Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman ottaisit mökille, kaksi lasta vai kaksi koiraa?

Vierailija
08.11.2014 |

Esitän kysymyksen vain äideille ja iseille joilla on myös koira/koiria.

Jos mökkiseuraksi saisit vapaasti valita joko omat lapsesi tai omat koirasi, kumman valitsisit?

Itse ottaisin koirat mökille, on niin rentouttavaa vaan istua takan ääressä koirat jaloissa nukkuen.

Ihan rauhassa ilman älämölöä tai paimentamista. En edes uskaltaisi olla mökillä ilman koiria.

Koirat on parhaita. :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat :) sorry, kids!

Vierailija
2/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne koirat =). Meillä on siis kaksi koiraa ja kolme lasta ja koirien kanssa on ehdottomasti helpompi. Mutta niin ollaan vietetty kesät sekä koirien että lasten kanssa mökillä. Pääasia, että mökille pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nytkin (ollut jo viikon) kahden koiran kanssa mökillä, lapset isänsä kanssa kaupungissa. Ihanaa on :)

Vierailija
4/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapset tietty! Ihanaa olla heidän kanssaan.

Vierailija
5/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Koira tosiaan vartioi koko ajan, mutta silti tykkään puhuvasta seurasta.

Vierailija
6/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ehdottomasti. Olisi aivan ihanaa saada olla mökillä rauhassa.

Vierailija
7/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ehdottomasti. Heistä on keskustelu ja puuhailuseuraa toisin kuin koirista. Meillä on kolme lasta ja kaksi koiraa.

Vierailija
8/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat... Huolehtivat pissireissuistaan mökillä itse ja tarviivat ruokaa vain kahdesti päivässä. Nekin voi nakata suoraan pussista. Leluksi riittää käpy mettästä. On ne sata kertaa hiljasempiakin. Ja osaavat uida. Jos nyt ylipäätään menevät veteen.

Sori vaan muksut.

Vierailija
9/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat. Kun lapset oli pieniä, niitä sai koko ajan estää ettei tipu järveen tai veneestä ja onko pelastusliivit päällä. Ja pottailut ulkohuussi-taloudessa jne.. huoh. Sit kun ne tuli isommiksi, niin jatkuva mankuminen, kun ei ollutkaan enää kivaa erossa kavereista. Ja laita nyt ruokaa pienessä vaatimattomassa mökissä viidelle, huoh. Koirat on vaivattomia, ne vaan nauttii metsässä vapaudesta ja juoksentelusta, eikä vaadi mitään muuta ku nappuloita kuppiin pari kertaa päivässä. Vaan minnekäs niistä lapsistakaan pääsee, onneksi kun kasvavat, niin ei tarvi enää ottaa mukaan mökille.

Vierailija
10/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat. ei tarvinnu edes miettiä :D

Vierailija
11/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin lapset, jos toinen ois mun 16 vee ja toinen sen kaveri.

Vierailija
12/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat! Vaikka meillä ei siis ole koiria ja lapsiakin vgain yksi.

Vierailija
13/13 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa kuinka terapeuttisia koirat ovat.

Loma lasten kanssa ei ole ainakaan äidille varsinaisesti "lomaa", on huolehdittava toisten tarpeista... koirat ovat helppoja, hiljaisia ja vähään tyytyväisiä.

Melkein kaikki ottaisivat koirat, ja luulenpa että ne jotka ottaisivat lapset, saavat omaa aikaa ja hoitajia muutenkin ihan tarpeeksi... tai sitten heillä ei ole oikeasti koiraa :D

Kaipaan niin omaa rauhaa jota ei ole ollut kuuteen vuoteen, että suurin haaveeni olisi vetäytyä korpimökkiin parin kirjan ja ruokakassin kanssa. Ja pari kappaletta koiria mukaan. Vaikka viikoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan