Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkukauppojen myyjät huom!

Vierailija
07.11.2014 |

Jos sanon että haluan katsella rauhassa niin se saatana tarkoittaa sitä että haluan KATSELLA RAUHASSA!.

Kysyn sitten jos haluan apua. Turha muka vaivihkaa hinkuttaa siinä vieressä. Olen minuutin, kahden ja kolmenkin jälkeen samaa mieltä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua loukkaa perässä kulkeva myyjä siinä tapauksessa, jos olen sanonut katselevani vain. Monta kertaa on tehnyt mieleni sanoa että ei en ole tänne varkaisiin tullut.

Vierailija
22/25 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 17:56"]

Minua loukkaa perässä kulkeva myyjä siinä tapauksessa, jos olen sanonut katselevani vain. Monta kertaa on tehnyt mieleni sanoa että ei en ole tänne varkaisiin tullut.

[/quote] 

ehkä se kannattaakin sanoa jota ilma raikastuu 

Vierailija
24/25 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miltä se tuntuu, mutta kun on pakko yrittää ehkäistä sitä hävikkiä niin on pakko katsella mitä asiakas puuhaa :/ varsinkin jos on vaan yksi tai kaksi asiakasta liikkeessä niin siitä tulee ehkä sellanen tuijotusfiilis.

myymälävarkaita on kuitenkin kaiken näköisiä, ei niitä tunnista päältä päin. Meillä katotaan asiakkaan perään ihan senkin takia, ettei vaan avaa myyntipakkauksia. Se on tosi yleistä, vaikka mallikappaleet on esillä.

mut itse yritän kyllä tuijottaa hymy naamalla ja seison yhdessä kohdassa enkä seuraile. Jos se nyt auttaa.

Vierailija
25/25 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 18:56"]

Ymmärrän kyllä miltä se tuntuu, mutta kun on pakko yrittää ehkäistä sitä hävikkiä niin on pakko katsella mitä asiakas puuhaa :/ varsinkin jos on vaan yksi tai kaksi asiakasta liikkeessä niin siitä tulee ehkä sellanen tuijotusfiilis.

myymälävarkaita on kuitenkin kaiken näköisiä, ei niitä tunnista päältä päin. Meillä katotaan asiakkaan perään ihan senkin takia, ettei vaan avaa myyntipakkauksia. Se on tosi yleistä, vaikka mallikappaleet on esillä.

mut itse yritän kyllä tuijottaa hymy naamalla ja seison yhdessä kohdassa enkä seuraile. Jos se nyt auttaa.

[/quote]

No, siinä voi sitten suomalaiset yritykset miettiä miksi niillä menee huonommin ja huonommin, ostokokemus on juuri se syy minkä takia ihmiset siirtyvät nettiin ostoksille, huono ostokokemus ja seurauksena on se ettei se asiakas tule enää ostoksille.

Ja ihan tiedoksi vain, että suurimman hävikin liikkeissä aiheuttaa ne myyjät, ne varastaa isoimman osan sieltä, eikä ne teidän kyttäämät asiakkaat...

Itse en osta enää melkein mitään liikkeistä teidän myyjien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi