Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita jotka kostuvat runsaasti ja nopeasti seksin aikana?

Vierailija
08.11.2014 |

tai oikeastaan jo ennen tositoimia...jo alku lämmittelyjen aikana alkaa paikka olemaa jo tosi märkä siis pöksyissä oikeesti märkää niin että tarvii käyttää suojaa. Onko muita jotka tuntuvasti kastuvat? Missä vaiheessa otatte vessahetken ja poistatte pikkuhousunsuojan? Jos paikat on liian kuivat voi laittaa liukkarii mut entä jos on liian märät?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kostuu herkästi ja runsaasti. Mulle riittää pieni mielikuva niin pikkarit on märkänä heti kun ajatus vähänkin karkaa.. Vähän kiusallista toisinaan kun alapää ja housut on sitten ihan märkänä jos ei oo pikkuhousunsuojaa, joka mulla on kyllä melkein aina pöksyissä kun liikun ihmisten ilmoilla tai oon töissä.

Vierailija
2/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
5/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava vaiva, myös minulla. Kukaan mies ei jaksa seksiä kanssani kauhean pitkään vaikka alussa olisikin innostunut. En ole mikään hehtaaripillu mutta kondomi ja liiallinen märkyys niin seksi ei varmasti tunnu missään miehelläkään :( Minulle ei sovi e-pilleritkään (jos siis niistä olisi tähän vaivaan apua) eli olen päättänyt olla kokonaan ilman seksiä sitten loppuelämäni.

Vierailija
6/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:47"]Mua masentaa tää vaiva. Juurikin siksi koska mies ei tunnu miltään sisälläni vaikka ihan hyvänkokoisen kalun omaa. Mulla menee jo flirttailusta housut ihan märäksi... Sit itse hommissa sitä valkoista tavaraa tulee niin perkeleesti että miestäkin ällöttää. Sitten vielä kortsu päälle ja avot, mies ei tunne mitään. Ei pysty aina edes tulemaan. Tää vaiva syö mun itsetuntoa ja oon varma etten kelpaisi kellekään.
Mitään vinkkejä kellään? Pitäisikö siis pillerit tämän takia aloittaa?!
[/quote]
Ihan siis sama masennuksen aihe mulla..Gynekologi ei muuta kuin naureskellut vaikka tän takia voisin kohta pistää itteni narun jatkoks. Kaikki vaan hokee että ei voi olla liian märkä..No kyllä voi jos mies ei edes saa, itsestäni puhumattakaan.

Vierailija
7/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:15"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:07"] [quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä.  Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran.  Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi. [/quote] Nainen joka kostuu paljon, JA ejakuloi! Rehellisesti sanottuna, antaisin vasemman käteni, että saisin sinut vaimokseni! :D Miehesi on suomen onnellisimpia miehiä! [/quote] :-). Kas kun tuo mies on jo ensimmäisen seurusteluvuoden aikana kosi kolmesti.. :-). Jotenkin kuitenkin toivon hänen kosineen ihan muista syistä...    [/quote] Hieno homma sinulle! :D Ainakin voit olla varma, että miehesi pysyy uskollisena sinulle. KUKAAN ei lähde pois noin upean naisen luota! :) Ja hei, ole ylpeä ejakuloinnistasi, roiski niin paljon kun pystyt! (ei helvetti miten kateellinen olen miehellesi. en vain pääse tästä nyt yli!)

[/quote]

Get a room and shut up

Vierailija
8/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:47"]Mua masentaa tää vaiva. Juurikin siksi koska mies ei tunnu miltään sisälläni vaikka ihan hyvänkokoisen kalun omaa. Mulla menee jo flirttailusta housut ihan märäksi... Sit itse hommissa sitä valkoista tavaraa tulee niin perkeleesti että miestäkin ällöttää. Sitten vielä kortsu päälle ja avot, mies ei tunne mitään. Ei pysty aina edes tulemaan. Tää vaiva syö mun itsetuntoa ja oon varma etten kelpaisi kellekään. Mitään vinkkejä kellään? Pitäisikö siis pillerit tämän takia aloittaa?! [/quote] Ihan siis sama masennuksen aihe mulla..Gynekologi ei muuta kuin naureskellut vaikka tän takia voisin kohta pistää itteni narun jatkoks. Kaikki vaan hokee että ei voi olla liian märkä..No kyllä voi jos mies ei edes saa, itsestäni puhumattakaan.

[/quote]

Jumpatkaa lihakset kuntoon alapäässä niin ei haittaa minkäänlainen märkyys!

Vierailija
9/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama "vaiva" , eipä ole kyllä kukaan siitä ikinä valittanut, päinvastoin! Onneksi minä olen tiukka ja mieheni hyvin varusteltu. Olen hetkessä valmis hommiin enkä tarvitse sen kummempia esileikkejä. Kun mieheni tyydyttää minua käsin, hän kiihottuu valtavasti kun pillluni litisee ja lätisee :D

Vierailija
10/41 |
09.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ei oo todellista. Uskomatonta et täällä kohtalontovereita.

Vierailija
11/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:15"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:07"]

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:05"]Minä myös. Ei minulla mitään suojia ole. en myöskään "tarvitse" esileikkejä.  Kaiken kosteuden lisäksi minä ejakuloin. Välillä tuntuu, että sitä tulee litrankin verran.  Mies tykkää kuin hullu puurosta. Itse en kummastakaan niin kauheasti välittäisi. [/quote] Nainen joka kostuu paljon, JA ejakuloi! Rehellisesti sanottuna, antaisin vasemman käteni, että saisin sinut vaimokseni! :D Miehesi on suomen onnellisimpia miehiä!

