muita jotka kostuvat runsaasti ja nopeasti seksin aikana?
tai oikeastaan jo ennen tositoimia...jo alku lämmittelyjen aikana alkaa paikka olemaa jo tosi märkä siis pöksyissä oikeesti märkää niin että tarvii käyttää suojaa. Onko muita jotka tuntuvasti kastuvat? Missä vaiheessa otatte vessahetken ja poistatte pikkuhousunsuojan? Jos paikat on liian kuivat voi laittaa liukkarii mut entä jos on liian märät?
Kommentit (41)
Siis käytätsä alkulämmittelelyjen aikana pikkuhousunsuojaa?? :D :D haha.
ennen mullakin oli tollanen "vaiva", mutta nykyään (johtuneeko e-pillereistä) en kostu lähes ollenkaan ikinä..
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:51"]Siis käytätsä alkulämmittelelyjen aikana pikkuhousunsuojaa?? :D :D haha.
[/quote]
sori, vahinko yläpeukku.
P.S. todella mauton kommentti
Ei siihen kostumiseen mene kun muutama sekunti ja ei siihen tarvita kun miehen vilkaisu "sillä" silmällä. En käytä mitään pikkuhousunsuojia, pöksyt vaan vaihtoon kostumisen jälkeen. Emme harrasta mitään esileikkejä kun siihen ei ole tarvetta.
Liian kostea nainen ei tunnu miltään koska kitka katoaa.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 08:51"]Siis käytätsä alkulämmittelelyjen aikana pikkuhousunsuojaa?? :D :D haha.
[/quote]
sori, vahinko yläpeukku.
P.S. todella mauton kommentti
[/quote]
Siis toihan on TODELLA outoa jos pikkuhousunsuojaa käyttää esileikissä :D ei kyllä tulis mieleenkään..kuinka jollakin voi?
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:00"]Liian kostea nainen ei tunnu miltään koska kitka katoaa.
[/quote]
ilmankos mies tunkee nykyisin suoraan sisään ja räplää vasta sitten. Muna voisi kyllä olla paksumpi, hah!
Joo mulla sama homma kun vitosella, pillereiden myötä en kostu enää niin nopeasti ja yhtä paljon kuin ennen :/ Harmillistahan tämä tietysti on mutta pillerit on mulle muuten se paras ehkäisymenetelmä.
N22
Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä.
Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran.
Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:00"]Liian kostea nainen ei tunnu miltään koska kitka katoaa.
[/quote]
Nääh, pienimunasten puhetta. ;)
Minusta ainakaan mikään ei ole kiihottavampaa kun todella märkä nainen. Ja nainen siis ei voi olla liika märkä. On ihana nuolla kun nainen valuu reisiä pitkin. :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä.
Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran.
Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi.
[/quote]
Nainen joka kostuu paljon, JA ejakuloi! Rehellisesti sanottuna, antaisin vasemman käteni, että saisin sinut vaimokseni! :D
Miehesi on suomen onnellisimpia miehiä!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä.
[/quote]
Voi että pakko sanoa että oon kade! Itse olen aina halunnut osata tuon jalon taidon mutta en vain osaa.. Tarvitseeko siihen klitoris- sekä vaginaalista stimulointua vai joko tai? :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä. Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran. Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi. [/quote] Nainen joka kostuu paljon, JA ejakuloi! Rehellisesti sanottuna, antaisin vasemman käteni, että saisin sinut vaimokseni! :D Miehesi on suomen onnellisimpia miehiä!
[/quote]
:-). Kas kun tuo mies on jo ensimmäisen seurusteluvuoden aikana kosi kolmesti.. :-). Jotenkin kuitenkin toivon hänen kosineen ihan muista syistä...
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:00"]Liian kostea nainen ei tunnu miltään koska kitka katoaa.
