaihana. Ja joskus painoin 58kg ja silloin nää samat ihmiset oikein tyrkytti pullaa ja keksiä kaksin käsin.

Nyt vaan painostetaan lenkille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on siis mielenterveysongelma. Opettele pitämään huolta itsestäsi.

Miten niin mielenterveysongelma kerta oon siinä painossa josta ite tykkään?

Vierailija
4/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noilla tyypeillä on joku ongelma kun pitää muiden ulkonäköön puuttua

Vierailija
5/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoasiat on sinulle pakkomielle monen muun pakkomielteen rinnalla. Jankutat asiasta eri versioita. Haukut lihavia jne. Taidan sääliä tyttäriäsi miten vaikutat heihin.

Vierailija
6/6 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisten ihmisten kanssa hengailet? Mikulle ei ole yksikään ihminen koskaan missään sanonut kiloista tai ulkonäöstä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi