Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit tässä tilanteessa?

Vierailija
22.09.2021 |

Olisit maailman ainoa ihminen jolle tarjottaisiin mahdollisuus ottaa pilleri, joka takaisi sen, että sinä eläisit täällä maan päällä ikuisesti. Jos ottaisit pillerin, niin et enää vanhenisi nykyisestä, mahdolliset tautisi parisivat etkä voisi sairastua, loukkaantua tai menehtyä. Kaikki muut ihmiset jatkaisivat vanhenemistaan ja menehtyisivät ajan kuluessa mutta sinä jatkaisit elämääsi sen ikäisenä kuin nyt olet ikuisesti tai ainakin siihen asti kunnes olosuhteet kenties tällä planeetalla muuttuisivat sellaisiksi, että ihmiskunta ei voisi elää enää täällä. Et sinäkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elää niin kauan särkyneen sydämen ja särkyneen elämän kanssa?

Vierailija
2/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilleri naamariin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin pillerin niin moneen osaan kuin minulla on läheisiä ihmisiä. Jos hyvin kävisi, saisimme muutaman kymmentä vuotta lisää tervettä elämää, ja jos huonosti kävisi, mikään ei muuttuisi nykyisestä.

Vierailija
4/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvi pilleriä, koska mä elän vain kerran -aina.

Vierailija
5/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, en todellakaan halua elää ikuisesti.

Vierailija
6/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakaisin pillerin niin moneen osaan kuin minulla on läheisiä ihmisiä. Jos hyvin kävisi, saisimme muutaman kymmentä vuotta lisää tervettä elämää, ja jos huonosti kävisi, mikään ei muuttuisi nykyisestä.

Pilleriä ei voisi jakaa osiin vaan sinun pitäisi ottaa se itse kokonaisena tai sitten et saisi ottaa sitä ollenkaan.

Vierailija
7/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. En halua "ikuista elämää".

Vierailija
8/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilleriä ei voisi jakaa osiin vaan sinun pitäisi ottaa se itse kokonaisena tai sitten et saisi ottaa sitä ollenkaan.

Eipäs siirrellä maalitolppia. Pilleri on minulla jo.

Vierailija
9/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä loin sen pillerin ja loin sen sellaiseksi, että sitä ei voisi jakaa osiin useille eri ihmisille vaan se olisi tarkoitettu vain yhdelle ihmiselle ja toimisi vain kokonaisena otettuna yhdellä ihmisellä.

Vierailija
10/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä loin sen pillerin ja loin sen sellaiseksi, että sitä ei voisi jakaa osiin useille eri ihmisille vaan se olisi tarkoitettu vain yhdelle ihmiselle ja toimisi vain kokonaisena otettuna yhdellä ihmisellä.

Oli huono ohjeistus. Minä sieppasin pillerin ja olen nyt jo kaukana. Yrittänyttä ei laiteta.

Vierailija
11/11 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs olekaan ihan helppo kysymys. Toisaalta kiehtoisi kyllä elää ilman vanhuutta ja sairauksia ja nähdä loputtomien aikojen taakse, että mihin maailma tästä kehittyy. Olisi aikaa tehdä ja oppia mitä vain. Toisaalta olisi erittäin tuskallista nähdä jatkuvasti rakkaiden ihmisten kuolevan ympäriltä, etenkin omien lapsien. Huhhuh. Eikä sitä ikuista elämää jaksaisi kyllä, jossain vaiheessa pitäisi päästä lepäämään.