Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT APUA!! oon 16v enkä ole vieläkään raskaana

Vierailija
08.11.2014 |

saanko koskaan lapsii ?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh. t. sen toisen ketjun ap

Vierailija
2/4 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Rovaniemelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saat lapsia, jos sulla on menkat alkaneet tai adoptoit. Mutta suosittelen, ettet hanki lasta vielä, ole nyt herranjestas järkevä ihminen! Käy lukio tai amis loppuun, mene töihin, ja vasta sitten ala miettimään lapsentekoa!

Vierailija
4/4 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää kyllä sä niitä vauvoja ehit tekeen viel vaik 28-vuotiaanakin tai 20 -vuotiaanakin . Ja etkai sä haluu sitten sen muksun kaa ympäri sossu täti rataa juosta ? Mieti vielä ootko valmis sitten siitä ottaan vastuun 18-vuodeksi ? Mun isoveljet jotka on 21 , 24 , 26 ja 28 tarvii vielläkin äidiltä rahaa lainaan . Mieti oisko itelläs varaa antaa lapselles rahaa niin paljon ?sun pitää ostaa sille : pinnis , tutit , tuttipulloja , maitoa (ellet ai tai pysty imettämään ) , vaatteita , vaipan vaihto pöytä , paaaaljoooon vaippoja , pieni pesu amme , rasvoja ja puhumattakaan siitä kun se kasvaa taaperoksi ! Niin ja joudut ostamaan monta kertaa turka kaukaloita / turva istuimia joka vuosi tai joka 6kuukausi koska nehän pitää nykyään olla niin pilkulleen lain mukaisia ja suuuupppeeerrr turvallisia! Niin ja nehän voi maksaakkin yli 500 € ja niin ne vaunutkin täytyy omistaa jotka voi myös maksaa tuon 500€ kanssa . Ja ei sitä vaan ajatella että tilulii äiti ja iskä kyl ostaa ne kaikki . Kun ei aina osta ! Ja oletko valmis kuskaamaan vauvaasi säännöllisin ajoin neuvolaan ? Oletko valmis heräämään ehkä jopa 16 kertaa yöllä imettämään tai syöttämään eikä sekään mene niin että kyllä äiti ja isi hoitaa et mä saan nukkuu . Ja jos imetät niin luuletko että ne vanehmpas tulee sun nukkuessas kaivaan sun tissit suun paidan alta ja laittaa sen vauvan siihen ? Itekkin olen einiäiti mutta tää ei oo mitään unelmaavaikka onhan tää nyt joskus ihanaa mut ei aina . Itelläni on rankka normi synnhtys takana ja ei ollu mitään super mukavaa se . Siinä vaan valu lapsivedet reisille ja supisukset voimistu ja ponnistukset ihan jäätävän kipeetä hommaa. Mun synnys kesti 19 tuntia mutta synnytys synnytys kesti itessään 9-11 tuntia et ei ollu se mitään ruusuilla tanssimista . Eikä tää arkikaan sitä oo vaikka se siltä se joskus vaikuttaakin. Mutta muista nyt ette tää teiniäitiys oo mitään herkkua !