Kuinka usein edellytät saavasi parisuhteessa seksiä?
Kommentit (14)
Kerran viikossa olisi ihan kohtalainen, mutta paras olisi 3 kertaa viikossa. Käytännössä sitä on kerran kaksi parissa viikossa. En edellytä mitään, koska ei se mihinkään vaikuta, ainakaan positiivisesti.
Kaksi kertaa vuodessa.
Ei tapahdu mitään, koska minä olen meistä se joka tuon rajan määrittää. Vaimo on lakannut yrittämästä useammin.
Joka päivä saan ilman edellyttämistä.
Ma-To 6:20 15min 22:30 30min
Pe 6:20 15min 23:30 45min
La-Su 9:30 60min 23:30 45min
Nämä ovat tietysti parisuhdesopimukseen kirjatut ehdottomat minimit. Jos eivät täyty, niin sopimukseen on tietysti myös kirjattu velvollisuuksistaan laistaneelle osapuolelle mahdollisesti koituvat seuraamukset ja korjaavat toimenpiteet.
En edellytä mitään, mutta 1-3 kertaa kuukaudessa tuntuu sopivalta. Toisaalta on sitä ollut vuosien taukojakin, kun kumpaakaan ei seksi napannut ja sekin oli ok. En ole niin seksin perään, vaikka se parhaimmillaan onkin huippua.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:26"]Kyllä se edellyttäminen on miehenkin parhaaksi, vaikka muuta koittaa väittää. Napi napi, tykkää kuitenkin! Ap
[/quote]
Ihmettelinkin kuka kyselee näin tyhmiä mutta jos katsoo samoja ohjelmia 6-vuotiaiden kanssa niin mitä voi odottaa
Odotan saavani seksiä silloin kun sitä haluan. Jos ei onnistu eikä miestä kiinnosta, siirrryn sopivassa tilaisuudessa fuckbuddyni luokse.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:26"]Kyllä se edellyttäminen on miehenkin parhaaksi, vaikka muuta koittaa väittää. Napi napi, tykkää kuitenkin! Ap
[/quote]
Ihmettelinkin kuka kyselee näin tyhmiä mutta jos katsoo samoja ohjelmia 6-vuotiaiden kanssa niin mitä voi odottaa
[/quote]
No ilmeisesti katsot itsekin kun tiedät mikä tuo napi napi-juttu on.
En edellytä saavani seksiä, mutta 1-2 kertaa kuukaudessa on ok. Jos en saa silloin kun haluan, tyydytän itseni. No problem, teen sitä muutenkin paljon useammin kuin haluan seksiä.
Edellytät? Kovin pakkopullamaiselta kuullostaa. Meillä sillon kun on fiilis.
Jollen saa niin olen ilman. Nyt käytännön syistä seksinharrastaminen on jäänyt lähinnä viikonlopuille - teemme miehen kanssa eri työvuoroja niin, että näemme kotona noin viiden minuutin aikana päivällä kun mies tulee töistä ja minä hyppään autoon. Eikä sitä joka vkl jaksa harrastaa, silloin kun seksiä on niin se on hyvää, sehän lopulta on tärkeintä eikö?
Kyllä se edellyttäminen on miehenkin parhaaksi, vaikka muuta koittaa väittää. Napi napi, tykkää kuitenkin! Ap
Meillä kumpikaan ei edellytä mitään, mutta seksiä on 3-5 kertaa viikossa. Jos tuosta harvenee niin saattaisin ihmetellä, missä vika. Meillä ei ole tapana keksiä tekosyitä miksei seksiä voitais harrastaa.
Minäkään en edellytä saavani seksiä, mutta tilanteesta riippuen sitä harrastamme 2-10 kertaa kuukaudessa, joskus useamminkin. Jos en sitä saa silloin kun haluaisin, niin tämäkään ei ole ongelma sillä voin mainiosti hoitaa itseni ihan yksinkin. 17 vuotta parisuhdetta saman miehen kanssa on takana ja seksi ei ole meillä ongelma.