Pitäisi raahautua Stockalle kun tuo 40e hyvityskortti vanhenee..
Mihin mä sen käyttäisin? ei tule ede smitään kosmetiikkaa mieleen mistä huvittaisi maksaa 40e + - 10e.
Onko siellä povekkaille millaisia/minkä merkkisiä rintaliivejä? en raaskisi ikinä ostaa yli 50e rintsikoita joten tuo 40e menis hyvinkin sellaisiin..
Huoh.
Kommentit (22)
Eli et voi ottaa kallista kasvorasvaa tai pihviä edes ilmaiseksi koska et siihen omaakaan rahaa laittaisi? Osta joululahjoja.
Ai, saako sieltä jotain neljälläkympillä? ja siis jotain sellaista mitä ei kannattaisi ostaa edullisemmin muualta?
ap
Ruokaa, kirjoja, päivittäistavaraa (shampoo, kosteusvoide jne.), sukkiksia, joululahjoja, onhan näitä?
Sinuna ostaisin kerrankin ne kunnon rintsikat. Mistä edes löydät halvalla isoja liivejä? Jostain Mirellestäkö? Vai mikä se kalsarikerho olikaan.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:01"]
Ai, saako sieltä jotain neljälläkympillä? ja siis jotain sellaista mitä ei kannattaisi ostaa edullisemmin muualta?
ap
[/quote]
IMO Herkku on ihan saman hintainen kuin muutkin kaupat. Toki siellä on paljon kalliita erikoistuotteita, mutta muuten ruoka on ihan normaalihintaista.
ainakin suomalainen naudan sisäfilee ja broilerin filee tarjouksessa, isänpäiväksi ruokaa
Jaa, no, ehkä kuitenkin käyttäisin tuon johonkin muuhun mieluummin kuin siihen mikä menee suusta alas tullakseen peräpäästä ulos.
ap
Mikä Mirelle? en ole ikinä kuullutkaan...ja ihan löydän kuppikokoani esim Prismasta Triumph-merkiltä.
ap
Stockalla myydään mm. Tiumphia.
Pienet ongelmat jollain. :) Mä menisin kauppaan ja miettisin siellä, mitä ostan.
On se nyt kumma jos ei Stockalta keksi mitään ostettavaa. Mulla ei olis pienintäkäön ongelmaa..
No minä en pidä Stockalla haahuilusta osastolta toiselle, ei vastaa käsitystäni kivasta ajanvietteestä. Sitä paitsi siellä on ihan liikaa kaikenlaista, sekin hankaloittaa asiaa.
ap
ps, minusta on tökeröä sanoa että pienet on ongelmat jollakin jos jotakin "pientä" täällä miettii, ikinä et voi tietää miten "suuria" ongelmia ihmisellä voi olla samaan aikaan meneillään mutta ei niitäkään 24/7 herkeämättä kukaan mieti eikä ehkä tänne ainakaan pura.
Mulla on sama ongelma. Kävin tänään Stockalla enkä innostunut mistään.
Nyt olis vielä niin paljon kaikkia kosmetiikkatarjouksia (vai voiko tuota sun hyvitystä sisällyttää muihin tarjouksiin?). Itse on huomenna pakko mennä käyttää toi -20% alekuponki MACiin, kun sitä ei ole koskaan missään kantistarjouksissa tai muissa.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:12"]
No minä en pidä Stockalla haahuilusta osastolta toiselle, ei vastaa käsitystäni kivasta ajanvietteestä. Sitä paitsi siellä on ihan liikaa kaikenlaista, sekin hankaloittaa asiaa.
ap
ps, minusta on tökeröä sanoa että pienet on ongelmat jollakin jos jotakin "pientä" täällä miettii, ikinä et voi tietää miten "suuria" ongelmia ihmisellä voi olla samaan aikaan meneillään mutta ei niitäkään 24/7 herkeämättä kukaan mieti eikä ehkä tänne ainakaan pura.
[/quote]
Vitsihän se oli, harmi jos loukkaannuit. Lähinnä ihmettelin, miten noin pienestä asiasta kuin 40 euron lahjakortista saa noin ison "ongelman" itselleen.
Stockan verkkokaupasta voi katsoa valikoimaa vähän etukäteen. Poimi sieltä joku kiinnostava tuote ja kauppaan vain.
Ap on näitä ISOJEN ongelmien tampioita. Anna mulle se lahjakortti, niin ei tarvii kitistä. Vaihtoehtosesti jätä käyttämättä, voitto varmasti kaikille Tollasta kyrpänaamaa ei kukaan jaksa osastolla katella.
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 15:52"]Mihin mä sen käyttäisin? ei tule ede smitään kosmetiikkaa mieleen mistä huvittaisi maksaa 40e+ - 10e.
Onko siellä povekkaille millaisia/minkä merkkisiä rintaliivejä? en raaskisi ikinä ostaa yli 50e rintsikoita joten tuo 40e menis hyvinkin sellaisiin..
Huoh.
[/quote]
Mitä väliä, jos kyseessä on hyvityskortti? Et ota ilmaiseksi kallista tuotetta, koska periaatteessa et halua maksaa siitä?
[quote author="Vierailija" time="07.11.2014 klo 16:05"]Jaa, no, ehkä kuitenkin käyttäisin tuon johonkin muuhun mieluummin kuin siihen mikä menee suusta alas tullakseen peräpäästä ulos.
ap
[/quote]
Yleensä en tykkää wt-kortista, mutta ei jumalauta miten juntti mielikuva tuli ihmisestä, jonka mielestä rahan laittaminen ruokaan ja siitä nauttiminen on niin turhaa että ansaitsee näinkin banaalin kuvauksen :D joo kaikki eivät ole foodieita, mutta joku raja...