Polveni muljahtelee?
Polveni on kipeä ja ”muljahtelee”. Suorana pidettäessä ok, mutta koukistaessa sattuu paljon ja kuuluu ääntä. Korkealle nostaessa kipu tuntuu myös melkein lantiossa asti (tai mikä ikinä onkaan se kohta mistä jalka kiinnittyy muuhun vartaloon :D).
Osaako kukaan sanoa mistä johtuu? Meneekö itsestään ohi vai pitäiskö mennä lääkäriin? En koronan takia mielellään mene, niin koitan onneani ensin täällä. Kiitos etukäteen!
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Nivelrikko?
Voiko tulla vaikka ei edes harrasta mitään extremeä? Pitääkö mennä lääkäriin?
Olen siis hoikka toimistotyöläinen, kävelen työmatkat 2km suuntaansa ja välillä töiden jälkeen erikseen lenkkeilyä. Ei mitään muuta urheilua.
Kyllä pitää mennä lääkäriin, eikä mitään koronaa tarvitse pelätä, ei se siellä tartu yhtään todennäköisemmin kuin vaikka kaupassakaan. Voi olla nivelsiteet mennyt tai jotain vastaavaa, tuosta pitää ottaa röntgenkuvat.
Googlailin juuri että nivelrikko on yleensä vanhemmalla väellä. Itse olen alle 30 vielä. Mutta kai sitä täytyy lähteä päivystykseen tarkistamaan asia…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nivelrikko?
Voiko tulla vaikka ei edes harrasta mitään extremeä? Pitääkö mennä lääkäriin?
Olen siis hoikka toimistotyöläinen, kävelen työmatkat 2km suuntaansa ja välillä töiden jälkeen erikseen lenkkeilyä. Ei mitään muuta urheilua.
Voi tulla, itsellä alkanut polvi kipuilemaan vaikka en harrasta mitään polvelle rasittavaa. Muljahtelu viittaa väljyyteen. Lääkäriin ja röntgeniin.
Nivelrikko?