Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katoaako miehen kiinnostus jos nainen osoittaa omansa?

Vierailija
08.11.2014 |

Olen tilanteessa jossa olen löytänyt miehen. Mies sanoo ettei ole aiemmin kokenut vastaavia tunteita naisen kanssa ja on tunnustanut että hänellä on tunteita minua kohtaan. Välillä vetäydyn ja koska emme seurustele, olen antanut ymmärtää että tapailen muitakin miehiä. Kun vetäydyn, mies kyselee mikä on vikana, miksen puhu kuten ennen, enkö enää ole kiinnostunut. Tyydyn vain sanomaan ettei mikään ole vikana.

Haluaisin osoittaa olevani itsekin rakastumassa häneen mutten uskalla. Pelkään hänen ajattelevan että roikun tai olen hölmö ihastunut akka minkä vuoksi pidän etäisyyttä. :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:09"]Kyllä mies tekee mitä tahansa,jos on aidosti kiinnostunut! Odota miehen aloitetta.
[/quote] millaisia aloitteita? Harrastamme jo seksiä silloin tällöin. Ap

Vierailija
2/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi veljet. Opettelepa ihan ensin kertomaan mitä ajattelet, etkä vedä keskustelua poikki sanomalla "mikään ei ole vikana". Yksikään mies ei halua naista, joka ei osaa puhua silloin kuin mies puhua haluaisi. Eli jos kerran tulette hyvin toimeen, niin jutelkaa, jutelkaa toiveistanne, ajatuksistanne, ehkä jopa tulevaisuudesta ja älä leiki mitään loukkaantunutta ja nenää nyrpistelevää prinsessaa!

Joten ap: mies on yrittänyt ilmeisesti jutella sinulle, mutta sinä menet lukkoon tai ehkä alat jopa vouhkaamaan kuinka tapailet muita miehiä ja että mies ei merkitse sinulle mitään, on vain yksi sinusta kiinnostunut muiden joukossa. Mies yrittää vouhottamisestasi ihmeissään kysellä tarkemmin ja sinä nyrpistelet nenää ja nakkelet niskaa etkä suostu edes lähtemään keskusteluun mukaan - kenessä on vika? Olisiko aika muuttaa ihan omia tapojaan tai sitten annat tämän nuoren miehen mennä. Käyttäydyt kuin kurja teini ja se sinä ilmeisesti oletkin, max. 16 vuotias. Aikuistu kun kerran haluat aikuisten elämään mukaan ja muista aina puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti pelattu sun pelisi. Pitikö antaa jo pillua sille??? Ei se jaksa olla susta kauaa kiinnostunut. Oisitte tapailleet pidemmän aikaa ilman seksiä. Nyt mies ei arvosta sua yhtään ja sanoohan miehet mitä vaan saadakseen pildee.

Vierailija
4/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:56"]

Olen tilanteessa jossa olen löytänyt miehen. Mies sanoo ettei ole aiemmin kokenut vastaavia tunteita naisen kanssa ja on tunnustanut että hänellä on tunteita minua kohtaan. Välillä vetäydyn ja koska emme seurustele, olen antanut ymmärtää että tapailen muitakin miehiä. Kun vetäydyn, mies kyselee mikä on vikana, miksen puhu kuten ennen, enkö enää ole kiinnostunut. Tyydyn vain sanomaan ettei mikään ole vikana. Haluaisin osoittaa olevani itsekin rakastumassa häneen mutten uskalla. Pelkään hänen ajattelevan että roikun tai olen hölmö ihastunut akka minkä vuoksi pidän etäisyyttä. :(

[/quote]

Jos haluaisit hänen kanssaan olla parisuhteessa, miten luulet sen onnistuvat pidemmän päälle sillä tyylillä, että näyttelet kylmää ja korostat tapailevasi muita miehiä?

Jos joku menettää kiinnostuksen naiseen sen vuoksi, että hänelle näyttää tunteensa, ei sellaista ihmistä kukaan saa itselleen.

Vierailija
5/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:09"]Kyllä mies tekee mitä tahansa,jos on aidosti kiinnostunut! Odota miehen aloitetta. [/quote] millaisia aloitteita? Harrastamme jo seksiä silloin tällöin. Ap

[/quote]Aargh, lapset harrastavat seksiä kun eivät muuta ajanvietettä enää keksi... Onpa hyvin alkanut suhde ja tulevaisuus näyttää valoisalle. Päätä ap mitä haluat. Haluatko vain sitä seksiä vai haluatko tasavertaisen hyvän suhteen, jossa on myös seksiä?

Vierailija
6/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla kamalan vanha.. Onneksi mulla on mies jolle voi olla oma itsensä. Emmää tajuisi tollasista peleistä mitään! :D

Vierailija
7/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä parikymppisiä, ilmeisesti jokaisen sukupolven pitää tehdä ne samat virheet. Huoh...

Vierailija
8/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on reilusti yli 30, mutta huonot kokemuksey ovat tehneet minusta epäluottavaisen.

