Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heittäkää hviä läskivinkkejä tai blogeja. Jälleen kerran baarissa pettymys

Vierailija
08.11.2014 |

Antakaa lohtua tai ihan mitä vaan vinkkejä. Humalatila on hyvä, mut tuli taas todistettua että läskinä ei kai selvii tässä deittiviidakossa. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on kyllä seuraa löytynyt, vaikka paino on heitellyt 60kg->100kg välillä. Toki tuolla painavimmillani se on selkeesti ollut "tolta varmaan irtoaa helposti, kun sillä on huono itsetunto"-tyylistä seuraan lyöttäytymistä. Ja AINA käy niin, että kun olen ollut varattu, seuraa löytyisi parhaiten :D se on se jokin onnellisuus, tai rentous, mikä silloin hohtaa kuin majakka sinkkujen keskuudessa. Kun taas itse on sinkku, ja vaikka puutteessa, niin silloin hohtaa semmosta epätoivon väriä, ja se taas työntää ihmisiä pois. Näin olen sen ajatellut. Toki on vaan kertoja, jolloin on käyty kahdessa, kolmessakin paikassa illan aikana, enkä ole Ketään omalla aaltopituudella olevaa miestä nähnyt mailla halmeillakaan. Se Oikea varmaan asuu jossain Oulussa. Tai Australiassa. ;)

T.n27, 20 kiloa ylipainoa vielä taakkana...

Vierailija
2/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nyt tässä uusioläskinä (+13 kg vuodessa) oppinut repimään seuraa ja iloa itsestäni. Ylipainoa on 7 kg, eikä minun seura kiinnosta ketään uutta ihmistä. Nautin siitä, että omasta mielestä nätti naama katsoo vieläkin peilistä, liikunta on kivaa eikä ne harvat tosiystävät ole hylänneet. Teen mitä huvittaa, halutessani laittaudun kauniiksi, mutten oleta saavani sillä muuta kun itseni hyvälle tuulelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on sosiaalinen ja ylipainoinen ja saa kyllä seuraa aina kun huvittaa. Tarpeeks viinaa nassuun ja ihmisten juttusille.

Vierailija
4/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kylmä totuus on, että ylipainon hankkiminen on helpoin keino karkottaa potentiaaliset seuralaiset. Itselläkin on kokemusta tästä, ja uskon että kaikki ne, joilla on kokemusta sekä hoikkana että läskinä olemisesta, tietävät saman asian.

Vierailija
5/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan lohtua yhdestä blogista, jonka kirjoittaja on ylipainonen eikä kovin kaunis, kuitenkin menossa naimisiin söpön miehen kanssa, joka tuntuu palvovan tuota. Lapsikin tulossa. Joten ehkä mullakin vielä lykästää :)

Vierailija
6/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä blogi?

Vierailija
7/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta itsesi, älä muiden takia. Olen saanut paljon palautetta iloisemmasta olemuksesta ja säteilystä. Vaikka olen ihan normaalipainon rajoilla vasta saan paljon huomiota sekä omalta mieheltä että muiltakin vaikka kauppareissulla ja arkisissa tilanteissa. Tekisi mieli neuvoa, että rakasta ensin itseäsi niin muutkin kiinnostuvat. Laihtumisen kääntöpuoli on kuitenkin se, että kun aikaisemmalla laihdutuskerralla näännyin tosi laihaksi surujen takia ja olin kaikkialla lähes itkuisena ja suupielet alaspäin, miehet ottivat enemmän kontaktia kuin koskaan. Ärsyttää sekä miesten että naisten pinnallisuus. Ennestään tututkin kohtelevat kuin eri ihmisenä aina painosta riippuen.

Vierailija
8/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on jojoilu: laihduttaminen sujuu, mutta lopullinen tulos huono.

Vierailija
9/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joku värikäs joku. Iso tyylikäs ja pirtsakka nainen.

Vierailija
10/10 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 07:11"]Saan lohtua yhdestä blogista, jonka kirjoittaja on ylipainonen eikä kovin kaunis, kuitenkin menossa naimisiin söpön miehen kanssa, joka tuntuu palvovan tuota. Lapsikin tulossa. Joten ehkä mullakin vielä lykästää :)
[/quote]

No eikö olisi mielettömän paljon helpompaa vaan alkaa pitää huolta itsestään? Laihtua, liikkua, hankkia itselle se hyvä olo siinä omassa kropassa - joka loistaa myös ulospäin. Ei tarvitsisi haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän