Miksi pizzat ovat niin järkyttävän isoja?
Miksi pizzat ovat niin järkyttävän isoja, jos tilaa koti pizzasta vaikka sen medium koon, niin siitä jää puolet syömättä kun maha on jo täys, ja sitä loppua ei enää ilkeä jääkaapista syödä. Mikä on ideana sellaisessa valtavassa lätyssä kun yksinäisetkin ihmiset niitä syövät? Ja sehän on pienin koko ja silti ihan järkyttävä.
Mies 36v
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin aikuistuttuani olen ihmetellyt samaa. Olisi kivaa käydä miehen tai kaverin kanssa pizzalla, mutta kun pitää syödä itsensä ähkyyn ja sitten vielä kantaa loppupizzaa laukussa ja mättää se naamaan seuraavana päivänä. Haluaisin pizzan olevan pieni kertanautinto, ei pidemmän ajan urakka.
Sekä mies että kaveri siis kyllä syövät omansa kerralla, eli puoliksi ostaminen ei ole vaihtoehto. Jos vaikka palan tai pari saisi ostaa kerralla. Saako jostain?
Sen pizzan lopun voi kyllä jättää sinne ravintolaan :D
Miksi maksaa turhasta? Jos syön puoli pizzaa, maksan 50% turhaa. Ja ruokahävikkiäkin syntyy turhaan.
Perhepizza riittää juuri ja juuri raavaalle miehelle lounaaksi. Neljän tunnin päästä on taas jo hirveä nälkä.
Minä syön sen toisen puolikkaan seuraavana päivänä kylmänä. Parempaa kuin uudelleen lämmitettynä. Olisi kyllä kiva, jos saisi jo valmiiksi pienempiä pitsoja, ei aina ole mahdollisuutta ottaa mukaan loppuja. Silloin kyllä menen mieluummin vaikka mäkkäriin, siellä saa tilata vaikka pelkän hampurilaisen.
Mutta tokihan perus av-mamma tai rölli vetää vaikka 2 pizzaa kerralla, alkupalaksi. Eikä ymmärretä, ettei kaikki vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen osaa valittaa kun saa rahalle vastinetta tai jotain "liikaa"
Pizzan hinta ja koko hieman pienemmäksi, niin ei kannustettaisi ylensyöntiin.
Ovathan ne järkyttävän isoja. Syökö oikeasti joku kokonaan sen pizzan? Välillä näkee kuvia kun joku ravintolassa ja jäätävän kokoinen pizza edessä, ensimmäisenä tulee mieleen että monenko siitä on tarkoitus syödä tai onko se tarkoitettu yksin syötäväksi kokonaan. En mä ainakaan ole koskaan saanut syötyä kokonaista pizzaa... Ap
Yksi pizza on aika pieni huikopala kuuden kaljan kanssa.
Jos medium on ap:lle liian iso niin miksi ei voi ostaa pienempää???
Joskus opiskeluaikoina tilasin darraan kolme pizzaa.
Kaks ja puoli meni, ennenkuin piti viheltää peli poikki.
Haluaisin puolikkaita annoksia ravintoloiden vaihtoehtoihin. En haluaisi aina jättää ruokaa tai raahata loppuja mukana, haluan annoksen jonka jaksaa syödä heti.
Annos on saman kokoinen, tilaa sen sitten iso mies tai pieni nainen. Onhan se aika selvää, että kaikki eivät jaksa sitä jättiannosta, mutta muita kokoja ei ole.
Tänäänkin on ketjuissa haukuttu lihavia, mutta täällä sitten jokainen jaksaa pari pizzaa tuosta vaan ja haukkuvat niitä, joiden mielestä pizzat ovat liian isoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain suomalainen osaa valittaa kun saa rahalle vastinetta tai jotain "liikaa"
Pizzan hinta ja koko hieman pienemmäksi, niin ei kannustettaisi ylensyöntiin.
Luulisi, että tämä tulisi ensimmäisenä mieleen.
Jotkut ruoat (suurin osa) eivät parane lämmittämällä. Mukava maksaa 15 euroa ruoasta, josta joutuu puolet syömään uudelleen lämmitettynä.
Että syötävää riittäisi ja nälkä lähtisi.
Perhepitsasta saa just ja just päivällisen plus iltapalan, kunhan kunnon kebuppilasta tilaa. Joku kotipitsa menis aamukahvin ohessa pikkusuolasena.
Jos kommentoit minulle, niin meni niin mönkään kuin olla ja osaa.
Meidän lapsi on todella hitaasti kasvava ja pienikokoinen (ihan on diagnoosikin siitä), joten äitinä olen ERITTÄIN iloinen siitä, että syö pitsansa kokonaan.