Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhoillislestadiolaiset, mikä parasta?

Vierailija
08.11.2014 |

Tuntuu, että julkisuudessa kirjoittelu on todella negatiivista mutta haluaisin oikeasti ymmärtää mitä hyvää vanhoillislestadiolaisuudessa on? Mitä itse koette saavanne siitä, mikä teistä on parasta?Entä miten koette kun lapsia syntyy tiheään?Koetteko taloudellisia huolia vai pystyttekö oikeasti luottamaan siihen, että asiat järjestyvät?

Asiallisia kommentteja kiitos!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on läheiset ja rakkaat sisarukset ( joita löytyy 13), mahtavat vanhemmat ja se että suvussa ja lähipiirissä ei kukaan käytä alkoholia, huumeita. Kaikki lähipiirin perheet ovat ehjiä. Yleensäkkin semmonen turvallisuuden tunne. Se on myös ihanaa että minulla ja miehelläni löytyy sisaruksia joilla samanikäisiä lapsia, löytyy runsaasti leikkikavereita lapsille ihan lähipiiristä ja itelle kahvitteluseuraa:D en ainakaa vielä koe stressaavana sitä että perhe voi kasvaa isoksikin. Vähä sekavasti kirjotettu mutta haluan vielä korostaa että en epäile yhtään etteikö muut ku lestadiolaiset vois kokea samallaisia ilonaiheita kuin minä! T. Naimisissa oleva 23v. Kolmen lapsen äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi