Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorena harmaantuva. Mitä kannattaisi tehdä?

Vierailija
08.11.2014 |

Olen aina ollut tummatukkainen ja nyt jo varhaisessa keski-iässä näytän harmaantuvan kovaa vauhtia. Toistaiseksi olen jaksanut värjäämistä, mutta hiukseni kasvavat nopeasti ja juurikasvu näyttää valkoiselta tumman tukan kanssa. Oikeasti se on tietysti harmaata. Mitä tässä kannattaisi tehdä? En haluaisi vielä kulkea harmaapäänäkään, mutta olisi myös outoa alkaa vaaleammaksi. Onko tähän mitään järkevää ratkaisua? Hiukset ulottuvat hartioille. Ihan lyhyt leikkaus ei mielestäni sovi mulle.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin harmaantua 35-vuotiaana. Olen vaaleahiuksinen ja värjään hiuksiani vaaleiksi. Vaaleat hiukset ovat varmasti helpommat tässä tilanteessa. Välillä on käynyt mielessä peruukin hankkiminen tiettyihin tilanteisiin. Ei tarvitsisi pitää värjäyksestä niin tarkkaa huolta. Joskus tosin juurikasvu venähtää. Ei ole hyväkään värjätä kovin usein. Aion kuitenkin olla vaaleahiuksinen hamaan tulevaisuuteen, vaikka harmaatkin hiukset ovat kyllä kauniit.

Vierailija
2/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa huolehtimasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai huolehdit itsestäsi! Et todellakaan lopeta hiusten värjäystä jos asia kerran jälkeen mua häiritsee. Ethän kulkisi rumissa vaatteissakaan jos kerran voit kulkea nätimmissäkin tai ajaisi ritsalla autolla jos voit ajaa hyvälläkin. Otat vain hiusten värjäyksen mukaan rutiineihin ja ostat sellaisia 7 euron sävyteshamppoopaketteja kaappiin useamman kun hyvän sävyn löydät. Siinä menee max. 1 h kun sen laitat ja olo on taas paljon mukavampi kun hiukset ovat siistit. Ei siitä asiasta tarvitse vaikeata tehdä kun asia ei vaikea ole, menee sinulla varmasti turhempaakin aikaa kun 1 h/n. kerran kuukaudessa. Mä aloin harmaantumaan jo 25 vuotiaana, mutta siitä asiasta ei ole ollut harmia ollenkaan, päinvastoin.

Vierailija
4/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Kadehdin niitä, jotka ovat vielä 70-vuotiainakin tummatukkaisia.

Värjään 3-4 viikon välein luontaisväreillä ja juurikasvun peitän (kun jaksan) hiusmaskaralla. Työlästä hommaa, muta en jaksa värjätä vain juurikasvua.

Vierailija
5/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuotakin, onko jatkuva värjäily tosiaan hyväksi. Sekä sitä, meneekö tää jossain vaiheessa siihen, että värjääminen vaaleammaksi olisi pienempi riesa. Aion kyllä yrittää pysyä siistinä.

Ap.

Vierailija
6/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:07"]

Värjään 3-4 viikon välein luontaisväreillä ja juurikasvun peitän (kun jaksan) hiusmaskaralla. Työlästä hommaa, muta en jaksa värjätä vain juurikasvua.

[/quote]

Eikö ripsiväri valu kastuessaan?

Vierailija
7/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjään 6 viikon välein. Olen tummahiuksinen ja värjään lähelle alkuperäistä väriä. Mä olen 41 ja tyvi siis harmaa. Mä olen jo värjännyt 6 v näin ja ajattelin kyllä jatkaa näin ellei tule jotain syytä lopettaa.

Vierailija
8/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 52-vuotias, hiukseni ovat aika maantienväriset. Oikein jo odotan, että alkaisin harmaantua, mutta vielä ei harmaita näy...

Vierailija
9/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 20:07"]

[/quote]

Eikö ripsiväri valu kastuessaan?

[/quote]

Ei ainakaan käyttämäni hiusmaskara ole koskaan valunut. Toisaalta mulla on aina sateenvarjo autossa mukana, joten en kävele vesisateessa.

Luontaisväreihin siirryin kun tajusin herkistyneeni PPD:lle.

Vierailija
10/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin harmaantua noin 25v...

Vierailija
11/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lähes musta tukka ja kolmekymppisenä alkoi harmaantuminen tai paremminkin valkoistuminen.toistaiseksi heitän värit päähän, tai paremminkin tyveen n.5vkon välein.ja kauhulla odotan koska allergia puhkeaa...ehkä ei koskaan.valkoinen tukka näyttäisi hurjalta koska silmät ja kulmat on tummat, ihokin "oliivi".helvetisti ärstttää värjääminen, mutta vielä en lopeta.
mamma 43v.

Vierailija
12/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hiukset ovat ällön keltaiset ja odotan innolla että muuttuisivat harmaiksi. Olen 45-v.

Vierailija
13/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, miten herkistyminen ilmeni?

Vierailija
14/14 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi harmaantumaan 30 vuotiaana ja nyt olen 40v. Aikoinaan jaksoin värjätä ja huolehtia, mutta nyt tykkään jo harmaista kohdista. Enkä edes halua tuhlata rahaa väreihin ja ei päänahka ja hiukset tykkää jatkuvasta värjäyksestä, joten pysyn tällä tiellä. (mulla on tummat hiukset)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän