Nykyajan ikäihmiset ihan sekasin jo kuuskymppisenä?! Sukupuoleen kattomatta.
Kommentit (24)
Ammoisina aikoina kuusikymppiset olivat jo kuopattu.
Pitääkö tosiaan odottaa 10 vuotta vai saanko seota heti?
M.50
Mä olen ollut sekaisin jo lapsenlapsesta saakka...
Ei minkäänlaista käsitystä iän tuomista henkisistä eikä fyysisistä haasteista, röyhkeästi vain ajattelevat itseänsä eivätkä ympäristöänsä laisinkaan ja tuppautuvat vieläpä julkisuuteenkin. Julkkikset pahimpia.
Oon nähnyt ihan normaalejakin kuuskymppisiä, eilenkin yksi pariskunta PUSSASI keskellä parkkipaikkaa! Miettikää, sen ikäiset ja lääppivät julkisesti vaikka pitäisi olla kiltisti siellä palvelukodissa omissa sängyissään oottamassa lääkärinkiertoa .
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut sekaisin jo lapsenlapsesta saakka...
Johtuu vanhemmistamme. Olivat hippejä.
Kuuntelen Janis Joplinia ja haaveilen hasis-sätkästä.
N 70 v
Oli ihanaa tulla hulluksi vihdoinkin!
virtanen kirjoitti:
Ei minkäänlaista käsitystä iän tuomista henkisistä eikä fyysisistä haasteista, röyhkeästi vain ajattelevat itseänsä eivätkä ympäristöänsä laisinkaan ja tuppautuvat vieläpä julkisuuteenkin. Julkkikset pahimpia.
Oon nähnyt ihan normaalejakin kuuskymppisiä, eilenkin yksi pariskunta PUSSASI keskellä parkkipaikkaa! Miettikää, sen ikäiset ja lääppivät julkisesti vaikka pitäisi olla kiltisti siellä palvelukodissa omissa sängyissään oottamassa lääkärinkiertoa .
Minä olin ennen koronaa laivalla ja käytävällä noin 65v nainen ja nelikymppinen mies panivat. Loppua ei tullut ennekun vartia saapu paikalle.
Näin on. Minäkin olen sekaisin kuin seinäkello, mutta silti väännän ict-konsulenttina koodia verohallinnolle.
- m66v
Vierailija kirjoitti:
virtanen kirjoitti:
Minä olin ennen koronaa laivalla ja käytävällä noin 65v nainen ja nelikymppinen mies panivat. Loppua ei tullut ennekun vartia saapu paikalle.
Tosi kamalaa! Pitäis olla joku laki joka kieltää seksin yli 50-vuotiailta
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Minäkin olen sekaisin kuin seinäkello, mutta silti väännän ict-konsulenttina koodia verohallinnolle.
- m66v
Sentään töitä teet, mutta et kai sinäkään enää mitään viltinheilutteluita harrasta?
Sitä odotellessa...mielenkiintoista!
Olen 40 ja tunnen ja järjen huvenneen. Vauvan kanssa valvominen pahentanut asiaa vielä _paljon_.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- m66v
Sentään töitä teet, mutta et kai sinäkään enää mitään viltinheilutteluita harrasta?
Viltti ei heilu enää kun kylkeä kääntäessä ja pierressä.
m66v
Tuttavapariskunta on 68 v. Rouvalla oireillut muistisairaus vuosia, jo työelämässä ollessa, suvussa kulkee. Ahkerasti ottavat kuppia eli kaikilla aterioilla. Pakosti moinen vaikuttaa, kun on jatkunut viimeiset 20 vuotta.
Sivistynyt juominen on alkoholismia siinä missä perskännitkin, jos se on päivittäinen osa elämää.
Miestä käy hiukan sääliksi, mutta itsepä on osansa valinnut ja rouvansa juopoksi opettanut. Huvittavinta on, että hän on naureskellut muiden miesten tossun alla oloa, eikä tajua yhtään, että on itse vielä pahemmin muijansa hyppyytettävänä.
Oon 56 ja haluaisin vain nukkua. Syödä ja nukkua. Hibernoida talven tullen.
Mun isällä alkoi muistisairaus alle kuusikymppisenä ja se oireili just tuollaisena outona, rajattomana käytöksenä ensin.
Korona ja 5g verkot vaikuttaa.