Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tummat vai vaaleat silmät?

Vierailija
07.11.2014 |

Kummat ovat kauniimmat?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yksilölöllistä kenelle sopii mikäkin väri, mutta sanoisin että yleensä tummissa on intensiivisempi ja lämpimämpi katse.

Vierailija
2/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sini/vihreä/harmaat silmät. Välillä niissä on ruskeaakin. Väri vaihtelee vaatetukseni ja ympäristöni mukaan.
Haluaisin joko kauniin tumman ruskeat silmät tai sitten sellaiset ihan todella vaalean siniset!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sellaiset jään väriset, vaalean harmaan sinertävät on kauneimmat ja ihanan kirkkaan säteilevät.

Vierailija
4/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yleensä vain silmien muodolla väliä, ei niinkään värillä. Mantelinmuotoiset ja suuret silmät ovat kauniit olipa väri mikä tahansa kun taas tavallisen muotoisiin tai pieniin silmiin ei tule kiinnitettyää huomiota olipa väri mitä vain. Yhdellä ystävälläni on kauniit silmät, kellertävän siniset, näyttävät vähän kauempaa ihan turkoosilta. Tämä yhdistettynä vaaleaan ihoon ja mustiin hiuksiin niin vaikutelma on todella erikoinen.

Vierailija
5/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat, sekä vaaleat että tummat. Tietyssä valaistuksessa tummanharmaat voivat näyttää jopa ruskeilta.

Vierailija
6/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat. Viestivät Eurooppalaisesta geeniperimästä.

M32

Vierailija
8/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat herättää huomion. Joko vihreät tai tosi tummanruskeat :)

Vierailija
9/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ruskeat, lähes mustat silmät. Katse on aika pistävä omasta mielestäni. Huomaan itse pitäväni aika hailakan värisistä silmistä, vaalean harmaista tai sinisistä.

Ja geeniperimästä sen verran, että minä jos joku olen niin eurooppalaista perimää. Satun vain tietämään sen aika hyvin siksi että minut on aika perinpohjaisesti tutkittu siltä osin...syytä en viitsi täällä kertoa. Silmienväristä huolimatta siis :)

Vierailija
10/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat!

Vierailija
11/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki moniväriset on usein hienoja.

Vierailija
12/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tummemmista silmistä; siniset, vihreät, harmaat, hazelit, kaikki kuviolliset, moniväriset ja reunukselliset.

Mustanruskeista en niin välitä, kun pupilli ja iiriksen kuviot eivät erotu.

Vierailija
13/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat etenkin naisilla. Miehillä ei niin kovasti väliä.

Vierailija
14/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä itsekään, onko mun silmät siniset, vai vihreät. Joka tapauksessa niin tummat että jotkut luulee ruskeiksi.

Vierailija
15/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 21:47"]

Vaaleat. Viestivät Eurooppalaisesta geeniperimästä.

M32

[/quote]

Mulla on vaaleat silmät, geenini eivät ole Euroopasta. En luottaisi pelkästään tähän teoriaan jos pelkäät epäeurooppalaisia geenejä.

Vierailija
16/21 |
08.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vaaleansävyisistä silmistä.

Vierailija
17/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat. Ovat jotenkin salaperäiset ja eksoottiset. Kaikki silmät ovat tosin kauniita, väristä viis.

Vierailija
18/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruskeat, välillä haaveilen kirkkaansinisistä silmistä, ne ovat todella kauniita ja naisella varsinkin, kun väriä korostaa hillityllä, mutta tummahkolla meikillä, silmät oikein pomppaavat esiin kauniisti. Omani taas nimenomaan hukkuvat meikin kanssa kun ovat niin tummat.

Vierailija
19/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain Suomessa käytetään ruskeita piilolinssejä... hullua.

Vierailija
20/21 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tummanvihreät ja ne on ihan kivat, mutta tykkään silti enemmän vaaleista. Ihan vaalean siniset/ siniharmaat/ vihreät mitkä tahansa on jotenkin tosi kauniit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi