Miksi pizzat ovat niin järkyttävän isoja?
Miksi pizzat ovat niin järkyttävän isoja, jos tilaa koti pizzasta vaikka sen medium koon, niin siitä jää puolet syömättä kun maha on jo täys, ja sitä loppua ei enää ilkeä jääkaapista syödä. Mikä on ideana sellaisessa valtavassa lätyssä kun yksinäisetkin ihmiset niitä syövät? Ja sehän on pienin koko ja silti ihan järkyttävä.
Mies 36v
Kommentit (55)
Koskee melkein kaikkia ruoka-annoksia. Intialaista jos tilaa kotiin niin siitä syö 2-3 kertaa. Ja sitten ihmetellään kuinka pulskaa kansaa olemme...
Vain suomalainen osaa valittaa kun saa rahalle vastinetta tai jotain "liikaa"
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa laittaa jämiä jääkaappiin ja lämmittää huomenna?
Yök! Ei niitä syö kuin tosi kännissä enää uudestaan. Ap
Mikä ongelma siinä on, että lopun pistää jääkaappiin ja syö seuraavana päivänä?
1 pizza nyt menee parilla haukkuulla. Samaa kyllä joskus miettinyt, kun on ollut päivällä liikkeellä. Jos vetää sen koko pizzan, niin saa mennä nukkumaan johonkin porttikongiin. Puolikas olis ihan hyvä veto, samoin joku kebaprullanpuolikas olis just passeli.
Ketjun aloittaja on nainen. Kukaan tosi mies ei valita pitsan koosta.
Ei niitä jääkaappiin moni laita, menee vaan suuhun vaikka on jo täynnä. Itse söisin kyllä mielellään 1.5 pizzaa vaikka hoikka olenkin.
Itse tilaan aina perhepitsan kokonaan itselleni tai sitten kaksi normipitsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa laittaa jämiä jääkaappiin ja lämmittää huomenna?
Yök! Ei niitä syö kuin tosi kännissä enää uudestaan. Ap
Ei, kun tähdepitsa on parasta! 20 sekuntia mikrossa ja ääntä kohti.
Miksei loppua ilkeä jääkaapista syödä?
Ilkeät heittää roskiin syöntikelpoista ruokaa?
Itse syön kaupan pakastepizzasta kaksi tai kolme ateriaa.
Ongelma on varmaan siinä, että kotipizzan pizzat on pelkkää pohjaa, niissä on täytettä vaan nimeksi. Siks ne ei kylmänä enää maistu.
Näin aikuistuttuani olen ihmetellyt samaa. Olisi kivaa käydä miehen tai kaverin kanssa pizzalla, mutta kun pitää syödä itsensä ähkyyn ja sitten vielä kantaa loppupizzaa laukussa ja mättää se naamaan seuraavana päivänä. Haluaisin pizzan olevan pieni kertanautinto, ei pidemmän ajan urakka.
Sekä mies että kaveri siis kyllä syövät omansa kerralla, eli puoliksi ostaminen ei ole vaihtoehto. Jos vaikka palan tai pari saisi ostaa kerralla. Saako jostain?
Ainakin meillä päin pizzat on ihan sopivan kokoisia. Ei sitä pizzaa tarvitse yhdellä istumalla syödä. Loput voi syödä vaikka 1-2h päästä. Mä kyllä syön yhdeltä istumalta, koska pizzerian pizza ei ole niin iso etteikö siihen pystyisi. Olen normaalipainoinen liikuntaa harrastava nainen.
Tilistä ostan pizzaa mahd.ison ja colaa ja olutta