Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentaa ja mieskin huomaa

Vierailija
07.11.2014 |

Kysyy miksi, mutten voi kertoa todellista syytä taustalla. Johtuu vuosia sitten vanhasta jutusta, johon liittyy toinen nainen. En ole vieläkään päässyt asiasta yli ja inhoan tuoda sitä jatkuvasti käsittelyyn. Olemme menossa naimisiin, mutta samalla mietin, kannattaako, kun en ole päässyt siitä yli. Että mitä jos jättäisin hänet, ettei hänen tarvitse katsoa tätä koko loppuelämäänsä. Rakastan häntä kuitenkin kovasti.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua ilkeilyä tähän ketjuun. Minua ahdistaa ja itkettää, enkä halua ruveta itkemään. Joten, jos voisitte edes sitä jonkin verran kunnioittaa, niin kiitos. Ap

Vierailija
22/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:37"]

En halua ilkeilyä tähän ketjuun. Minua ahdistaa ja itkettää, enkä halua ruveta itkemään. Joten, jos voisitte edes sitä jonkin verran kunnioittaa, niin kiitos. Ap

[/quote] 

Muut ei auta kun terapia. Sun PITÄÄ tehdä sama kun mitä ystäväsi teki sinulle. Et muuten ikinä pääse siitä yli eikä ali. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:18"]Nainen lähti jo kuvioista, koska menin henkisesti ja fyysisesti todella sekaisin. Mietin yhdesssä vaiheessa päivittäin itsemurhaa. Ap
[/quote]

miksi oi miksi pitää miettiä itsemurhaa yhden miehen vuoksi, kun maailma on täynnä ihmisiä ja sinullekin on varmasti joku joka ei halua jakaa itseään tai sinua!

Vierailija
24/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä mies. Et tarvitse mitään terapiaa vaan vapauden huonosta suhteesta. Olet vielä tosi nuori. Naimisiin pitää mennä suuresta halusta ja ilosta. Usko minua. Löydät vielä onnen.

Vierailija
25/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:41"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:18"]Nainen lähti jo kuvioista, koska menin henkisesti ja fyysisesti todella sekaisin. Mietin yhdesssä vaiheessa päivittäin itsemurhaa. Ap
[/quote]

miksi oi miksi pitää miettiä itsemurhaa yhden miehen vuoksi, kun maailma on täynnä ihmisiä ja sinullekin on varmasti joku joka ei halua jakaa itseään tai sinua!
[/quote]
En ole ikinä tavannut ketään muuta, joka kiehtoisi minua ja jota kohtaan tuntisin jotain ja uskoisin, että on tulevaisuus. Oli minulla yksi ihastus ennen häntä, mutta tämä ihastus jätti minut kylmästä yksin. En toisaalta edes uskonut tulevaisuuteen hänen kanssaan. Olen siis tuntenut minkäänlaista ihastusta tai rakkautta vain kahta miestä kohtaan ja vain tästä yhdestä olen kiihottunut seksuaalisesti ja nähnyt mitään toivoa tulevan suhteen. Hän on ns. "kiltti poika" ja järkevin, jonka olen tavanut. Tuo sähläys vain ei ollut millään tavalla järkevää. Ap

Vierailija
26/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:47"]Jätä mies. Et tarvitse mitään terapiaa vaan vapauden huonosta suhteesta. Olet vielä tosi nuori. Naimisiin pitää mennä suuresta halusta ja ilosta. Usko minua. Löydät vielä onnen.
[/quote]
Suhde on hyvä ja mies on osoittanut rakastavansa ja välittävänsä, mutta tämä nainen ja hänen tarkoitusperänsä häiritsevät minua. Hän on yrittänyt ottaa uudestaan mieheeni yhteyttä muttaamies ei ole vastaillut mitään. Hän on sanonut sen jälkeen, ettei tajunut edes silloin, miten pahasti loukkasi minua... Ap

Vierailija
27/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskittyä vaikka opiskeluun välillä tms joku kiva harrastus, kirjojen lukeminenkin avartaa maailmaa. Niitä voi lukea vaikka kirjastossa, jotain muuta kuin raamattua.
Katse pois omasta navasta ja rohkeasti kohti elämää. On muitakin kilttejä ja kunnollisia miehiä, mutta ei ne sua sieltä kotoa löydä.

Vierailija
28/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:37"]

[/quote] 

Muut ei auta kun terapia. Sun PITÄÄ tehdä sama kun mitä ystäväsi teki sinulle. Et muuten ikinä pääse siitä yli eikä ali. 
[/quote]
En halua satuttaa toista. En vain pysty suunnitelmallisesti olemaan niin julma ketään kohtaan jota rakastan ja vaikka en olisi suunnitelmallisesti toteuttamassa oma moraalini pysäyttää, jos mietin jotain typerää. Ap

Vierailija
29/29 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:59"]Kannattaa keskittyä vaikka opiskeluun välillä tms joku kiva harrastus, kirjojen lukeminenkin avartaa maailmaa. Niitä voi lukea vaikka kirjastossa, jotain muuta kuin raamattua.
Katse pois omasta navasta ja rohkeasti kohti elämää. On muitakin kilttejä ja kunnollisia miehiä, mutta ei ne sua sieltä kotoa löydä.
[/quote]
Valmistumiseni on viivästynyt tämän asian märehtimisen takia. En saa tehtyä lopputyötä yai keskittyä mihinkään, kun asiay pyörii päässä. Ap