Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa tähän noloja tekojanne/kömmähdyksiä, minä aloitan
Nolo
21.09.2021 |
Olin kuoleman väsynyt töissä ja väsyneenä saatan tuijottaa aivottomana minne sattuu. Ne, jotka eivät minua tunne saattavat kummaksua tapaa. No juttelin miespuolisen kollegan kanssa ja tämä tuijotus tapahtui: mihin muuallekaan kuin hänen haaroväliinsä. Tajusin hetken päästä mitä tein ja ei jestas miten hävetti. Nyt mietin asiaa ja toivon, että tuo tajusi tilanteen eikä tästä tule mitään kuittailua. Jos tunnistat itsesi kertomuksestani, olen pahoillani ja en tarkoittanut.
Noniin. Antaa palaa! Kertokaas teidän mokia niin tulee parempi mieli.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin uudessa työssä ja Skype ja siinä viestittely olivat outoja mulle, en ollut ikinä nähnytkään.
Laitoin erään yksikön tiimivadtaavalle viestiä Skypellä ala-aulasta, että hänen odottamansa vieras on saapunut, ohjataanko huoneeseen. Laitoin viestiin jonkun puolipisteen tai vastaavan ja painoin myös rivinvaihtoa, jolloin viesti lähtikin samantien vastaanottajalle.
Yksikön tiimipäällikkö saikin sitten viestin, että Thl:n asiantuntija 😂 odottaa aulassa, ohjataanko huoneeseen..
En siis katsonut viestiä kirjoittaessani vaan vasta rivinvaihtoa painaessa enkä ehtinyt huomata huutonauruhymiötä.
Tämän jälkeen kyllä muistin, että rivinvaihtoa tai noita merkkejä ei käytetä..