Antakaahan arvon av-raati nyt sitten neuvoja, sanoako miehelle suoraan että olen kiinnostunut? Koska olen mutta pelkään näyttää sitä. Oikeasti en edes tapaile muita miehiä. Ap

Vierailija
9/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en suoraan sanottuna jaksaisi leikkiä tuollaisia leikkejä. Jos molemmat ollaan aidosti toisiimme ihastuneita niin saa se näkyäkin. Ja tunteista pitää keskustella. Jos mies säikähtäisi omaa ihastustani ja lähtisi, niin saisikin lähteä. En mä jaksa tollaiseen pelleilyyn ja peleihin aikaani käyttää. Rehellisyys kunniaan.

Vierailija
10/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:45"]

Ap on reilusti yli 30, mutta huonot kokemuksey ovat tehneet minusta epäluottavaisen. Antakaahan arvon av-raati nyt sitten neuvoja, sanoako miehelle suoraan että olen kiinnostunut? Koska olen mutta pelkään näyttää sitä. Oikeasti en edes tapaile muita miehiä. Ap

[/quote]

Ilman riskinottoa et saavuta mitään.

Vierailija
11/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on rakastunut sinuun ja sinäkin häneen. Mies uskaltaa puhua, mutta sinä et. Joko uskallat puhua, tai sitten ajan mittaan menetät miehen, koska hän pitää sinua möllikkänä eikä mölliköihin rakastuta.

Vierailija
12/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:49"]Mies on rakastunut sinuun ja sinäkin häneen. Mies uskaltaa puhua, mutta sinä et. Joko uskallat puhua, tai sitten ajan mittaan menetät miehen, koska hän pitää sinua möllikkänä eikä mölliköihin rakastuta.
[/quote] tässä on perää. Kai sitä pitäisi nostaa kissa pöydälle ja olla rehellinen omista tunteistaan. Pelkään vain että miehen suhtautuminen minuun muuttuu tai että vaikutan roikkuvalta. Ja mistä tiedän onko miehen tuntemat "tunteet" aitoja vai sanoiko huvikseen? Ap

Vierailija
13/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis panosuhde. Häntä ei ilmeisesti haittaa, että sinulla on muitakin, hänelläkin saattaa välillä olla. Ehkä nämä tunne-jutut on sellaisia, että niiden jälkeen aina annat, siksi hän niitä kertoilee. Ennenpitkää mies ei tule enää "iltateelle" vaan on löytänyt naisen, jonka kanssa ei leikitä vaan eletään aikuisten elämää.

Mutta tsemppiä tolle valitsemallesi elämäntavalle. Tulet itse näkemään, kuinka hienosti toi toimii.

Vierailija
14/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on reilusti yli 30, mutta huonot kokemuksey ovat tehneet minusta epäluottavaisen. Antakaahan arvon av-raati nyt sitten neuvoja, sanoako miehelle suoraan että olen kiinnostunut? Koska olen mutta pelkään näyttää sitä. Oikeasti en edes tapaile muita miehiä. Ap

[/quote]No miksi sitten valehtelet miehelle muista miehistä? Miksi et heittäydy suhteeseen ja elä päivä kerrallaan huomista murehtimatta? Olkoot sinulla vaikka mitä vanhoja juttuja taustalla, niin ne ovat historiaa ja nyt on nyt, älä sössi tätä temppuilullasi ja lapsellisuudellasi. Ehkä sinulla on ikää, mutta ihmissuhdetaitoja et näköjään silti osaa. Lopeta valehtelu, mielenpahoittaminen, turhien asioiden jankuttaminen, liioittelu ja huomisen pelkääminen tai olet lähtöpisteessä taas itkemässä kohta.

Vierailija
15/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 11:01"]Teillä on siis panosuhde. Häntä ei ilmeisesti haittaa, että sinulla on muitakin, hänelläkin saattaa välillä olla. Ehkä nämä tunne-jutut on sellaisia, että niiden jälkeen aina annat, siksi hän niitä kertoilee. Ennenpitkää mies ei tule enää "iltateelle" vaan on löytänyt naisen, jonka kanssa ei leikitä vaan eletään aikuisten elämää.

Mutta tsemppiä tolle valitsemallesi elämäntavalle. Tulet itse näkemään, kuinka hienosti toi toimii.
[/quote]

Iltateelle..Menepä mummo jo sinne ostarille käymään, JuhlaMokka on tänään Alepassa tarjouksessa.

Vierailija
16/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 10:48"]

[/quote]

Ilman riskinottoa et saavuta mitään.

[/quote]

Laita AP itsesi peliin ja puhu avoimesti tunteistasi. Jos jätät asian auki, se tulee vaivaamaan sinua kenties loppuelämäsi. Tsemppiä!

Vierailija
17/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa viettää loppuelämänsä sinun kanssasi, joten mies todellakin toivoo, että sinä "roikkuisit" hänessä. Onhan se elämänkumppanuus eräänlaista "roikkumista", kun yhdessä eletään. Ja mies todellakin toivoo, että sinä olisit ihastunut - eikä siinä ole mitään hölmöä.

Vierailija
18/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei olisi yhtään parisuhdetta, jos kaikki naiset olisivät kuin ap.

Vierailija
19/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän innoittamana aion olla rehellinen tunteistani miehelle, kiitos av.

Vierailija
20/25 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suhteen kannalta ole vain hyvä asia jos kiinnostus on molemminpuolista?

Joko nyt katsot mitä elämällä on sulle annettavana tai sitten möllötät jatkossakin yksin.... uskalla elää, joskus tulee siipeen, nuollaan haavat ja jatketaan eteenpäin.