Juttelen tuntemattomille ihmisille usein
katsovat heti oudosti.Usein varsinkin miehet luulevat että isken heitä.Itse asiassa en harrasta seksiä ollenkaan eikä minulla ole mknlaista seksuaalista himoa, olen problematisoinut sen jo ajat sitten.Tästä syystä voin keskittyä olennaiseen: elämän tarkoitusken ja mielekkyyden etsintään.Siinä auttaa se että juttelen vieraiden ihmisten kanssa. Älkää olko niin ennakkoluuloisia ja tylyjä tuntemattomille.
Kommentit (6)
Vähän varmasti riippuu mitä höpötät... Mä juttelen myös sillä tuulella ollessani vieraille ja koskaan kukaan ei ole pahasti katsonut, päinvastoin saan todella hyvän tuulista jutustelua takaisin ja iloista hymyä. Juttelen niin miehille kuin naisillekin, lapsille ja vanhuksille ja ei kukaan ole ajatellutkaan varmasti minun yrittävän siinä ketään iskeä. Mietipä siis mitä juttelet.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 19:05"]
Vähän varmasti riippuu mitä höpötät... Mä juttelen myös sillä tuulella ollessani vieraille ja koskaan kukaan ei ole pahasti katsonut, päinvastoin saan todella hyvän tuulista jutustelua takaisin ja iloista hymyä. Juttelen niin miehille kuin naisillekin, lapsille ja vanhuksille ja ei kukaan ole ajatellutkaan varmasti minun yrittävän siinä ketään iskeä. Mietipä siis mitä juttelet.
[/quote]Ihan tavallisia asioita, joskus jotain syvällisiä.Hyvin harvoin positiivinen suhtautuminen.Oiskohan mun ulkonäössä tai olemuksessa jotain luotaantyöntävää.Harmillista sinänsä, koska siihen ei voi vaikuttaa.
Täytyy myöntää, että pidän outona jos joku vieras tulee tekemään tikusta asiaa. Varsinkin jos se alkaa yhtään sen syvällisempiä puhua. Sen sijaan en pidä outona jos vieras tulee avaamaan keskustelun ihan aiheesta, esim. mukanani olevasta koirasta, päälläni olevasta villatakista tai vaikka banaanien hinnoista hedelmälaarilla ja jatkaa myös samalla linjalla pitäen keskustelun kepeänä ja lyhyenä. Tuollaiset keskustelut aiheesta on minusta ihan kivoja kun taas tikusta asiaa -keskustelut ja syvemmän keskustelun yritykset ovat minusta vaivaannuttavia.
Halusitkohan varmasti käyttää verbiä problematisoinut... ja minä saatan hyvinkin katsoa oudosti, jos tuntematon tulee juttelemaan. En halua jutella tuntemattomille. Se ei johdu ennakkoluuloista vaan siitä, että joudun työssäni puhumaan ihan tarpeeksi vieraiden kanssa. Vapaalla en jaksa enkä halua. Toivottavasti kunnioitat sitä, jos ja kun toiset eivät halua keskustella kanssasi.
Minäkin juttelen tuntemattomille aina kun huvittaa. Teen sen omaksi huvikseni ja minusta on kiva ottaa kontaktia ihmisiin, joiden kanssa muutoin tuskin olisin tekemisissä. Yleensä saan positiivista palautetta ja ne negat pyrin jättämään omaan arvoonsa. Näin naisena tosin miehille juttelusta tulee joskus olo, että he voivat käsittää lahestymiseni iskuyritykseksi, mitä se ei koskaan ole. Olen liian ujo flirttailuun. ;D
Niin mäkin, jotkut katsoo hitaasti:) Olen kuitenkin niin asiallisen näköinen, että ihmiset vastailevat.
On se vaan jännä!