[/quote]

:-). Kas kun tuo mies on jo ensimmäisen seurusteluvuoden aikana kosi kolmesti.. :-). Jotenkin kuitenkin toivon hänen kosineen ihan muista syistä... 

[/quote]
Hieno homma sinulle! :D

Ainakin voit olla varma, että miehesi pysyy uskollisena sinulle. KUKAAN ei lähde pois noin upean naisen luota! :)

Ja hei, ole ylpeä ejakuloinnistasi, roiski niin paljon kun pystyt!

(ei helvetti miten kateellinen olen miehellesi. en vain pääse tästä nyt yli!)
[/quote]

Tämän on pakko olla nainen jolla on joku neste-pakkomielle..
[/quote]

Niin?

Olen nuori bi-nainen. Kuten sanoin, tykkään nuolla naista kun hän on märkä. Ja paras palkinto minkä voin saada on kunnon ejakulointi naamalleni lopuksi.

Miksi se on sinulle ongelma?

Vierailija
12/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään suojia. Kastelen päällyshousuni myös. Onnensi en juuri julkisella paikalla kiihotu, olisi noloa. Mieheni on samaa maata. Kerran olimme matkalla kauppaan ja autossa alkoi himot heräämään. Huomasimme kaupan parkkipaikalla, että molemmilla farkut näkyvästi kastunut ja tuoksua oli ilmassa. Ei auttanut, kun mennä takaisin kotiin ja seksin kautta vaihtaa housut. Minulla joskus kyllä seksissä meinaa kadota tunto ja saatan pyyhkäistä pahimmat pyyhkeeseen. Mies ei ole koskaan valittanut.

Vierailija
13/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:22"]

Ejakulaatiotio-neste haisee vähän kuselta

[/quote]

joskus se haisee ammoniakilta, mutta ei kuselta. Joskus taas ei miltään. Ja haisi se miltä tahansa, niin maku on aina neutraali.

Vierailija
14/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kostun helposti, esileikkejä ei pahemmin tarvita ja ejakuloinkin aila usein. Lisäksi saan orgasmeja tosi helposti, jos partneri kestää panna niin saan 5-20 orgasmia. Olen noin kolmikymppinen sinkku.

Vierailija
15/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:37"]Mä kostun helposti, esileikkejä ei pahemmin tarvita ja ejakuloinkin aila usein. Lisäksi saan orgasmeja tosi helposti, jos partneri kestää panna niin saan 5-20 orgasmia. Olen noin kolmikymppinen sinkku.

[/quote]

<3

Vierailija
16/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua masentaa tää vaiva. Juurikin siksi koska mies ei tunnu miltään sisälläni vaikka ihan hyvänkokoisen kalun omaa. Mulla menee jo flirttailusta housut ihan märäksi... Sit itse hommissa sitä valkoista tavaraa tulee niin perkeleesti että miestäkin ällöttää. Sitten vielä kortsu päälle ja avot, mies ei tunne mitään. Ei pysty aina edes tulemaan. Tää vaiva syö mun itsetuntoa ja oon varma etten kelpaisi kellekään.
Mitään vinkkejä kellään? Pitäisikö siis pillerit tämän takia aloittaa?!

Vierailija
17/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita joilla tulee sitä valkoista hajutonta "eritettä" alapäästä reippaamman puoleisesti? Mitä vittua se on?! Joskus mietin onks se hiivaa, mutta ei, kun ei haise.

Vierailija
18/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä yksi joka on hetkessä lotisevan märkä ja kosteus tuntuu vanhetessa vain lisääntyvän. Ehkäisynä sterilisaatio ja ikää yli 40.

Tykkään myös että seksissä mennää suoraan asiaan. Parasta on tulla otetuksi keittiössä kesken tiskaamisen :P

Vierailija
19/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 09:27"]En käytä mitään suojia. Kastelen päällyshousuni myös. Onnensi en juuri julkisella paikalla kiihotu, olisi noloa. Mieheni on samaa maata. Kerran olimme matkalla kauppaan ja autossa alkoi himot heräämään. Huomasimme kaupan parkkipaikalla, että molemmilla farkut näkyvästi kastunut ja tuoksua oli ilmassa. Ei auttanut, kun mennä takaisin kotiin ja seksin kautta vaihtaa housut. Minulla joskus kyllä seksissä meinaa kadota tunto ja saatan pyyhkäistä pahimmat pyyhkeeseen. Mies ei ole koskaan valittanut.
[/quote]

Siis hyi? Toivottavasti et sovita vaatekaupoissa housuja kun oot tommonen kusihousu. Mietippä kuinka kivaa toisten on ostaa niitä housuja mitä olet kokeillu ja siinä on sun mähmät!

Vierailija
20/41 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vaan kosteet housut ( kosteuden takia en käytä alushousuja). Pikkuhousunsuoja vaan pahentaa asiaa.

Mieheni on hurjan kiihottunut kosteudestani. Eikä se nautinnollisesti minua haittaa. Mutta onhan se nyt ällöä, kun seksin jälkeen lakanat on ihan märät.

Mulla normaalitilassakin pillu litisevän märkä. Kiihottuessa se triihaa kunnolla