Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sipsien syöttäminen lapsille

Vierailija
22.09.2021 |

On väärin.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin epäterveellisiä ja aiheuttaa riippuvuutta.

Vierailija
2/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön herkkua on kun paahtoleivän väliin hakkaa manhattan sipsejä muruiksi olterman juuston ja metwurstin kanssa ja muutama suolakurkku. Ja kaakaota sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ainakin hiljaa vähän aikaa, kun tyhjentää pussin sinne karsinaan.

Vierailija
4/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pussin koosta. Pikkupussit on käteviä kerho eväänä.

Vierailija
5/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itiksessä näkee usein semmoisia 8 vuotiaan kokoisia lapsosia rattaissa istumassa, tabletti huutaa sylissä ja lapsi mutustelee isosta sipsipussista. En oikeasti ymmärrä näitä vanhempia.

Vierailija
6/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan syöttänyt lapsilleni sipsejä. Sitten kun ovat olleet tarpeeksi vanhoja syömään itse ilman syöttämistä, ovat saaneet itse ottaa suuhun sipsejä silloin kun niitä on muillekin tarjolla.

Vierailija
7/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaakaossa kermavaahtoa?

Vierailija
8/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pussin koosta. Pikkupussit on käteviä kerho eväänä.

Sinne kerhoon saa pikkupussiin pakattu terveellisempiäkin vaihtoehtoja, kuin noita ylisuolaisia kaloripommeja.

Vierailija
9/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt joka päivä mutta viikonloppuna saatta mennä useampi sipsi ja namupussi. Ne on lastenkin vp-päiviä.

Vierailija
10/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itiksessä näkee usein semmoisia 8 vuotiaan kokoisia lapsosia rattaissa istumassa, tabletti huutaa sylissä ja lapsi mutustelee isosta sipsipussista. En oikeasti ymmärrä näitä vanhempia.

Siis mitä… voi ollakin harvakseltaan myös tuollaisia isoja, mutta kyllä ne on enimmäkseen taaperoikäisiä. Niille annetaan sipsipussi ihan kiinteiden aloitusiästä lähtien. Eli alle vuoden iästä. On muuten erikoisen näköistä kun vauva syö pussista sipsiä :D

Vierailija
11/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut poikamme liikkumaan sillä kun annan aina sen pari ekkua että käy Lidlistä hakemassa sen sipsipussin. Muuten oli liikunta ihan nollissa.

Vierailija
12/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lapsi oppii tavan ja opettaa aikuisena saman lapsilleen.

Vierailija
13/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa vaikka Englantiin, niin näette mitä siellä moni syö esim. lounaalla. Aivan. Sipsejä ja suklaapatukkaa tai mahdollisesti jotain ranskalaisiaperunoita. Tai menkää vaikka Ranskaan, niin siellä nyt ei syödä juuri mitään lounaalla, mutta viiniä kyllä otetaan lounasjuomaksi. Ajatelkaa, miten paheellisia ihmisiä. Saatikka sitten, että jossain maassa syötäisi oikein urakalla ruisleipää. Noup.

Kyllä sanonta ”matkailu avartaa” pitää hyvin paikkaansa.

Vierailija
14/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan syöttänyt lapsilleni sipsejä. Sitten kun ovat olleet tarpeeksi vanhoja syömään itse ilman syöttämistä, ovat saaneet itse ottaa suuhun sipsejä silloin kun niitä on muillekin tarjolla.

En ole opettanut eikä lapseni osta koskaan niitä.

Vierailija
15/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on leikkikehässä erillinen kaatoaukko 300 gramman sipsipussia varten.

Vierailija
16/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lopetti sipsien syönnin kun rupes perse leviämään ja kerroin että voi johtua perunalastuista.

Vierailija
17/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syötä sipsejä lapsilleni. Osaavat ihan omin käsin niitä syödä.

Vierailija
18/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskikalja toimii hyvin kanssa. Kun laittaa keskikaljaa tuttipulloon, niin penska ei huuda yhtään, nukkuu vaan hiljaa.

Vierailija
19/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sipsi ei ole pahin mahdollinen asia, mitä suuhunsa laittaa. Tavalliset sipsit ovat vain perunaa, öljyä ja suolaa. Jos jotain aion mässätä perjantai-iltana joka tapauksessa, sipseistä sentään saa kivennäis- ja hivenaineita ja vitamiineja, toisin kuin karkeista.

Vierailija
20/45 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran eräässä amerikkalaisessa yliopiston opiskelijaruokalassa syömässä lounaan. Lounasvaihtoehtoina oli kolme erilaista sämpylää, ja kassatäti löi sämpylän kylkiäiseksi automaattisesti sipsipussin.

Eipä tarvitse ihmetellä amerikkalaista painojakaumaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme