Lapsi oli juossut koulussa käytävällä suoraan päin aukeavaa ovea. Pitikin sattua ennen kuin uskoi ettei sisällä saa juosta. Neljä vuotta siihen meni.
Vietettiin pojan kanssa pari tuntia päivystyksessä. Oli kolauttanut pään ensin oveen ja sen jälkeen vielä lattiaan ja mennyt hetkeksi tajuttomaksi. Nyt valittaa, että on pää kipeä ja lääkärissäkin sanoi, että on outo olo. Oksensi autossa sitten syliinsä... Huhuh, sellainen poika, että aina sattuu ja tapahtuu.
Kommentit (11)
Itse juoksin lapsena n. 10-vuotiaana päin kiipeilytelineen puomia. Kuhmu tuli otsaan ja itketti.
Hyvä ettei ollut lasiovi, ja vieläpä sellainen joka ominaisuuksistansa huolimatta olisi hajonnut sirpaleiksi.
Onko hänellä adhd? Mä olin itse lapsena hyvinkin "villi" ja levoton, kunnes joku keksi, että onkohan mulla adhd. Sain lääkkeet ja se ylimääräinen tohellus jäi pois. Kannattaa miettiä myös teidän kohdalla voisko jotain tällaista olla taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lääkäri sanoi?
Sanoi, että lievä aivovamma. Käski nyt seurailemaan vointia ja välttämään rasitusta. Ei mitään sen ihmeellisempää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä adhd? Mä olin itse lapsena hyvinkin "villi" ja levoton, kunnes joku keksi, että onkohan mulla adhd. Sain lääkkeet ja se ylimääräinen tohellus jäi pois. Kannattaa miettiä myös teidän kohdalla voisko jotain tällaista olla taustalla.
Ei ole todettu mitään. On aktiivinen lapsi, mutta toisaalta pystyy myös keskittymään. Tuskin siis on mitään sellaista. Ja ainakin tällä hetkellä tuo aktiivisuus ei hänen olemistaan haittaa, joten en mä näe edes tarvetta mihinkään turkimuksiin. Ap
Mä juoksin lapsena pimeäpiilosessa päin käytävän betoniseinää niin pahasti, että mun nenä murtui. Sisällä ei saisi juosta...
Ei ihme, että näkee tähtiä tuollaisen tällin jälkeen... Nyt vaan lepoa ja jos tuntuu, että joku on vialla niin matalalla kynnyksellä uudestaan lääkäriin.
Miten se ei tuohonkaan ikään mennessä ole oppinut olemaan?
Voi voi :( meilläkin toinen lapsista on niin vilkas, että aina saa pelätä, mitä käy. Varmasti tuollainen siis inhottavaa myös vanhemmalle.