[/quote]
Nääh, pienimunasten puhetta. ;)
Minusta ainakaan mikään ei ole kiihottavampaa kun todella märkä nainen. Ja nainen siis ei voi olla liika märkä. On ihana nuolla kun nainen valuu reisiä pitkin. :)
[/quote]
Ja TAAS tuo sama mikä muka pätee kaikkeen. Mulla ei oo pieni, 20cm kovana ja paksuutta löytyy. Silti liian märkä ja valuva nainen ei tunnu missään.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä.
[/quote]
Voi että pakko sanoa että oon kade! Itse olen aina halunnut osata tuon jalon taidon mutta en vain osaa.. Tarvitseeko siihen klitoris- sekä vaginaalista stimulointua vai joko tai? :)
[/quote]
No kun kaikki naiset ei ejakuloi eikä saa orgasmia. KoitA hyväksyä se :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:00"]Liian kostea nainen ei tunnu miltään koska kitka katoaa. [/quote] Nääh, pienimunasten puhetta. ;) Minusta ainakaan mikään ei ole kiihottavampaa kun todella märkä nainen. Ja nainen siis ei voi olla liika märkä. On ihana nuolla kun nainen valuu reisiä pitkin. :) [/quote] Ja TAAS tuo sama mikä muka pätee kaikkeen. Mulla ei oo pieni, 20cm kovana ja paksuutta löytyy. Silti liian märkä ja valuva nainen ei tunnu missään.
[/quote]
olet varmaan oikeassa, mutta toisia vissiin kiihottaa se naisen kiihittuminen niin paljon, että se korvaa tunnon. Näin minä olen sen naisena päätellyt.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä. Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran. Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi. [/quote] Nainen joka kostuu paljon, JA ejakuloi! Rehellisesti sanottuna, antaisin vasemman käteni, että saisin sinut vaimokseni! :D Miehesi on suomen onnellisimpia miehiä!
[/quote]
:-). Kas kun tuo mies on jo ensimmäisen seurusteluvuoden aikana kosi kolmesti.. :-). Jotenkin kuitenkin toivon hänen kosineen ihan muista syistä...
[/quote]
Hieno homma sinulle! :D
Ainakin voit olla varma, että miehesi pysyy uskollisena sinulle. KUKAAN ei lähde pois noin upean naisen luota! :)
Ja hei, ole ylpeä ejakuloinnistasi, roiski niin paljon kun pystyt!
(ei helvetti miten kateellinen olen miehellesi. en vain pääse tästä nyt yli!)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:07"]
[/quote]
[/quote]
Hieno homma sinulle! :D
Ainakin voit olla varma, että miehesi pysyy uskollisena sinulle. KUKAAN ei lähde pois noin upean naisen luota! :)
Ja hei, ole ylpeä ejakuloinnistasi, roiski niin paljon kun pystyt!
(ei helvetti miten kateellinen olen miehellesi. en vain pääse tästä nyt yli!)
[/quote]
Tämän on pakko olla nainen jolla on joku neste-pakkomielle..
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä. Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran. Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi. [/quote] Voi että pakko sanoa että oon kade! Itse olen aina halunnut osata tuon jalon taidon mutta en vain osaa.. Tarvitseeko siihen klitoris- sekä vaginaalista stimulointua vai joko tai? :) [/quote] No kun kaikki naiset ei ejakuloi eikä saa orgasmia. KoitA hyväksyä se :)
[/quote]
"opin" ejakuloimaam vasta nelikymppisenä. Se tapahtui klitoriksen ja g-pisteen pitkäaikaisella kiihottamisella. Väitetään, että se tarvitsee aina g-pisteem ärsyttämisen, mutta kyllä minulle nykyään riittää vaikka pelkkä klitoriksen hieronta. Kyse on kuitenkin voimakkaasta ja pitkään jatkuneesta kiihottuneisuudesta. Yhteiset lelut tuottavat sen varmasti.
Välillä turhaudun siihen, kun patja on litimärkä ja sitten jokin naksaa päässni, enkä ejakuloi vähään aikaana. Ja kun juo viiniä, niin sitten taas tulee litrakaupalla. Eli jossain määrin kyse on päänsisäisestä asiasta.
Liian kostea nainen?
No such thing.